Belafspraken:
- Vreselijk
- Handig/leuk
- Neutraal
- Heb ik nooit
0 stemmers
Belafspraken:
0 stemmers
Wanneer heb je voor het laatst een selfie gemaakt?
0 stemmers
Ja ook van action! Vind het wel lekker als gezichtsmassage met of zonder serum. Helemaal lekker als je ‘m van te voren in de koelkast legt zeker met dit weer!
Normaal wel ok, maar ik ben nu al 20 minuten aan het uitstellen om iemand te bellen, hart zit echt in mijn keel. Weet niet wat mij bezielt.
Oh ja dat is kut, ik herken het. Gelukkig tegenwoordig niet meer last van. Heb je geen specifiek tijdstip afgesproken om te bellen? Heb helaas geen tip, want ik kan wel zeggen gewoon doen dan ben je er vanaf maar daar heb je niks aan.
Pak je de vaatwasser wel eens uit in de veronderstelling dat hij aan heeft gestaan?
Dat je dan de helft al hebt uitgepakt en denkt gatver, wat stinkt het hier en dat je dan alles weer terug in de vaatwasser moet stoppen
0 stemmers
Heb jij een bucket hat?
0 stemmers
Als je een online bestelling moet terugsturen:
0 stemmers
Ha, ja dit is ook een uitzonderingsgeval, want dit gaat echt om een specifieke persoon waarbij ik het spannend vind om te bellen. Maar net gedaan (na een half uur uitstellen), en hij neemt niet op
Want met autisme maakt het je meer uit wat een ander draagt dan als je het niet hebt? Gewoon dragen waar je je het prettigst bij voelt of wat die oma het fijnst zou hebben gevonden jou te zien dragen
Ik heb een werklaptop, maar wij hebben altijd meerdere schermen nodig. Die moest ik zelf aanschaffen en kon ik niet lenen of een vergoeding voor aanvragen. Het lot van een gedetacheerde medewerker :’)
Edit; wat zegt je werkgever dan als je computer vastloopt ed en je gewoonweg je werk niet kan doen? Of als je geen computer hebt (ik ken mensen. Die gebruiken hun mobiel of tablet).
Gaat dit over mooie selfies of gewoon een foto van jezelf? Ik ging even zoeken en een maand geleden heb ik een foto gemaakt waarop ik een raar gezicht uitprobeerde. Dus dat heb ik maar ingevuld.
Gewoon een selfie? Mooi of lelijk. Ik bedoel dan gewoon zo’n 1 waar je je dus specifiek op jezelf richt.
Haha oké dan telt die, ik maak eigenlijk alleen lelijke selfies waarin ik een emoji nadoe ofzo. Ik kan ze ook gewoon niet mooi maken.
Jaa echt precies dit Word er helemaal blij van om dit te lezen ook gewoon
Ik maak ze nooit, vind ik te confronterend . Ik heb wel een selfie met mijn mondkapje gestuurd naar m’n zwager en zus, en m’n ogen leken zo belachelijk eng groot. Toen wist ik weer waarom ik selfies van m’n gezicht maken niet kan/niet leuk vind. M’n bff stuurt heel vaak selfies, zo van, goedemorgen, en dan z’n hoofd erbij. Snap ik echt niet.
Stel je krijgt een mooie kans om 2 jaar met 1 persoon naar keuze in een wereldstad te wonen, en een mooi appartement wordt voor je geregeld. Welke stad zou je kiezen? (3 opties mogelijk)
0 stemmers
Cool! Ik ken die stad niet zo goed. Maar lijkt me wel ook echt een dynamische en spannende stad!
Anders, namelijk Helsinki!
Leuk zeg! Denk idd dat veel mensen de illusie hebben dat Bangkok 1 en al chaos is, mede mogelijk gemaakt door de film the Hangover
Haha bedacht me inderdaad later dat dit voor gezinnen niet echt een aantrekkelijke poll is. Sorry
Werkgever dient te zorgen voor dit materiaal imho. Ik had al een werklaptop en beeldschermen en replicator.
Maar zelfs gedetacheerden of anderen die normaliter niet thuiswerken mochten van alles lenen op kantoor! Terwijl dat anders echt uit den boze is.
De werkgever is eigenlijk ook verantwoordelijk voor een arbotechnisch juiste werkplek met het oog op bureau en stoel. Maar hallo, een beetje een goede laptop/computer moet een werkgever echt wel in voorzien vind ik!!