Stel je persoonlijke vraag #17

1. Wielrenners en dan met name mannen
  2. Boomers op elektrische fietsen
  3. Hipstervaders met Wolf en Storm in de bakfiets
  4. Bejaarden die midden op het fietspad rijden met een rollator
  5. Gemeentemensen met bladblazers gericht op het fietspad
13 likes

Zouden er wielrenbakfietsen bestaan die aangedreven worden als electrische fiets?

Laat ik er maar een top 10 van maken:

7 Gammele fietskarren met een hond erin en dan opeens zwengelen naar links of rechts
8 Kleine kinderen op de fiets en dat de ouder te druk met zichzelf bezig is, waardoor er bijna een ongeluk gebeurd
9 Middelbare scholieren die naast elkaar fietsen op een snelheid van 1 km per uur.
10 Van die transportfietsen met mandje die heel asociaal geparkeerd staan waardoor ik mijn fiets niet kwijt kan.

16 likes

Wat doe je nou?!?! Breng mensen niet op ideeën!

3 likes

Zit je liever

• In een bakfiets
  • In een winkelkarretje

0 stemmers

De enige plek waar een dergelijk gedrocht mag rijden is op @anon42392789

Hebben jullie weleens in zo’n wagentje gezeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Moet ik overreden worden met dat gedrocht of mag ik met dat gedrocht meedoen aan ter land te zee en in de lucht? :joy:

2 likes

Neee de weg naar de hellll dat betekent jouw naam toch?

1 like

En dan heb je nog een subsoort. Bepaalde mensen die nog fietsen maar het moeilijk vinden om op te stappen die gaan dan eerst midden op het fietspad staan en dan proberen ze op hun fiets te klimmen alsof het een paard is, vervolgens rijden ze echt de eerste 100 meter in een slakkengangetje voordat ze overgaan op een drafje.

Maar de grootste ergernis was gisteren dat mijn zadel als enige was ondergekakt en dat een band van mijn specialsnowflakefiets lek was, dus moest ik naar de fietsenmaker en die man zei dat ze pas rond 21 juli tijd hadden dus zijn we met de auto elders gegaan om mijn fiets daar te laten maken. :’)

5 likes

Hallo uitgeverijen kunnen jullie niet FF een fietsergernissenboek laten schrijven dat rijkelijk geillustreerd is en bij de release krijgt iedereen een fancy fietsbel.

7 likes

Trauma. Ik moest altijd 156884 kilometer naar school fietsen en dat fietspad was breed genoeg voor twee fietsen. Daar fietsten ook veel wielrenners en je had twee soorten. Een die van achteren kwam en UIT DE KANT riep omdat ze geen bel willen want DaT WeEgT zWaAr. En de andere slag lullo’s kwam als tegenligger met een rotvaart waardoor je snel aan de kant moest. En dan vaak ook nog iets roepen.

1 like

@Soy.peor maakt toch altijd leuke tekeningetjes van ons? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik moet nakijken anders had ik een paper geschreven maar:

Ze worden boos als je als eerste weer op je pendalen stapt bij stoplichten en gaan je uitschelden voor kankerhoer.
Bij het stoplicht moeten ze toch even door rood terwijl jij netjes stopt. (Dit was bij een punt waar vaak ongelukken gebeuren.)
Ze halen vaak op een gevaarlijke manier in.
Ze wilde de mac drive pakken.

Hadden jullie vroeger op de basisschool een fietstas?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar het leek mij wel fancy

0 stemmers

Dit waren allemaal mannen van 40+

Maar twee wielrendames was vorige keer wel +1 want zij hadden de beste schepijssmaken gekozen toen ze een ijsje gingen halen.

Mensen met fietstas en/of snelbinders gebruikten jullie deze dingen als je op de middelbare school een zware tas had?

• Ja
  • nee hernia all the way
  • ik droeg mijn tas zo laag dat ik 'm kon laten steunen op mijn bagagedrager

0 stemmers

2 likes

JA MEVROUW, DIT IS GEEN ANDERHALVE METER AFSTAND HÈ

4 likes

Wielrenners zijn net mensen er is een bepaalde subcategorie die het voor de anderen verpest, helaas zijn ze goed gerepresenteerd.

Rate the bell

image

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Screen Shot 2020-06-27 at 13.04.35

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

image

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

image

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

7 likes

Ik moest ongeveer 18km heen en 18km terug fietsen. Dan had ik m’n tas wel op m’n bagagedrager met zo’n spin er nog overheen, anders gleed je zware tas er steeds weer af. En dan vlakbij school deed je je tas dan snel ff op de rug haha.
Zo’n ding:

13 likes
  1. Mensen die op hun telefoon zitten te kutten en daardoor slingeren, hun hand niet uitsteken en/of niet doorhebben dat het stoplicht groen is.
6 likes

Oh gadver. Als die mij tegemoet komen fietsen (wanneer ik dus zelf ook op de fiets ben), ga ik tegenwoordig niet meer helemaal opzij voor ze. Ik blijf gewoon op dezelfde manier doorfietsen op mijn weghelft. Lijkt wel te werken.

1 like

Hahaha niet oké :joy:

En een uitgestorven soort, namelijk de bierfiets met allemaal studenten of vrijgezellenfeestgangers. Wat een hel op de wegen was dat.

en de BBQ fiets bestaat:

Zouden ze dan direct roadkill kunnen grillen?

10 likes