Maar dan van de lidl: sirius (wat een rare merknaam voor koekjes)
ja die onderste wilde ik net zeggen! heette die niet BN koekjes? was zo’n liedje van. BN BN, tudu tududu BN BN tududududuuuu
edit:
oh jazekerrrrr
Jaaaa!

ja jezus, hoe vaak we dat wel niet in de pauze stonden te zingen. war flashbacks dit
Ik moet m’n ouders echt bedanken voor de veelvoud aan koekjes
jaaaa! omg jeugdsentiment
Tutududu
Ik ga morgen echt smoeltjes kopen, zo’n zin in nu. Hou helemaal niet van “volwassen” koekjes (zoals chocolate chip of krakelingen of stroopwafels of zo, wat je bij de koffie krijgt), maar die kinderkoekjes waren echt lekker ? en die portiecontrole is ook wel nice, alleen jammer van ‘t plastic & als je er vier op een dag eet * kuch * werkt het niet echt
Mijn vriend had dus vroeger ook nooit zulke koekjes mee naar school. En daar heeft ie zo’n zielige verhalen over dat ik nu standaard een heel assortiment kinder koekjes in de la heb
het was pas echt feest als je een YES mee kreeg
Naar aanleiding van een berichtje ergens in een topic. Loop jij wel eens op blote voeten buiten [en dan niet alleen op eigen terrein]
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit is zooo lekker.
Aangezien ik bijna bejaard ben bestaat het koekje dat ik mee kreeg niet meer (of in ieder geval niet in de vorm zoals vroeger)
Die appelkoeken van het plaatje, toen heetten ze Switch, nu fruitkick (?). Die heb ik ook nog wel eens gehaald maar halen het echt niet bij die goed gevulde van vroeger.
Deze mocht ik nooit
Deze waren ook echt way overpriced, maar soms kreeg ik ze toch en dan vond ik ze eigenlijk tegen vallen, droge stengels met te weinig chocopasta
Mijn bff en ik eten op vakantie altijd surprise eieren omdat we die beide als kindnooit kregen die gaan er in een week wel 15 doorheen denk ik
Jaaa, die liggen hier ‘voor de kinderen’ in de koelkast!
Ah, alweer een nieuwe naam dus vroeger was het koekje veel kruimeliger en meer vulling (soort losse stukjes ipv zo’n plakkerige homp) dus meer appel-kruimeltaart beleving.
Ik ben nog wakker want ik krijg morgen de uitslag van mijn scriptie herkansing en ben zo nerveus als de pest
Onder andere denk ik