Stel je persoonlijke vraag #17

Ik moet er wel bij zeggen dat ik echt niet mag klagen. Ik ben getrouwd, en het komt dus gelukkig niet vaak voor dat ik alleen ben. Maar als mijn man langer dan een weekend weg is, en ik ook niks met vriendinnen af kan spreken dan voel ik me wel echt heel eenzaam. Ik krijg heel veel energie van mensen om mij heen, en word verdrietig als dat niet zo is.

1 like

Ik heb geen relatie maar ik zie mezelf ook niet snel samenwonend met een partner ofzo. Dus ik heb ook geen idee hoe ik mijn toekomst voor me zie, haha

1 like

Oh, dat lijkt me lastig voor je! Lees wel dat je pre-Corona veel contacten had, dat is fijn. Ik hoop dat je dit snel weer kan oppakken! (Oh, en een kat maakt trouwens ook veel goed :grin:)

1 like

Johan Derksen blijft achter Akwasi-grap staan, noemt die wel ‘verkeerd’

• Dan staat hij dus niet meer achter de grap

• Nee dit kan gewoon

0 stemmers

Omdat we hier goed kunnen mollenneuken

Nou daar ben ik overduidelijk niet geschikt voor :rofl: maar nee ik ken dat woord niet.

Ik heb ver onder mijn kunnen gepresteerd door faalangst en de juffrouw bleef me maar zeggen dat ik nóóit VWO zou kunnen doen dus never forget.

Hier betaal ik dus collegeld voor, want dit woord stond niet in de gratis variant.
Terwijl afstromen daar wel werd genoemd.

Screen Shot 2020-06-22 at 22.21.56

Deze taaltrut kan zo rustig slapen :stuck_out_tongue:

8 likes

Ik heb nu de hele dag door cravings en ik heb ook altijd het verkeerde in huis. Dan heb ik om vijf uur zoooo’n zin in een romige pastasaus, maar dan ben ik om acht uur klaar met koken en zit ik het met lange tanden te eten.

3 likes

nu met al dat middelbare school gepraat

ik heb hier thuis nog twee boeken liggen uit de mediatheek van de middelbare (‘geleend’ door gewoon de mediatheek uit te lopen omdat ik ze maar een uurtje nodig had en vervolgens te pussy zijn om ze sneaky terug te zetten)

wat moet ik ermee doen

• houden
  • verbranden
  • naar de kringloop
  • opsturen zonder afzender te vermelden
  • opsturen met een excuusbrief
  • anders: laat weten pls

0 stemmers

1 like

Ik snap je opties niet?

Heeft Veronica Inside geen antwoordnummer dan kan je ze sturen naar Derksen. :upside_down_face:

1 like

Haha jazeker weten mensen dit nog, je kunt het zelfs op je 30e nog als wapenfeit in de humblebrag-strijd gooien!

Gewoon wegpleuren

4 likes

Hahahhahaha yeeees

Op de meest “dit is geen overwinning die je zelf in de hand had” manier denk ik soms wel vergenoegd terug aan de mevrouw van de GGD (?) die in groep 7 schatte dat ik 1.60 meter zou worden en hoe ik in werkelijkheid ruim 15 cm langer ben.

38 likes

wow ben jij langer geworden??

ik had het hier laatst nog met huisgenoten over en ze hebben over Ă­edereen gezegd dat ze langer zouden worden dan ze nu daadwerkelijk zijn hahaha

1 like

Je zult nooit Engels kunnen (Fuck you Irma)
Meisjes kunnen geen wiskunde

Het zal nooit iets met jou worden (i.v.m gezinssituatie)
Universiteit is echt te hoog voor je gegrepen
Je zult niet meer beter worden / ga er maar van uit dat 

Ik zou maar wajong aanvragen

Maar door dat soort gezeik ben ik wel geworden zoals ik ben (prove them wrong) en lange tijd een superstrever geweest. Ik denk dat ik zonder die opmerkingen wel genoegen had genomen met HBO en bijvoorbeeld wel naar de kunstacademie was gegaan.

3 likes

Ik ben ook langer dan destijds gezegd werd (maar liefst 4 centimeters). Had niet gehoeven trouwens, was liever die 4 centimeter korter geweest.

Omg yes ze heette ook juf Marieke

8 likes

Ik mocht niet op straat roken. Dat vond mijn moeder ordinair.
Deed het wel though

@midheavenmoon niet zelf gebeld, maar wel naar mijn broertje geschreeuwd dat hij 112 moest bellen voor een ambulance, terwijl ik de trap op rende om mijn moeder te halen.

De buurvrouw stond helemaal in paniek voor de deur: de buurman was in de badkamer in elkaar gezakt. Zo bizar. Ik weet nog dat ik met mijn broertje aan het afwassen was en we liedjes aan het zingen waren en dat er heel snel achter elkaar werd aangebeld en op de deur werd gebonsd en dat ik met een ‘ja haha, rustig maar ik kom eraan’ naar de deur liep om open te doen. Stond de buurvrouw daar dus in tranen. ‘Je vader, je vader moet komen helpen!’ zei ze. Maar mijn vader was niet thuis
 De buurman was in de badkamer in elkaar gezakt en lag klem tussen het toilet en het bad. Mijn broertje is daar nog gaan helpen voordat de ambulance er was om hem te bevrijden uit de beknelling. Daarna hebben we heel lang die piepjes van de reanimatieapparatuur gehoord. Te lang
 En mijn buurvrouw die op een gegeven moment gilde: ‘Nee, [NAAM], nee! Kom terug!’ Dan weet je het wel
 Door merg en been. Hij kwam niet terug. En verdrietig genoeg overleed hun zoon een paar jaar later (vader van 2 jonge kinderen) ook aan een hartaanval.

6 likes