Is jouw kapsel over het algemeen korter dan jaren geleden? Kan dus om verschillende redenen zijn.
- Ja
- Nee
- Er valt geen peil op te trekken
- Anders/n.v.t.
0 stemmers
Is jouw kapsel over het algemeen korter dan jaren geleden? Kan dus om verschillende redenen zijn.
0 stemmers
Ik dacht vroeger dat ik als ik later groot was dat ik ieder jaar wel een ander kapsel zou laten knippen.
Fast forward al zeker 12 jaar dezelfde coupe.
Karl sws! Karl for president
Sommige opties mis ik, maar van sommige vind ik ze echt niet passen.
Ooooh drama! Kommen dan!
Ja op een oude onaantrekkelijke. Hij was altijd heel naar tegen me en in het laatste jaar sloeg hij om als een blad aan een boom en was ik zn favo. Ben er nog steeds van overtuigd dat het een soort variant van Stockholm syndroom was en ik durfde het pas dit jaar te vertellen
Kun jij goed tegen warmte?
0 stemmers
En dan bedoel ik zoals het vandaag was, dus niet benauwd en een heel klein beetje wind.
Ik mis scouting 
Vandaag een uurtje buiten gewandeld en voel me sindsdien super kut. Terwijl ik loveee wandelen normaliter
Sowieso de reborn. Ik heb zoveel over mezelf geleerd, en nog steeds. Het was een van de moeilijkste perioden in mijn leven maar ook zeker een van de leerzaamste
Omg is er een Gert late night. Als in Gert Gert van samson
Mogen het er ook 2 zijn
the caged animal en the entrepreneur
Jij moet Viktor vlogdown kijken!!! Gertje kwam er ook vaak in voor. 
Stellingen die nu niet direct te realiseren zijn, maar stel dat.
Huisdieren zouden veel duurder in aanschaf moeten zijn, om bijvoorbeeld te voorkomen dat mensen een hamster ‘voor de leuk’ kopen (€5) en deze een week later weer dumpen
0 stemmers
Er zou huisdierregistratie moeten plaatsvinden ongeacht de diersoort en minimaal halfjaarlijks controle moeten zijn op de verzorging (hoe dit gerealiseerd moet worden en de kosten even buiten beschouwing gelaten)
0 stemmers
Voordat mensen zwanger mogen raken, zouden ze eerst een verplichte en stevige ouderschapscursus moeten volgen en daar ‘voldoende’ op scoren.
0 stemmers
Ik heb ook op scouting gezeten en ben zelfs leiding geweest. Maar ik haar kamperen. 
Hoeveel spaar je per maand?
0 stemmers
Hoeveel geld houd je per maand over met al je vaste lasten eraf? Dan bedoel ik: huur, boodschappen, sparen andere bedragen die er elke maand af gaan zoals Netflix etc., reiskosten die je maakt er dus al af.
0 stemmers
Wat vind je een minimaal schappelijk bedrag om over te houden per maand om leuke dingen etc. van te doen?
0 stemmers
Ik ben blij dat ik niet de enige die goed tegen warmte kan maar er toch een hekel aan heeft. Ik heb dit ook pas sinds een paar jaar dus misschien moet het nog wennen. Maar ik kan prima buiten lopen en een tijdje in de schaduw zitten vind ik prima, maar ik vind er gewoon geen drol aan.
Er is geen pijl op te trekken. De ene maand spaar ik 300, de andere niks