Jaa ik dacht dat het heel erg op Nederlands zou lijken!
Nee helaas niet. Ik werk met spaardeposito’s om nog een beetje rente te vangen, maar dat is dan vastzetten voor ongeveer 5 a 6 jaar. En beleggen, maar dat moet je allebei maar willen…
Vind jij courgettes ook zo goor?
- Heel goor
- Ik vind ze juist heerlijk!
- Niet vies, maar ook niet heel lekker
0 stemmers
Als jij tegen iemand zeg dat je courgettes goor vind, zeggen ze dan ook “maar daar zit toch bijna geen smaak aan”?
- Ja!
- Nee
0 stemmers
Ik vind het niet zo leuk om eten te bestempelen als ‘goor’. Maar nee courgette is niet mn favoriet maar eet het wel vak.
Ik eet het vaak als opvulling in m’n pasta of burritos ofzo, juist omdat er geen smaak aan zit maar het wel groente zijn.
N.a.v.
Heb jij toen je jong was weleens een veel te ongepaste playbackshow uitgevoerd op een veel te ongepast nummer?
- Jazeker
- Nee, ik niet
0 stemmers
Samen met 3 klasgenootjes een of andere gare dansroutine op Vengaboys, Boom Boom Boom tijdens het schoolfeest. Inclusief croptops en glitterrokjes. Alle ouders zaten in de zaal.
Ik wou dit wel maar het mocht niet van mijn moeder (gelukkig )
Toen ik 13/14 was met mijn dansschool op If You Seek Amy (aka ‘Fuck Me’) van Britney Spears Had toen geen flauw idee natuurlijk.
Linda Roos en Jessica op de basisschool, in ons ondergoed (met van die ‘topjes’) haha
Niet dat het je jeugdtrauma minder erg maakt, maar het is inderdaad
Kom maar met me viben
laat me je ophypen
Draai die heupen los
Laat die beat maar pompen
Haha teveel… Een groep 8 bonte avond dansoptreden op Candyman van Christina Aguilera, alles van The Pussycat Dolls, Britney Spears, Kylie van Akcent, Gwen Stefani. Zelfs K3 waar ik grote fan van was, was echt inappropriate toen:
Laat mij vanavond naar je kamer komen
Duizend hete dromen
Ik wil jou, jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslindennnnnn
Doe het heeeeel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes
In groep 8, samen met een groepje vriendinnen op Don’t Cha van de Pussycat Dolls gedanst op een of andere middag waar iedereen op mocht treden in het ‘theater’ van de basisschool en de zaal vol ouders zat
We wilden in groep 8 per se Shaggy met It wasn’t me leren zingen.
Als in:
Honey came in and she caught me red-handed
Creeping with the girl next door
Picture this we were both butt naked
Banging on the bathroom floor
Gelukkig waren we hier met de hele klas schuldig aan
Dit doet me denken aan toen ik op de basisschool zat en ik bij een wat ouder meisje speelde, en daar op MTV het liedje ‘ben je geil of wil je een koekje’ zag. Ik wilde weten wat geil betekende en toen zei ze: vraag dat maar aan je juf. Ik voelde natuurlijk dat er iets was met dat woord, dus durfde het niet te vragen. Ik zocht het op school in het kinderwoordenboek op, maar daar stond het helaas niet in
Het kinderwoordenboek Ik vind dit echt extreem schattig, zie het helemaal voor me.
Heb jij een boete ontvangen door de corona maatregelen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hier ook Sex on the beach, maar dan in het verzorgingshuis voor een zaal bejaarden
Extra knoopjes die aan labels van kleren zitten
- Bewaar ik in een doosje
- Laat ik met label en al aan het kledingstuk zitten
- Gooi ik weg
- Anders
0 stemmers
Trek ik eraf, en met goed geluk vind ik die knoop nog ooit ergens terug. Daarom moet ik denk ik nu wel werken aan meer orde in m’n chaos.