Eerst z’n bestaande producten vegan zoals hij al jarenlang belooft!
Vind jij dat je een wilde jeugd hebt gehad? Als in, veel feesten/uitgaan/seks/drugs etc.
- Ja
- Nee
- Mwah ik denk vrij gemiddeld
0 stemmers
Ik weet zelf eigenlijk niet eens of ik mezelf daarin gemiddeld of een ja vind. Ik denk dat vrienden of familie snel ja zouden zeggen maar mwah.
ben echt born to be burgerlijk
Had je liever een wat uitbundigere jeugd gehad?
- Nee
- Ja
- Weet ik niet
0 stemmers
Haha huuh, ik weet dat je dan een beutyblogger ermee bedoelt maar neen.
Ik liep vandaag langs een viskraam op de markt en was echt m e g a sad omdat de Hollandse nieuwe een hoogtepunt van mijn jaar is maar ben zwanger
Ik meld me alvast aan, tot over 60 jaar
niet met zomaar iemand uit een ander huishouden maar met mijn zusje of mijn moeder.
Niet per se voor vaderdag en zeker niet met iedereen, maar zou het wel overwegen denk ik. Kunnen ze überhaupt controleren of je een ander huishouden bent?
Of ik het trouwens echt zou doen weet ik niet haha. Ben ook nog niet met het ov geweest omdat dat alleen voor noodzakelijke reizen is. Terwijl ik om me heen best veel mensen hoor die toch naar familie oid zijn gegaan al met de trein.
Ik alleen met m’n gezin maar ik woon alleen dus eigenlijk mag dat niet. Met andere mensen niet
De vraag is eigenlijk, zou je een boete riskeren én corona riskeren?
In het begin dacht ik daar wel eens aan, maar nu lees je toch regelmatig nare verhalen van mensen die Corona hebben gehad maar NIET in het ziekenhuis zijn beland. Dat ze na maanden nog niet zijn hersteld, terwijl het om fitte mensen gaat (stuk fitter dan ik met mensen die meerdere keren sporten per week).
Hou jij van spreadsheets?
- Ja
- Nee
- Heel erg, love excel
- Ik ben getraumatiseerd door excel
0 stemmers
Ik hou van spreadsheets en heb er ook veel te veel voor vanalles. Zo heb ik een spreadsheet van alle vega dingen in mijn diepvries (+ datum wanneer is het erin gegooid heb), en een prachtige spreadsheet met een overzicht van alle snacks die ik in mijn kastje heb liggen, en een spreadsheet met een overzicht van hoe lekker ik said snacks vond (cijfer 1-10). Mijn moeder heeft me onterft maar ik vind mezelf gewoon heel goed georganiseerd, ik hoef echt nooit eten weg te gooien
Ik zou willen dat ik alles georganiseerd in spreadsheets had maar ik ben daar niet gestructureerd genoeg voor.
Mensen die Excel leuk vinden… why? Ik vind het soms handig voor lijstjes, maar ik gebruik nog liever een schrift.
Omdat je er allemaal leuke automatische dingen mee kunt doen! En dan voelt het een beetje alsof je kunt programmeren. Het is bij mij deels ook een wow-dit-heb-ik-slim-bedacht-gevoel.
Maar het gaat niet automatisch bij mij. Kan net met moeite opsommen
Ik beleef nu en de afgelopen 4 jaren mijn jeugd
Haha =SOM(C1:C5)
Haha ja oké dan snap ik wel dat je er weinig aan vindt! Ik kan ook niet megaveel hoor. Zou eigenlijk weleens een minicursus Excel willen doen. Bij mij gaat het vaak zo: ik bedenk iets, hoop dat Excel het automatisch kan fixen, en dan blijkt dat na een rondje googelen inderdaad zo te zijn.