Stel je persoonlijke vraag #17

het nibud houdt 56 euro per maand aan voor kleding.

1 like

Die is bij mij net te kort en kruipt op, ik heb afgelopen weekend een passessie bij de decathlon gehouden en onderstaande zaten bij mij het beste. Ik ga even zoeken welke ik nu heb en zal m’n bericht zo editten. Vandaag heb ik in ieder geval een fitnessbroekje aan om te proberen, is van dat gladde materiaal.
De andere die ik heb zijn van katoen.
Edit:
Ik heb deze:
https://www.decathlon.nl/p/damesshort-voor-pilates-en-lichte-gym-fit-500-zwart-slim-fit/_/R-p-303051?mc=8511787&c=ZWART

Deze, is iets langer:
https://www.decathlon.nl/p/korte-tight-voor-dames-500-zwart/_/R-p-303061?mc=8511786&c=ZWART

En het fitnessbroekje:

https://www.decathlon.nl/p/short-voor-cardiofitness-dames-100-zwart-wit-print/_/R-p-X8559941

2 likes

Ik probeer minder te kopen en koop dus ook niet elke maand iets. Heb mezelf dit jaar een budget gegeven van 500 euro per jaar, dus een gemiddelde van ongeveer 41-42 euro per maand.

2 likes

Als ik bedenk dat ik op m’n 15e €75 kleedgeld kreeg en dat allemaal opmaakte aan h&m fliedertjes :o_o:

6 likes

Ik geef juist best veel uit aan kleding omdat ik liever kwalitatieve dingen koop dan heel veel spulletjes van de H&M bijv. Heb dit jaar bijv al timberlands laarzen gekocht en een nieuwe winterjas, dus dan ben je zo 200 euro verder in een paar maanden haha. Het idee is dan natuurlijk wel dat je dat niet elk jaar zou hoeven doen

1 like

haha nee echt een afgang

Ik bedenk me overigens nu dat ik een topje aanheb wat ik ongeveer 13 jaar geleden heb gekocht ! Wow

1 like

Ik doe vooral met onderbroeken en sokken forever. Tot het beschamende af eigenlijk. :sweat_smile:

Gat erin? Maakt niet uit. Bleekvlek in sok? Kan prima.

8 likes

Jaa vind het ook wel logisch dat je misschien meer investeert in goede schoenen of een jas, want dat is iets wat je elke dag aanhebt. En een shirtje natuurlijk niet.

Ik heb wel kleren in m’n kast die ik al 8-10 jaar heb en nog steeds aan heb. Dat is niet per se allemaal super kwalitatieve kleding (want vroegah was ik gewoon middelbare scholier haha), maar wel net iets duurdere dingen van american apparel bijv toen dat nog bestond.

1 like

Aaah zo lief deze uitgebreide reactie! Dank je! Ik ga vanavond even kijken welke ik ga kopen om te testen :blush:

1 like

100% Karl is de enige forummer die ik iconisch zou willen noemen.

5 likes

Zara X PokƩmon collab voor circa 30 euro.

• Gotta catch 'em all
  • image
  • Leuk voor een conventie of zo…

0 stemmers

Is jouw kapsel over het algemeen korter dan jaren geleden? Kan dus om verschillende redenen zijn.

• Ja
  • Nee
  • Er valt geen peil op te trekken
  • Anders/n.v.t.

0 stemmers

Ik dacht vroeger dat ik als ik later groot was dat ik ieder jaar wel een ander kapsel zou laten knippen.

Fast forward al zeker 12 jaar dezelfde coupe.

6 likes

Obvisously @Nescio, want zonder haar hadden we allemaal niks!!!

9 likes

Karl sws! Karl for president

2 likes

Sommige opties mis ik, maar van sommige vind ik ze echt niet passen.

Ooooh drama! Kommen dan!

2 likes

Ja op een oude onaantrekkelijke. Hij was altijd heel naar tegen me en in het laatste jaar sloeg hij om als een blad aan een boom en was ik zn favo. Ben er nog steeds van overtuigd dat het een soort variant van Stockholm syndroom was en ik durfde het pas dit jaar te vertellen

Kun jij goed tegen warmte?

• Ja, en ik hou van warmte
  • Ja, maar ik hou er niet van
  • Nee, maar ik hou er wel van
  • Nee, en ik haat warmte

0 stemmers

En dan bedoel ik zoals het vandaag was, dus niet benauwd en een heel klein beetje wind.

1 like

Ik mis scouting :sob:

1 like

Vandaag een uurtje buiten gewandeld en voel me sindsdien super kut. Terwijl ik loveee wandelen normaliter

1 like