Whyyyyyyyyy
Waarom moet je dat zeggen?
Haat-liefdeverhouding. Als ik het een tijdje niet geroken heb, denk ik: mmm best lekker! Maar daarna ben ik het weer snel beu.
We hebben 4 hoofdkussens en geen sierkussens en we slapen beide niet op een kussen. Hij legt ze vaak op zân hoofd als hij slaapt of tussen ons in en ik gooi minimaal 1 kussen elke nacht uit bed als ik wakker word en ik het weer irritant vind. Maar ik vind het wel handig met tv kijken, want er hangt een (veel te groot) scherm aan de muur tegenover het bed dus dan gebruik ik die kussens wel.
Babyâs die geen Zwitsal opgesmeerd krijgen ruiken zoveel lekkerder. Volwassenen ook trouwens, ik vind het echt een verschrikkelijke geur.
Ja mijn zus wilde ook absoluut geen Zwitsal gebruiken bij haar baby. Ik vind het net als @DeFourneau alleen lekker als je het af en toe ruikt.
Ik draag al sinds midden/eind maart (voornamelijk stoffen, maar ook chirurgische) mondkapjes vanwege werk en ben er wel aan gewend, maar fijn is het niet. Vooral niet met het warme weer van de afgelopen dagen. Als je dan ook nog eens iemand moet helpen met douchen ofzo, echt benauwend.
Verdwaasd, vouwen in mijn gezicht, opgezette plofkop: allemaal ja.
Na een douche knapt het pas weer op.
Haha echt precies zo, maar ik vind mijn geplofte kop altijd wel mooi met een subtiel glansje.
Dat kan ook komen omdat ik het eerste kwartier nadat ik wakker word nog half blind ben, ik zie dan niks dankzij droge ogen.
Ik heb alleen maar dezelfde onderbroeken, dus merk geen verschil
Ja, deze van Sloggi. Vind hem suf, maar hij zit zooo goed dat ik niet eens meer zin heb om andere onderbroeken uit te proberen. Mijn hele onderbroekcollectie bestaat inmiddels alleen uit deze en een paar modellen voor de mooi.
Maar ik heb sowieso een soort kast als Donald Duck. Bijna alles is hetzelfde
Heb 3 broeken, 2 blauwe en 1 zwarte. En verder alleen maar zwarte shirts. Misschien een stuk of 6 die verschillend zijn. En 3 jurkjes. Ondergoed is ook allemaal hetzelfde. Lekker simpel
Dit idee dus:
Zo zit ik nu op de bank met zoân cooling oogmasker omdat mân ogen zo puffy zijn de laatste dagen.
@Suvi Ehm hoe kun je dit verhaal delen, zonder te melden wat voor merk het is???
Oh ik zie dat ik de enige ben. Maar ik zou gewoon ja zeggen maar alsnog X afwachten. Y kun je dan maandag afbellen toch? Niet netjes maar goed. Je moet met solliciteren aan je zelf denken.
Ik zou niet X gaan bellen en dan de situatie uitleggen. Dadelijk zeggen ze âok doei succes ermee, je hebt al baan Y en twijfelt nu hieroverâ. Ik zou dat risico niet nemen.
Zoalng het maar met een flared pants is, ik wil niet normale broeken meer dragen. Het zit zo chill, alsof je een pyamabroek rondloopt.
Zo ziet het er ook uit ja
I donât care vandaag krijg ik er weer 1 binnen.
Nog nooit van gehoord, maar ik ga eens kijken haha
Hahaha ik dacht ook âŹ89 voor een onderbroek, doe ff normaaaaaal
Ligt eraan hoe kort eigenlijk. Echt kort kort, vind ik alleen leuk bij iets jongere meiden. Maar net een streepje vind ik ook wel leuk bij anderen zou het zelf alleen niet dragen met mn dikke pens