Stel je persoonlijke vraag #17

hahaha was 't niet @ellegirltalk die dit nooit deed? kan me zoiets herinneren

Pff ƩƩn keertje maar hoor :stuck_out_tongue: Ook achteraf mogen er geen omg reacties komen (was in biecht topic) :stuck_out_tongue:
(Edit: we waren al te laat en die hele toko was leeg en het was denk ik een witwasdekmantel dus we vonden het wel prima)

4 likes

haha ah sorry dat ik dit oprakel, was niet naar aanleiding van jouw biecht hoor!

vroeg het mij af omdat mn moeder pas totaal was vergeten ergens af te bellen en ze vervolgens 3x werd gebeld door het restaurant. ze durft er nu niet meer te komen haha

1 like

Heb jij ooit een reading ondergaan?

• Ja, 1x
  • Ja, meerdere keren
  • Nee
  • Nooit van me leven niet, aan mijn aura geen parade
  • Nog niet maar wil het wel graag

0 stemmers

Ohhhh en als je op ja hebt gestemd: hoe was het? Voor herhaling vatbaar?

Ik ben 1 keer naar een waarzegster geweest en 2 keer heb ik een reading gehad van een collega. Het was wel heel interessant. Bij de waarzegster vertelde ze voornamelijk dingen over m’n verleden en die klopte ook bijna allemaal. Het grappige is dat zo een 10 jaar daarvoor m’n moeder bij haar was geweest, en die liet een foto van mij zien. Toen zei ze dat ik naar een bepaalde stad ging verhuizen. Toen ik daar kwam begon ze weer over die stad. Het lijkt me sterk dat ze dat onthouden heeft want er is zoveel tijd overheen gegaan. Maar bij de reading van m’n collega begon hij ook over die stad, terwijl ik dat nooit verteld heb. Maar ik woon nog steeds in m’n eigen stad, dus even afwachten of het uit komt.

5 likes

Hoe begroet je collega’s via de mail? Dus wel collega’s die je gewoon kent, niet als je iets werkgerelateerds moet sturen naar een hoge pief op een andere locatie ofzo.

• Hoi
  • Hallo
  • Hi
  • Ha
  • Hey/hee
  • Goedemorgen/goedemiddag
  • Dag
  • Beste
  • Lieve naam (haha)
  • Geachte
  • Alleen de naam
  • Anders…
  • Ik heb geen collega’s

0 stemmers

Nu ben ik bang dat ik een heel voor de hand liggende optie ben vergeten.

Al mijn collega’s doen aan ā€˜ha’ en ik vind dat echt vreselijk. Don’t ha me

18 likes

Yo

Maar mijn werk is zeer informeel

4 likes

Ik vond dat eerst ook vreselijk, maar aangezien al mijn collega’s dat ook zeggen begin ik het nu langzaam over te nemen :slightly_frowning_face:

1 like

Ik heb een heel scala, afhankelijk van wie ik mail.

1 like

Ik had alle boeken gelezen, behalve van Isabel Allende. En ik voel een mini biecht aankomen

1 like

Misschien ik ook als ik straks 30 ben. Nu weiger ik nog

1 like

Ik ben uiteindelijk zo correct mogelijk gegaan dus heb toch een zwarte pantalon bij mn zwarte blouse aan gedaan.
De focus lag gelukkig niet op mij of mn vriend, want zn dochter was 15min te laat en in een spijkerrokje, t-shirt en allstars…

11 likes

Ik zou sowieso niet uit mezelf naar die stad verhuizen of überhaupt weggaan uit m’n huidige stad. Ik vind het een vreselijke stad. De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat ik iemand ontmoet die daar woont, en dat daarom die kant op zou gaan.

Reading, reading… Ik kwam toevallig een ā€˜spirituele’ vrouw tegen die vroeger bevriend was met mijn moeder. Ze vertelde e.e.a. wat ze door zou hebben gekregen, maar ik vond het niet echt passen/kloppen.

1 like

Ja bij een vrouwtje in Thailand voor €3

Ze vertelde dat ik in maart op mijn gezondheid moest letten en dat ik in mei liefde zou vinden. In maart kwam corona en in mei kreeg ik officieel een relatie met mijn date (nu vriend dus). Super generic voorspellingen natuurlijk maar vond het wel geinig dat het achteraf is uitgekomen, ik geloof er verder niet per se in.

Ik vind zelf tarot leggen ook wel interessant maar meer op de manier dat je eens vanuit een andere invalshoek over dingen die in je leven spelen gaat nadenken, dan kan het wel waardevol zijn denk ik.

11 likes

Ik wil de slippers voor in de tuin. Wilde eerst crocs maar hou echt van de Lidl.

1 like

The floor is lava is een verschrikking en absoluut geen aanrader

2 likes

Ik vind deze echt zo inspiratieloos. Maak er dan tenminste nog wat van ipv een vierkant te plakken