Stel je persoonlijke vraag #17

Haha oké dan telt die, ik maak eigenlijk alleen lelijke selfies waarin ik een emoji nadoe ofzo. Ik kan ze ook gewoon niet mooi maken.

1 like

Jaa echt precies dit :heart: Word er helemaal blij van om dit te lezen ook gewoon

1 like

Ik maak ze nooit, vind ik te confronterend :rofl:. Ik heb wel een selfie met mijn mondkapje gestuurd naar m’n zwager en zus, en m’n ogen leken zo belachelijk eng groot. Toen wist ik weer waarom ik selfies van m’n gezicht maken niet kan/niet leuk vind. M’n bff stuurt heel vaak selfies, zo van, goedemorgen, en dan z’n hoofd erbij. Snap ik echt niet. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Stel je krijgt een mooie kans om 2 jaar met 1 persoon naar keuze in een wereldstad te wonen, en een mooi appartement wordt voor je geregeld. Welke stad zou je kiezen? (3 opties mogelijk)

• New York
  • London
  • Parijs
  • Tokio
  • Singapore
  • Kuala lumpur
  • Buenos aires
  • Sydney
  • Amsterdam
  • Dubai
  • Stockholm
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Cool! Ik ken die stad niet zo goed. Maar lijkt me wel ook echt een dynamische en spannende stad!

1 like

Anders, namelijk Helsinki!

1 like

Leuk zeg! Denk idd dat veel mensen de illusie hebben dat Bangkok 1 en al chaos is, mede mogelijk gemaakt door de film the Hangover

1 like

Haha bedacht me inderdaad later dat dit voor gezinnen niet echt een aantrekkelijke poll is. Sorry :frowning:

Werkgever dient te zorgen voor dit materiaal imho. Ik had al een werklaptop en beeldschermen en replicator.

Maar zelfs gedetacheerden of anderen die normaliter niet thuiswerken mochten van alles lenen op kantoor! Terwijl dat anders echt uit den boze is.

De werkgever is eigenlijk ook verantwoordelijk voor een arbotechnisch juiste werkplek met het oog op bureau en stoel. Maar hallo, een beetje een goede laptop/computer moet een werkgever echt wel in voorzien vind ik!!

Edinburgh♡

Edit: oh wereldstad, oh well

3 likes

Wel interessant dat Stockholm het tot nu toe wint van Parijs, denk dat dat 10 jaar geleden andersom zou zijn

1 like

Sowieso Sydney! Dan is het maar +/- 3 uur vliegen om mijn familie te zien ipv 24 uur. En ben er als kind al een paar keer geweest, hele mooie (maar hele dure) stad!

4 likes

ik zou op dit moment echt naar BA gaan, die hele valuta daar is ingestort waardoor je als NL’er echt gratis kan leven hahaha

bij al die andere steden zit ik voor de rest van m’n leef in de schulden

4 likes

Ik begon op een eigen laptop (in mijn geval van een familielid, omdat mijn eigen laptop ook niet geachikt is). Toen konden we laptops lenen van het werk en werden er snel fatsoenlijke laptops besteld voor onze afdeling (het hele bedrijf had ze net gekregen, alleen ze vonden eerst dat het voor ons niet nodig was). Wij kunnen ook alles lenen van werk, muis, toetsenbord, dubbel beeldscherm, standaard voor beeldschermen. Ik heb alles in huis, terwijl ik niet eens meer thuis werk.

Los Angeles, Barca of Kopenhagen! Die eerste twee o.a. omdat je lekker bij het strand woont en Kopenhagen vond ik gewoon zo’n prettige stad en zag mezelf daar wel wonen.

Hij vindt het vanuit z’n autisme extreem lastig als iets anders is dan hij had verwacht en als gepast acht en kan daar helemaal door van streek raken. Dus ja.

2 likes

Ik ben inmiddels al thuis, maar zo’n band heb ik niet met mijn schoonvader. En mijn vriend ook niet. Er wordt geacht dat je zelf weet hoe het moet en dan toch word je erop afgerekend.

@Papegaaiduiker het was een toevoeging die wel van belang was op hoe hij is en wat hij aan kan, maar niet 1 die direct in verbinding staat met de etiquette, dat bedoelde ik met losse toevoeging.
Hij raakt van streek als iets niet gaat zoals hij verwacht, maar ik bedoelde niet te zeggen dat van correctheid en etiquette houden een autistische eigenschap is of dat dat automatisch zo is.

2 likes

Ik moet verplicht thuiswerken en krijg 0 materiaal van mn werk. Wel een thuiswerkvergoeding, die is 40 euro per maand (ik werk 24 uur).

Het is niet jouw verantwoordelijkheid om een laptop te hebben waarop je je werk kunt doen, maar die van je werkgever. Belachelijk dat e eisen dat je dat van je eigen geld aanschaft. Dan heb je namelijk flink wat uren dus eigenlijk voor niks gewerkt (want uit jezelf had je die nieuwe laptop niet gekocht). Ik zou er niet mee akkoord gaan.

3 likes

Ik denk New York op 1, maar Rome zou ik ook wel heel graag willen.

1 like

Zo als ik de opties lees ga je in het net en in het donker wat bij begravenissen vaak hoort.
Het zal misschien voor hem even slikken zijn, maar hij kan niet verwachten dat je van tevoren hem foto’s van je outfit stuurt. Al kan je wel tegen je partner zeggen wat je van plan bent om te dragen. Dan kijkt hij of hij de info doorgeeft.