Stel je persoonlijke vraag #17

Mijn meester overhandigde de envelop met een schuddend hoofd, had lager gescoord dan voorspeld. Zo hard gehuild hierom thuis, voelde me helemaal gefaald. Stomme vent

Ik heb wel eens een online kopje koffie gedoneerd aan een (hier ook actieve) blogger haha, mag dat ook? :ok_woman:

1 like

Ik doe het alleen als het weer de tijd is volgens het bevolkingsonderzoek, elke 5 jaar is dat dacht ik?

3 likes

In Nederland is het eens per 5 jaar vanaf je 30e en krijg je automatisch de oproep daarvoor.

2 likes

Mijn vriend ken ik van de middelbare :joy:

5 likes

Ouderwetse mavo, ik weet niet wat het nu zal zijn

Ik had ook de nio en kan me nog vaag herinneren dat je ook echt steeds een bepaalde tijd had per een aantal vragen (bijv 5 min. voor 5 vragen)?? En dat vond ik al superkort steeds. Dus dan heb je al helemaal geen tijd om dat te doen haha :joy:

Kun jij goed alleen zijn?

• Nee
  • Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Weet ik niet

0 stemmers

Oh dit zou ik ook heel erg kut vinden haha!

Vreselijk en al helemaal als het onverwachts is.

3 likes

De formule 1 begint weer bijna! Kijk jij formule 1?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh ja bah, en dan ga ik zelfs nog dingen bedenken hoe hij alsnog de deur uit kan gaan, door bijv. dan maar dit of dat te gaan doen. Maar vandaag vond ik het ineens niet leuk dat hij de deur uit ging voor training. Zo niet iets voor mij. @Ohappyday dat lijkt me ook echt heeeerlijk! :partying_face:

Ik kon ook niet kiezen maar wilde uiteindelijk toch een grotere telefoon + de batterijduur gaat schijnbaar langer mee.

1 like

Echt he, ik probeer hem dan altijd het huis uit te bonjouren. Ah misschien er toch beter er aan gewend om elkaar meer te zien door de corona

1 like

nee heeeel slecht. door corona wel wat meer ‘geleerd’ ofzo omdat het op een gegeven moment moest
maar nee, ben liever veel met anderen!

1 like

kauwgom

• heb ik altijd in mijn mond
  • heb ik vaak
  • heb ik soms
  • heb ik bijna niet
  • nee echt nooitttt

0 stemmers

Als ik naar buiten ga heb ik kauwgom in m’n mond

2 likes

ja ik dus ook

1 like

Ik ben fan van fisherman’s friend die lichtblauw/witte. Kauwgom koop ik eigenlijk zelden.

Ja, wij hadden ook zo’n wiskundedocent over wie een andere docent zei dat 'ie eigenlijk te slim was om les te geven. Hij publiceerde in National Geographic (oid over een natuurkundig verschijnsel) en overdag moest 'ie dan tweedeklassers de stelling van Pythagoras leren.

1 like