Hahaha niet oké
En een uitgestorven soort, namelijk de bierfiets met allemaal studenten of vrijgezellenfeestgangers. Wat een hel op de wegen was dat.
en de BBQ fiets bestaat:
Zouden ze dan direct roadkill kunnen grillen?
Die kattenbel zat in m’n kerstpakket <3 Ben er echt blij mee
Ik heb die ook Ik vind het nog bijzonder dat niemand hem gesloopt heeft.
Had jij vroeger dit soort dingen?
- Ja
- Nee
- Ik wilde die hebben maar dat mocht niet
0 stemmers
Had jouw fiets vroeger zo’n vlaggetje.
- ja de standaard oranje
- nee geen een
- ik had geen fiets
- Een andere bijvoorbeeld met k3 of 1 van disney
0 stemmers
IK kan zo echt een fietsbiografie over FF’ers schrijven.
FF FIETSOLOGIE
Van trauma’s, belvoorkeuren tot wieldecoratie.
Die kralen om spaken zijn zo intens irritant. Gelukkig zijn die er tegenwoordig bijna niet meer.
Ik mocht ze daarom niet. Eerst zij men ‘dat het asociaal stond’ maar eigenlijk was het geluid de reden.
Die kralen zaten op mijn tweedehands fietsje. Denk niet dat mijn ouders die voor me gekocht zouden hebben
Blijkt wel echt dat we een Nederlands forum zijn met al dat fietspraat
Zeg je Saved by the Bell hoor ik meteen in m’n hoofd Zach Morris is traaaaaaaash
I’m so excited
Hebben jullie al een beetje een idee welk liedje dit jaar hoog bij jullie Spotify Wrapped gaat staan?
- Ja, meerdere liedjes
- Ja, sowieso 1 liedje
- Een beetje
- Nee, echt nog geen idee
0 stemmers
Dat herken ik echt precies haha, krijg bijvoorbeeld ook opmerkingen over m’n natuurlijke slag. Als ik dan een keer slag maak met een krultang zeggen diezelfde mensen dat het zonde is omdat ik zelf al slag heb. Ach ja.
Helaas geen holy grail hier! Ook niet de curly girl method, dan bereik ik hetzelfde resultaat als jij. Gebruik wel een aantal producten (bijvoorbeeld Chi keratin silk infusion) die mijn pluis iets minder maken, maar het is alsnog niet te vergelijken met haar dat al een gladde structuur heeft. Heb voor nu besloten om het maar in m’n voordeel te gebruiken en te doen waar het wel goed in is: zoveel mogelijk volume maken en achteraf temperen met een stijltang. Volgens mij ongeveer zoals jij dus
Ik kijk alles wat Engelstalig is met Engelse ondertiteling, Nederlands vind ik alleen maar afleiden en zonder ondertiteling moet je zo stil eten om niks te missen
Weet jij de Engelse vertaling voor blokfluit?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
Het is recorder
ik reken t goed
Ik kan geen fatsoenlijk gesprek voeren in het Engels, maar zoiets nutteloos weet ik dan weer wel.
ik ben echt elke keer in shock als ik hier over de cadeau-etiquette in belgie lees haha
Ik zou twee setjes van wat ik normaal zou kopen, geven. Maar ik zou niet op de waarde letten. Sommigen krijgen wat van de Zeeman en anderen iets van bijvoorbeeld de H&M. Ligt er net aan wat ik leuk vind om te kopen
Hangt er een beetje af van wat je geeft en hoeveel dit is denk ik? Stel je geeft normaal een rompertje, dan zou ik er wel twee geven (en dus dubbel zoveel kwijt zijn, maar 2 x 10 euro bijvoorbeeld is niet zo wereldschokkend). Maar als je van plan was om een cadeau van 75 euro te geven dan zou ik niet ineens 150 euro uitgeven, daag.