Ik wil niet alleen zijn in de nee optie
Ik vind het heel tof dat je het gewoon toegeeft. Ik denk dat er wel een soort schaamte omheen hangt als je niet goed alleen kunt zijn.
Ik kan dat ook niet
Waarom niet? Ik zie het zeker niet als een slechte eigenschap. Het lijkt me alleen lastig voor jezelf. En bijv. Iets als alleen de stad ingaan enzo vind je dat dan ook lastig?
Als je deze hebt doorgeslikt of opgezogen, hou je dan lang een frisse mond? Bij mij vervliegt dat super snel, terwijl ik dat met kauwgom niet heb
Echt? Ik zou net denken dat het andersom is omdat alleen zijn dan zogezegd âzieligâ is. (Is het natuurlijk niet maar bijvoorbeeld alleen op restaurant gaan ofzo durven veel mensen toch niet.)
Echt bizar dat ik dit nummer mij herinnerde maar niet de precieze tekst.
Alleen als ik moet autorijden, wat dus kut is als ik ver moet en mn kauwgom uitgekauwd is. Ik gooi het namelijk niet uit het raam dus dan moet ik onder het rijden maar hopen dat er nog een parkeerkaartje ergens ligt om het in te doen
Nee ik ben sinds corona heel bang dat er iets met me gebeurt en dat ik dan alleen ben. Ik was voor de quarantaine nooit alleen, altijd op werk of met vrienden of huisgenoten en toen ineens een maand alleen thuisgezeten en toen kwam ik er wel achter dat ik dat niet goed trek. Maar daarvoor wist ik dat niet omdat ik gewoon oprecht nooit alleen was, alleen als ik sliep. Ik heb heel veel menselijk contact nodig anders ga ik piekeren. Maar in mn eentje winkelen of uit eten vind ik heerlijk. Ik vind het gewoon fijn om in een drukke omgeving te zijn. Ik kan ook prima studeren in een café, maar alleen thuis kan ik me totaal niet concentreren.
Maar het was eigenlijk een grapje dat ik in mn eentje bij nee sta en niet hou van alleen zijn hahaha
Ik heb nog een vriendengroep met vriendinnen (en dus klasgenoten) met wie ik op de basisschool en middelbare school heb gezeten. Ik dacht altijd dat het niet zo uniek was maar ik hoor het eigenlijk maar amper om me heen.
Maar ben zo blij met ze nog steeds! Die gedeelde historie is ook gewoon super leuk en je kent elkaar (en elkaars familie ook) echt door en door. Ik denk ook echt wel dat dit mijn vriendinnen voor het leven zijn (ben inmiddels 31).
Ja dat laatste begreep ik wel haha, maar alsnog vervelend. Wel fijn dat je het nu iig al weet van jezelf toch.
Ohh hahaha dan begreep ik je verkeerd, je doelde gewoon algemeen op mn nee
Je bent niet meer alleen . Ik heb ook nee aangevinkt.
Ja inderdaad, mijn baas was vandaag in een call met een klant kauwgom aan het kauwen, dat vond ik zoooo raar staan.
Ik heb alleen kauwgom voor het vliegtuig.
Ja dit is voor mij ook zo! Maar dat wist ik al van mezelf dus Corona = niemand kunnen zien, was voor mij extra spannend en moeilijk daardoor
Moet zeggen dat ik het wel door Corona een lange tijd heb gedaan omdat het natuurlijk niet anders kon en het nu ook wel makkelijker lukt
Zwarte doritos echt zoân specifieke craving af en toe
Hmm ik herken dit zelf niet echt eigenlijk. Misschien als je op een gymnasium school zit? Ik zat namelijk gewoon al die jaren in een gemengde atheneum/gymnasium klas, en had in de bovenbouw gewoon Latijn als vreemde taal als andere Frans of Duits hadden. Dus dan merk je het niet
Ik las iets over kauwgom en mijn ouders vonden dat asociaal staan. Wat mocht jij niet van huis uit?
- Kauwgom buiten de deur
- Met slippers naar school
- Brood eten op straat
- Met los haar naar school
- Op zondagochtend buiten spelen
- Niets van dit alles
0 stemmers
Ah fijn! Ik was er helaas niet op voorbereid, maar ach het was een leerzame periode en het wordt nu weer beter!
Geen idee of deze vraag al was gesteld. Ben je op hetzelfde schoolniveau geëindigd als waar je was begonnen?
- Ja
- Nee afgestroomd
- Nee opgestroomd /diplomastapelaar
- Anders (bijv school niet afgemaakt/ naar buitenland verhuisd met ander schoolsysteem etc.)
0 stemmers
Ken je meer mensen?
- Die zijn opgestroomd/gestapeld hebben
- Die zijn afgestroomd
0 stemmers
Ben je iemand die vaak tegen de stroom inzwemt?
- Ja
- nee
- geen idee
- wat betekent dit?
0 stemmers
Heb je ooit gezwommen in een golfslagbad met kunstmatige golfen?
- Ja
- Nee
- Wablief
0 stemmers
Interessant dat dit kan verschillen per land. Toen ik vroeger een Vlaamse internetvriendin kreeg zei ze dat ze ASO deed en dat vond ik heel raar omdat ik niet wist dat het gewoon vergelijkbaar was met vwo. Ik vond haar totaal niet asociaal.