Stel je persoonlijke vraag #17

Hoeveel boeken moest jij (minimaal) lezen voor je nederlands leeslijst/mondeling op de middelbare school?

• 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 20+ (rip)
  • ik had geen mondeling

0 stemmers

en hoeveel heb je er daadwerkelijk gelezen (dus geen samenvattingen!!!11)

• 0
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 20+

0 stemmers

1 like

Ik heb gegokt dat het er 12 waren, want ik heb echt geen idee meer. Is ook al 18 jaar geleden :scream:

1 like

Stond de afgelopen weken best ruim in de plus, maar net vandaag zie ik weer in de min. Het is toch voor langere termijn, dus maakt gelukkig niet uit.

1 like

Je werkgever is dacht ik verplicht een werkplek te hebben voor je volgens de ABRO eisen, ook thuis.
Daarnaast zou ik nooit mijn prive laptop gebruiken voor werk. Prive blijft prive.

Als je kleding heb besteld en en het ruikt chemisch, wat doe je dan?

• Terugsturen
  • Proberen de geur eruit te krijgen

0 stemmers

als ik uit dit lijstje moet kiezen sowieso sydney, maar eigenlijk het liefst barcelona of rome :heart_eyes: ben echt verliefd op die steden

2 likes

Heb jij al een coronatest gedaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

hahaha terugsturen??? waarom zou je dat doen, echt allle pakketjes ruiken chemisch toch

als het nou naar poep of zweet rook, oké

5 likes

Misschien was het niet helemaal het goede woord maar mijn kledingstuk ruikt echt heel sterk en dat heb ik normaal niet. Ik wilde het ook gewoon zelf gaan wassen en hopen dat de geur eruit gaat, maar vroeg me af wat anderen zouden doen.

1 like

ah ja als het heel overheersend zou zijn zou ik ook wel gaan twijfelen

Als jij bij een restaurant hebt gereserveerd en je kunt uiteindelijk toch niet komen, bel of mail jij dan af?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

hahaha was 't niet @ellegirltalk die dit nooit deed? kan me zoiets herinneren

Pff één keertje maar hoor :stuck_out_tongue: Ook achteraf mogen er geen omg reacties komen (was in biecht topic) :stuck_out_tongue:
(Edit: we waren al te laat en die hele toko was leeg en het was denk ik een witwasdekmantel dus we vonden het wel prima)

4 likes

haha ah sorry dat ik dit oprakel, was niet naar aanleiding van jouw biecht hoor!

vroeg het mij af omdat mn moeder pas totaal was vergeten ergens af te bellen en ze vervolgens 3x werd gebeld door het restaurant. ze durft er nu niet meer te komen haha

1 like

Heb jij ooit een reading ondergaan?

• Ja, 1x
  • Ja, meerdere keren
  • Nee
  • Nooit van me leven niet, aan mijn aura geen parade
  • Nog niet maar wil het wel graag

0 stemmers

Ohhhh en als je op ja hebt gestemd: hoe was het? Voor herhaling vatbaar?

Ik ben 1 keer naar een waarzegster geweest en 2 keer heb ik een reading gehad van een collega. Het was wel heel interessant. Bij de waarzegster vertelde ze voornamelijk dingen over m’n verleden en die klopte ook bijna allemaal. Het grappige is dat zo een 10 jaar daarvoor m’n moeder bij haar was geweest, en die liet een foto van mij zien. Toen zei ze dat ik naar een bepaalde stad ging verhuizen. Toen ik daar kwam begon ze weer over die stad. Het lijkt me sterk dat ze dat onthouden heeft want er is zoveel tijd overheen gegaan. Maar bij de reading van m’n collega begon hij ook over die stad, terwijl ik dat nooit verteld heb. Maar ik woon nog steeds in m’n eigen stad, dus even afwachten of het uit komt.

5 likes

Hoe begroet je collega’s via de mail? Dus wel collega’s die je gewoon kent, niet als je iets werkgerelateerds moet sturen naar een hoge pief op een andere locatie ofzo.

• Hoi
  • Hallo
  • Hi
  • Ha
  • Hey/hee
  • Goedemorgen/goedemiddag
  • Dag
  • Beste
  • Lieve naam (haha)
  • Geachte
  • Alleen de naam
  • Anders…
  • Ik heb geen collega’s

0 stemmers

Nu ben ik bang dat ik een heel voor de hand liggende optie ben vergeten.

Al mijn collega’s doen aan ‘ha’ en ik vind dat echt vreselijk. Don’t ha me

18 likes

Yo

Maar mijn werk is zeer informeel

4 likes