Ja dit is voor mij ook zo! Maar dat wist ik al van mezelf dus Corona = niemand kunnen zien, was voor mij extra spannend en moeilijk daardoor
Moet zeggen dat ik het wel door Corona een lange tijd heb gedaan omdat het natuurlijk niet anders kon en het nu ook wel makkelijker lukt
Zwarte doritos echt zo’n specifieke craving af en toe
Hmm ik herken dit zelf niet echt eigenlijk. Misschien als je op een gymnasium school zit? Ik zat namelijk gewoon al die jaren in een gemengde atheneum/gymnasium klas, en had in de bovenbouw gewoon Latijn als vreemde taal als andere Frans of Duits hadden. Dus dan merk je het niet
Ik las iets over kauwgom en mijn ouders vonden dat asociaal staan. Wat mocht jij niet van huis uit?
- Kauwgom buiten de deur
- Met slippers naar school
- Brood eten op straat
- Met los haar naar school
- Op zondagochtend buiten spelen
- Niets van dit alles
0 stemmers
Ah fijn! Ik was er helaas niet op voorbereid, maar ach het was een leerzame periode en het wordt nu weer beter!
Geen idee of deze vraag al was gesteld. Ben je op hetzelfde schoolniveau geëindigd als waar je was begonnen?
- Ja
- Nee afgestroomd
- Nee opgestroomd /diplomastapelaar
- Anders (bijv school niet afgemaakt/ naar buitenland verhuisd met ander schoolsysteem etc.)
0 stemmers
Ken je meer mensen?
- Die zijn opgestroomd/gestapeld hebben
- Die zijn afgestroomd
0 stemmers
Ben je iemand die vaak tegen de stroom inzwemt?
- Ja
- nee
- geen idee
- wat betekent dit?
0 stemmers
Heb je ooit gezwommen in een golfslagbad met kunstmatige golfen?
- Ja
- Nee
- Wablief
0 stemmers
Interessant dat dit kan verschillen per land. Toen ik vroeger een Vlaamse internetvriendin kreeg zei ze dat ze ASO deed en dat vond ik heel raar omdat ik niet wist dat het gewoon vergelijkbaar was met vwo. Ik vond haar totaal niet asociaal. 
Heb echt heel vaak cravings. Vooral als ik ongesteld wordt heb van die random dingen waar ik zin in heb.
Ik moest ook gewoon theebiscuitjes hebben vorige week. Die stellen echt niets voor en kon me niet eens herrineren wanneer ik ze voor het laatst gegeten had.
Opgestroomd vind ik echt een apart woord. Is dit een woord?
. Van de vriendengroep zijn wij allemaal geëindigd met of een vwo of een havo diploma. 2 daarvan zijn dan opgestroomd want die kwamen dacht ik van een vmbo richting.

Volgens de Van Dale (de gratisversie iig niet), maar scholen gebruiken die term wel.
Niets van dit alles = ik mocht dit allemaal, toch?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik echt niet mag klagen. Ik ben getrouwd, en het komt dus gelukkig niet vaak voor dat ik alleen ben. Maar als mijn man langer dan een weekend weg is, en ik ook niks met vriendinnen af kan spreken dan voel ik me wel echt heel eenzaam. Ik krijg heel veel energie van mensen om mij heen, en word verdrietig als dat niet zo is.
Ik heb geen relatie maar ik zie mezelf ook niet snel samenwonend met een partner ofzo. Dus ik heb ook geen idee hoe ik mijn toekomst voor me zie, haha
Oh, dat lijkt me lastig voor je! Lees wel dat je pre-Corona veel contacten had, dat is fijn. Ik hoop dat je dit snel weer kan oppakken! (Oh, en een kat maakt trouwens ook veel goed
)
Johan Derksen blijft achter Akwasi-grap staan, noemt die wel ‘verkeerd’
- Dan staat hij dus niet meer achter de grap…
- Nee dit kan gewoon…
0 stemmers
Omdat we hier goed kunnen mollenneuken…
Ik heb ver onder mijn kunnen gepresteerd door faalangst en de juffrouw bleef me maar zeggen dat ik nóóit VWO zou kunnen doen dus never forget.
maar nee ik ken dat woord niet.