Stel je persoonlijke vraag #17

Moet je vrijdag meteen al tekenen dan daar? Dan wordt het idd lastig…

1 like

Ja haha, een zakje

Vinden jullie het fijn om een mondkapje te dragen?

  • Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Ja afgeschermd en met de westerstorm heeft de hele binnenstad van m’n balkonscherm mogen genieten. Compleet weggewaaid. Heb er daarna nog zo’n rietscherm voorgedaan maar mwah, is niet echt m’n ding. Snap wel goed dat mensen hun balkon willen afschermen. Ik ga zelf daar snel weg maar als ik er nu in zou komen wonen zou ik eerder nog een hoge soort van plastic heg ervoor doen. :rofl: Privacy voor alles.

Oh dacht al dat ik iets gemist had. Heb vanmiddag nog een bloemkool gekocht, was al even bang dat ik de tht sticker had opgegeten ofzo haha

1 like

Ik heb het gevoel dat ik stik in dit ding, ik heb nu 3 verschillende soorten. Ik heb als oefening 1 een halfuur opgehouden en dan veel te praten en te doen etc. Het went, maar ik was echt blij dat ik het af kon zetten. M’n vriend vond het nog erger zelfs, terwijl ik denk dat hij een veel betere longinhoud enzo heeft.

Weet ik niet, nog nooit 1 op gehad.

7 likes

ik had hetzelfde, voelde me heerlijk beschermd, anoniem en veilig. Het ademen is even wennen ja maar dat vergat ik na een tijdje. Moet zeggen dat ik wel hele comfortabele maskers heb (gemaakt door m’n moeder).

5 likes

Hmm… dan zou ik het inderdaad doen zoals @Suvi zei

1 like

Ik heb een grote, scheve neus waardoor dat ding heel snel verschuift of niet lekker gaat zitten, en claustrofobie waardoor ik me ook in coltruien voel stikken, dus het is voor mij 0/10 wat fysiek gevoel betreft. Ik vind het wel fijn om me aan de regels te houden, anderen enigszins te beschermen etc dus daarom geen volmondige “nee”.

6 likes

Met bril op is het niet ideaal, maar na een tijdje voel het als een gezichtsknuffel. En is extra bescherming tegen de zon!

1 like

Wel echt afhankelijk van de zeep! Sommige lijken ook gewoon niet helemaal goed af te wassen. Als ik dan daarna een broodje of zo eet, proef ik zeep

1 like

Haha straks is na de zonnebril-tan straks de mondkapjes-tan een ding :joy:

2 likes

Ik wissel graag in de nacht van type hoofdkussen. Dus heb verschillende soorten en in totaal vijf kussens in m’n bed.

3 likes

Als het koud is is het ook chill om met een kussen te knuffelen (ben een zijslaper), tussen je armen of benen. Mijn vriend wil nooit knuffelen als hij slaapt :rage:

6 likes

Mij niet gezien hoor, ik loop straks met hoed, zonnebril en mondkapje op.

1 like

Dit is precies wat ik bij jou (excuses, U) had verwacht! :princess:

1 like

Anders voel ik m’n erwt teveel hè :joy:.

4 likes

Ik heb twee hoofdkussens en nog meerdere sierkussentjes, maar ik kan met al m’n kussens 's nachts vanalles doen. Soms liggen ze nog hoe ze lagen toen ik ging slapen, soms liggen er wat naast mijn bed of bij mijn voeten, alles is mogelijk :joy:

1 like

ik heb sinds 3 weken zwitsal als bodylotion en douchegel en ik snap niet waarom ik dit niet eerder bedacht had, die geuurrrrrr :drooling_face:

Zwitsal geur?

  • neutraal
  • ieh vies
  • lekker

0 stemmers

1 like