Stel je persoonlijke vraag #17

Heb grotendeels van mijn jeugd op Bakkum gestaan, vond dat echt leuk altijd. Helaas zitten er nu veel van die huismuts types.

1 like

Heb de film niet gezien maar in mijn hoofd klinkt het nu als Gru van de Minions. :joy:

6 likes

:flushed: Ik sla deze even over denk ik.

4 likes

Vlak voordat ik het forum opende en deze vraag zag had ik toevallig net een artikel in The Guardian gelezen over deze film. Het was het eerste wat ik erover hoorde.

Voor wie geïnteresseerd is:

1 like

Hahahaha jaaaa
Uun bakket si voes plet

3 likes

un pain du stoc

16 likes

Ik doe het beiden, en ik moet zeggen dat een vakantie (of weekendje) op een camping met voorzieningen toch ook wel heel lekker is. Wakker worden, koffie zetten voor de tent, verse broodjes die mijn vriendin vaak al heeft gehaald omdat zij minder lang uitslaapt. Hele dag buiten, op de blote voeten, aanspraak met iedereen die ook in vakantiestemming zit. Lekker zwemmen / fietsen / lezen en 's avonds of koken in het gras voor de tent, of lekker een pizza op het terras. En als het dan te donker of te fris wordt lekker nog een drankje bij het haardvuur (of, een concert bijwonen).

2 likes

https://www.decathlon.nl/p/short-voor-moderne-dans-dames-zwart-aansluitend/_/R-p-X8489886?mc=8489886&gclid=CjwKCAjw88v3BRBFEiwApwLeva_vcc5tU-5sf4ZV2JWGguEc3gQJqs1ePjaD-gSWiquXgQTEUGYLzBoCfH8QAvD_BwE
Deze toevallig? :open_mouth:

Wil jij ooit trouwen?

• Ja
  • Nee
  • Al getrouwd

0 stemmers

Niet vanuit overtuiging of bijgeloof, maar het kwam eigenlijk zo uit.
Oude armband, nieuwe ketting, geleend antiek horloge van mijn oma (waardoor ze erachter kwam dat ze het niet meer had en het terug wilde :sweat_smile:) en blauwe nagellak.

2 likes

YES GIRL! check insta vanavond voor de nieuwste update :heart_eyes: helemaal zin in weer. zaterdag beginnen bij m’n nieuwe baan dus spannend!!

@FrauHelga dankje!

@iedereen
ik heb gekozen voor het jurkje! zit helemaal lekker. bedankt voor het stemmen!

5 likes

Vorige week getrouwd en ik ben nu 30 :bride_with_veil:t3: :ring:

21 likes

Ga je vandaag naar buiten? :hot_face:

• Ja, heeerlijk weer
  • Ja omdat het moet, maar anders was ik binnen gebleven
  • Ik twijfel nog
  • Nee

0 stemmers

Ik wil eigenlijk een rondje lopen vanmiddag maar ik haat dat met 30 graden.

1 like

Ik moest net een stukje fietsen en er staat een heerlijk windje!

3 likes

Ik ging naar buiten om koffie te halen en ff na te denken. Dus ja niet echt mijn weer om de hele dag buiten te lopen maar ook niet zo erg dat ik absoluut niet naar buiten wilde.

1 like

Heb vanochtend 3 uur gefietst en het was echt heel Chill.

Ook meer dan 20 ooievaars gezien, Nice.

23 likes

Hoeveel geef je gemiddeld per maand uit aan kleding (schoenen, ondergoed etc horen hier ook bij)?:

• 0-25
  • 26-50
  • 51-75
  • 76-100
  • 101-125
  • 126-150
  • 151-175
  • 176-200
  • 201-275
  • 276-300
  • 301-325
  • 326-350
  • 351-375
  • 376-400
  • 401-425
  • 426-450
  • 541-475
  • 476-500
  • Meer dan 500

0 stemmers

Ik zie nu dat er een fout in staat, sorry!

sponsored by ome duo :sob:

4 likes

Heb ik ook 5 jaar lang gedaan :joy:.

1 like

ps ik geloof alle 0-25 niet

1 like