Ik verzorgd het meer met maskertjes enzo dan normaal. Maar van zweet en hitte worden mn krullen wel mooier haha.
Ahh wat rot. Vooral omdat je daar niks aan kunt doen. Het is vooral de scructuur van je haar die veranderd.
Ik mis de optie 1 ouder is overleden. Ik zie dat niet echt als bewust contact verbreken.
Heb je ook al tig keer ongevraagd advies gekregen met voorbeelden als: je moet eens shampoo en conditioner van kápperskwaliteit kopen, daar krijg je gegarandeerd glad haar van?
Stel dat je boterhammen eet voor je lunch; hoe veel sneetjes pak je normaal gesproken?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
-
6
- Ik wil geen boterhammen
0 stemmers
En een voor het gemiddelde:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Mijn vader is namelijk helemaal verbaasd dat ik altijd maar 2 sneetjes meeneem naar mijn werk. En ik lees net dat de dochter van @Axolotl ook twee sneetjes meekrijgt dus ik vraag me af of dit weinig is!
Heeel slecht wil ik niet zeggen, maar ik ben m’n haar mede door de hitte zo beu dat ik spontaan heb besloten om er zometeen een flink stuk af te laten knippen.
Ik zou twee boterhammen eten maar nog wel veel groente etc erbij. Anders is twee niet genoeg.
Maar als het genoeg is voor jou is dat toch prima. Kan me voorstellen dat je vader andere behoefte heeft.
Standaard 2 en dan wat groenten en/of een gekookt eitje erbij.
Ik hou echt heel erg van brood, zou er het liefst 8 eten
Echt hè. Brood is het lekkerste ooit. Moet me altijd inhouden.
Ik twijfel heel erg. Sowieso zicht. Maar ik vind de rest ook belangrijk.
Zonder gevoel lijkt me echt kut? Dan kun je dus nooit meer echt genieten van een knuffel met je partner, moeder, kind etc. Of seks.
Aaah ik ben helemaal blij voor je, hoe je het zo beschrijft. Echt superfijn dat je iets hebt gevonden wat zó goed bij je past. Volgens mij heb je er ook eens een foto van gepost toch? Staat je ook heel goed (als jij dat dus was haha).
Aaahh, ja nu ik het nogmaals lees snap ik 'm. Domm haha
Huh wow ja ik ben echt verbaasd dat zo weinig mensen die kiezen. Ik zou het leven echt heel schraal vinden als ik geen enkel fysiek gevoel zou hebben.
Eens, dit is ook voor mij het geval hoewel ik wel die optie heb aangevinkt (1 contact verbroken).
Ik val hiermee vast in de categorie ongevraagd advies maaaarrr @mercurysummer + Penny hebben jullie al eens geprobeerd om methodes en producten te proberen voor krullend/golvend haar? Curly girl method stuff?
+1 voor dit antwoord haha, ik had ook vaak echt pluizend haar dat niet helemaal stijl was en ik gebruik nu cg producten en kam het alleen onder de douche en 0 pluis
Als ik het nu kam als het droog is ontploft het ook weer.
Jaa ik wou dat ik dit had ontdekt toen ik nog op de middelbare school zat. Altijd pluizig onhandelbaar haar. Ben kort na de middelbare begonnen met sulfaten vermijden maar ik heb pas sinds een jaar een beetje door wat nat stylen en gel en mousse allemaal kunnen doen. 
Dus @ iedereen wier haar ontploft als ze het borstelt of kamt: duik eens in het krullentopic! Je hebt waarschijnlijk stiekem prachtig golvend haar.
Horren zijn het antwoord!