Sowieso Sydney! Dan is het maar +/- 3 uur vliegen om mijn familie te zien ipv 24 uur. En ben er als kind al een paar keer geweest, hele mooie (maar hele dure) stad!
ik zou op dit moment echt naar BA gaan, die hele valuta daar is ingestort waardoor je als NLāer echt gratis kan leven hahaha
bij al die andere steden zit ik voor de rest van mān leef in de schulden
Ik begon op een eigen laptop (in mijn geval van een familielid, omdat mijn eigen laptop ook niet geachikt is). Toen konden we laptops lenen van het werk en werden er snel fatsoenlijke laptops besteld voor onze afdeling (het hele bedrijf had ze net gekregen, alleen ze vonden eerst dat het voor ons niet nodig was). Wij kunnen ook alles lenen van werk, muis, toetsenbord, dubbel beeldscherm, standaard voor beeldschermen. Ik heb alles in huis, terwijl ik niet eens meer thuis werk.
Los Angeles, Barca of Kopenhagen! Die eerste twee o.a. omdat je lekker bij het strand woont en Kopenhagen vond ik gewoon zoān prettige stad en zag mezelf daar wel wonen.
Hij vindt het vanuit zān autisme extreem lastig als iets anders is dan hij had verwacht en als gepast acht en kan daar helemaal door van streek raken. Dus ja.
Ik ben inmiddels al thuis, maar zoān band heb ik niet met mijn schoonvader. En mijn vriend ook niet. Er wordt geacht dat je zelf weet hoe het moet en dan toch word je erop afgerekend.
@Papegaaiduiker het was een toevoeging die wel van belang was op hoe hij is en wat hij aan kan, maar niet 1 die direct in verbinding staat met de etiquette, dat bedoelde ik met losse toevoeging.
Hij raakt van streek als iets niet gaat zoals hij verwacht, maar ik bedoelde niet te zeggen dat van correctheid en etiquette houden een autistische eigenschap is of dat dat automatisch zo is.
Ik moet verplicht thuiswerken en krijg 0 materiaal van mn werk. Wel een thuiswerkvergoeding, die is 40 euro per maand (ik werk 24 uur).
Het is niet jouw verantwoordelijkheid om een laptop te hebben waarop je je werk kunt doen, maar die van je werkgever. Belachelijk dat e eisen dat je dat van je eigen geld aanschaft. Dan heb je namelijk flink wat uren dus eigenlijk voor niks gewerkt (want uit jezelf had je die nieuwe laptop niet gekocht). Ik zou er niet mee akkoord gaan.
Ik denk New York op 1, maar Rome zou ik ook wel heel graag willen.
Zo als ik de opties lees ga je in het net en in het donker wat bij begravenissen vaak hoort.
Het zal misschien voor hem even slikken zijn, maar hij kan niet verwachten dat je van tevoren hem fotoās van je outfit stuurt. Al kan je wel tegen je partner zeggen wat je van plan bent om te dragen. Dan kijkt hij of hij de info doorgeeft.
Hoeveel boeken moest jij (minimaal) lezen voor je nederlands leeslijst/mondeling op de middelbare school?
- 1-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 20+ (rip)
- ik had geen mondeling
0 stemmers
en hoeveel heb je er daadwerkelijk gelezen (dus geen samenvattingen!!!11)
- 0
- 1-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 20+
0 stemmers
Ik heb gegokt dat het er 12 waren, want ik heb echt geen idee meer. Is ook al 18 jaar geleden
Stond de afgelopen weken best ruim in de plus, maar net vandaag zie ik weer in de min. Het is toch voor langere termijn, dus maakt gelukkig niet uit.
Je werkgever is dacht ik verplicht een werkplek te hebben voor je volgens de ABRO eisen, ook thuis.
Daarnaast zou ik nooit mijn prive laptop gebruiken voor werk. Prive blijft prive.
Als je kleding heb besteld en en het ruikt chemisch, wat doe je dan?
- Terugsturen
- Proberen de geur eruit te krijgen
0 stemmers
als ik uit dit lijstje moet kiezen sowieso sydney, maar eigenlijk het liefst barcelona of rome ben echt verliefd op die steden
Heb jij al een coronatest gedaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
hahaha terugsturen??? waarom zou je dat doen, echt allle pakketjes ruiken chemisch toch
als het nou naar poep of zweet rook, okƩ
Misschien was het niet helemaal het goede woord maar mijn kledingstuk ruikt echt heel sterk en dat heb ik normaal niet. Ik wilde het ook gewoon zelf gaan wassen en hopen dat de geur eruit gaat, maar vroeg me af wat anderen zouden doen.
ah ja als het heel overheersend zou zijn zou ik ook wel gaan twijfelen
Als jij bij een restaurant hebt gereserveerd en je kunt uiteindelijk toch niet komen, bel of mail jij dan af?
- Ja
- Nee
0 stemmers