Dit waren echt m’n ultieme faves
Kan die smaak gewook nog een soort helemaal voor me halen haha zo lekker.

Oh 
en dan het liefst met die chocoladestukjes er in
Ik kreeg sultana, maar dan twee koekjes, want een heel pakje vonden mijn ouders teveel. Net als zo’n Liga milkbreak of een Evergreen, dan kreeg ik één koekje uit zo’n pakje mee.
Niiieett 

Ik doe dit ook voor onze dochter:see_no_evil: Heb nu koeken in de kast waar per koek 6 gram suiker in zit. Dan zou ze dus 12 gram eten als ze het pakje mee kreeg
Vind dat bizar veel voor ‘pauze koeken’
Kreeg zelf eigenlijk nooit koek mee, hadden we geen geld voor. Ken ook de helft van de koekjes hierboven niet, of alleen van de reclames op tv haha
Nou, zo erg was het niet hoor 
Vind het eigenlijk best prima om een (jong) kind geen heel pakje mee te geven.
En de Garfieldkoekjes van de lidl!

Wij kregen ook nooit van die fancy koekjes, altijd gewoon sultana of iets anders volkoren oid, of fruit. Maar ik vind sultana bosvruchten nog steeds echt super lekker (al kregen wij dan dus de versie zonder suiker erop). Heb wel ook periodes gehad in mn volwassen leven dat ik lekker al die koekjes ging kopen omdat het kon. Heb nu ook die bosse eierkoeken met kaneel van bolletje in huis, mega lekker.
Ja echt spangement deze dingen
Ik zou er een vinger voor geven (geen duim, maar mijn pinken ofzo?) om enig kind te zijn geweest. Enige kinderen might not agree, maar jullie mogen met liefde mijn broers hebben en dan piepen jullie anders!
Mijn ouders leven overigens nog en er is al zoveel gezeik geweest over de erfenis (door 1 van de kinderen, waarmee ik dus geen contact heb) dat ze een testament en levenstestament hebben opgesteld :’)
Hahaha oh maar ik maak geen feestjes van die broodtrommels hoor. Ga alleen zelf koekjes bakken zonder zoveel suiker 
Verder prop ik er gewoon 2 boterhammen, groente en fruit in en moet ze het doen met een beker water.
Dit eet ik alsnog meer dagen van de week wel dan niet 
@Pantalones ken jij een goede budget dupe dan? Ik vind dat de huismerkvarianten allemaal heel anders smaken. Ik ben een snob en wil alleen the real deal.
Ik heb die verzekering alleen maar voor ons huis, dat als mijn vriend of ik komen te overlijden, er geld wordt uitgekeerd om het huis af te kunnen betalen zodat de ander er gewoon kan blijven wonen.
No thanks
Er zijn vast enig kinderen die graag broers of zussen hadden gehad, maar alle enig kinderen die ik ken (incl mezelf) zijn er juist altijd super content mee geweest.
Alleen mensen met broers en zussen vragen vaak of je niet eenzaam was of het anders had gezien, maar nope. No thanks.
Jep ik ben er ook wel blij mee! Tuurlijk als kind wilde ik wel een broer/zus om mee te spelen maar heb achteraf toch niet het gevoel dat ik iets gemist heb. Heb wel wat nichtjes die voelen als zusjes en het heeft me ook wel veel goede dingen opgeleverd zeg maar. Zou er zelf ook wel bewust voor kunnen kiezen (was bij mijn ouders niet het geval trouwens).
Het lijkt mij alleen heel zwaar als je ouders ziek worden of komen te overlijden en je alleen beslissingen moet nemen, zorg moet dragen, etc.
Maar dat is natuurlijk vaak een relatief korte tijd, dus weegt wellicht niet op tegen de voordelen. En met broers / zussen is het ook geen garantie dat je dit samen kan doen en er samen goed uitkomt.
Ja dit vind ik als enig kind wel lastig. Soms denk ik erover na hoe ik dat straks ga doen…
En wat ik soms ook vervelend vind is dat er geen broertje of zusje is dat samen met mij mijn jeugd heeft meegemaakt (en dan specifiek de nare/moeilijke dingen).
Ik heb trouwens het idee dat ik dit al eens heb gezegd hier. We vallen zo vaak in herhaling met z’n allen haha.
Wat is jullie favo stamppot?