Haha ja we willen dus allebei rechts maar ik vind links ook wel oké want dat is bij het raam en ik ben altijd oververhit. Maar wisselen vind ik raar ofzo? Ik kan nu echt niet meer rechts van hem liggen, dan ben ik helemaal in de war. Als ik alleen lig boeit het me dan weer niet
Dat verwarrende gevoel had ik ook toen m’n vriend last had van één schouder en wilde wisselen van kant. Werd echt vaak raar wakker
Ik kan niet slapen en t koelt hier maar niet af
Vergeet je niet Ötzi of Jeg elsker dig of Lynn?
Die vond ik legenarisch. Of tellen vorige forumlevens niet?
Begrafenis van de oude gelovige oma van je partner met zijn autistische etiquette-correcte ouders in deze hitte:
- Zwarte luchtige maxirok
- Lange warme donkerblauwe pantalon
- Zwart blousje (dikke stof dus warm, maar wel korte mouwen)
- Witte luchtige blouse met korte mouwen
- Zwart blousje met lange mouwen (dunnere stof, maar wel luchtig)
- Zwart jurkje met 3/4 mouw tot op de knie (tattoo op je onderbeen en voet zichtbaar)
0 stemmers
Ehh het jurkje is tot op de knie dus, niet de mouw
Autistisch en etiquette heeft niks met elkaar te maken
Weet ik. Dat was gewoon een toevoeging.
Ze zijn etiquette correct en zijn vader heeft asperger.
Als het zo warm is als deze dagen, vind ik het echt het makkelijkst om me aan te kleden. Ik heb iets van 6 goede, mooie jurken die goed zitten. Dus dan ben je in 1 keer klaar, ideaal.
Ja, dat heb ik ook. Ik ben heel slecht in goede combinaties maken met kleding, dan vind ik de zomer makkelijker.
Ja haha day heb ik dus ook. En daarbij zitten jurkjes veel lekkerder dan een skinny jeans oid.
Ik vind de winter het makkelijkst, gewoon een broek met een grote trui. Zomer vind ik juist lastig. Jurkjes die opkruipen of waar je niet mee kan fietsen. Zweetstoffen etc. Daarom loop ik maar vaak in een jumpsuit.
ik heb juist het tegenovergestelde; in de zomer is een korte spijkerbroek en katoenen tshirt altijd goed, maar in de winter is het van: een vest? een trui? een extra hemd eronder? maar hoe dan als je ergens naar binnen gaat dan zweet je je dood?
je doet je naam wel eer aan iig
Ik heb dus al moeite met fatsoenlijke t-shirts te vinden .
Oh ik haat de zomer qua kleding eigenlijk. Kk heb het liefst zo min mogelijk kleding aan in verband met zweten en op vakantie of naar het strand vind ik dat prima. Maar als je moet werken of hier in de stad voel ik me echt niet op mijn gemak met shorts en een hemdje of een korte jurk zonder mouwen. Een lange rok/jurk is vaak wel luchtig maar is dan weer onhandig fietsen. Langere korte broeken vind ik lelijk staan. In sommige pakjes/of shirts heb ik een natte rug/buik dus ook geen goed idee.
Ik heb het in tussen seizoenen snel koud maar dan doe je een hemd onder je kleding en nog eens een dikke trui mee en klaar. Maar boven de 22 graden weet ik nooit wat ik aan moet. Wel jammer want ik vind de warmte op zich niet heel vervelend. Buiten het zweten om.
Koud weer vind ik trouwens ook wel lastig. Ben je helemaal goed aangekleed voor die tocht naar de bus. Is het in de bus echt niet te doen met je wollen trui aan, sjaal en dikke winterjas want verwarming op 25 graden ofzo.
Heb jij een gezichtsroller?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zag er gisteren toevallig 1 liggen bij de Action en heb hem meegenomen maar ik vind het zo’n dom ding.
Haha ik heb het gisteren over m’n vriends gezicht gerold, hij keek echt precies zo:
Waar heb jij hem gekocht? Ik zag dat ze ze zelfs voor 35 euro verkopen.
wie zou je liever zijn?
- de langste man
- de kleinste vrouw
0 stemmers
Oh ja vreselijk. Dan mag je wel op je voorhoofd tatoeëren dat je niet opgetild wil worden. Doet me ook denken aan zo’n klein meisje die ik vaak tijdens uitgaan zag. Die is echt heel klein, zeker niet langer dan 145cm, nou ze zaten nog net niet met haar over te gooien wtf. En iedereen vond het maar wat grappig.
ze is nu actrice die onder andere in american horror story zat, dat zie ik de grootste man nog niet doen
mede omdat hij volgens mij fysiek er niet al te best aan toe is
maar inderdaad superkut als je gewoon een ‘normaal’ leven wil leiden