Stel je persoonlijke vraag #17

Zien de ouders dan ook echt wie welk deel heeft betaald?

Geloof jij dat je telefoon/een app je afluistert?

Heb nu al een aantal keer meegemaakt dat ik met iemand praatte over een bepaald product en dat dan een halfuur later dit product opeens opdook in advertenties op websites en voornamelijk Facebook (zonder dus eerder al dit product te hebben gegooglet)

• Ja, ik denk het wel
  • Nee denk niet dat dat zo is
  • Ik twijfel/weet ik niet

0 stemmers

Ja toen ik bijna aangereden werd. Er reed een auto met stoere ventjes bijna tegen me aan op een voorrangsrotonde en toen schreeuwde ik de legendarische woorden: ‘KNUL, ik heb voorrang!’

(Hun raampjes waren open anders had schreeuwen tegen een auto weinig zin natuurlijk)

2 likes

Eerder verzamelingen waar ik ooit enthousiast aan begon en weer mee stopte :sweat_smile:

1 like

Geurkaarsen (Yankee Candle)

1 like

Parfum :grimacing:

1 like

heb jij een favoriet jeansmerk?

• levi’s
  • wrangler
  • g-star
  • diesel
  • dr. denim
  • kings of indigo
  • denham
  • lee
  • lois
  • h&m
  • iets uit de h&m groep (monki, weekday, arket etc)
  • iets uit de zara/inditex groep (pull bear, bershka)
  • only (pieces/vila etc)
  • anders

0 stemmers

Ik zweer bij de Topshop jeans (en dan het Jamie model)

7 likes

ohja een forum favoriet, hoe kon ik die vergeten :cry:

1 like

Nouja er zal sowieso iets moeten luisteren, anders zou dat hele ‘het Google/Siri’ niet werken toch? Wat er verder mee gebeurt is een tweede

3 likes

ps gratis tip de broeken van dr denim zijn echt top en vaak in de sale :heart: #nospon

Dit lijkt me zo vervelend. Echt knap dat je een kind gaat uitpoepen, nu moeten al je vrienden je financieel ondersteunen!!

Ik verwacht echt niks, ja ik weet dat we van onze ouders wat dure dingen krijgen maar ik zou al blij zijn met een leuk rompertje of hydrofiel doek van vrienden.

4 likes

Ja, vooral nadat ik onderstaande filmpje eens heb gezien. Hij probeert puur door het uit te spreken reclames op te roepen van zoiets specifieks als hondenspeelgoed, en ja hoor, even later krijgt hij allemaal hondenspeelgoed reclames

Filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=zBnDWSvaQ1I

3 likes

Ook wel begrijpelijk als je jarenlang honderden euro’s hebt uitgegeven aan andermans kinderen.

1 like

Geen, ik draag geen jeans. Alleen een denim tuinbroek.

3 likes

Monki Kimomo!

1 like

Ik verzamel ansichtkaarten, heb er nu denk ik +/- 500.

7 likes

Anders: Ik draag nooit spijkerbroeken. Draag alleen rokjes, jurkjes en joggingbroeken. Oh en korte luchtige broekjes in de zomer.

4 likes

Oh maar dat vind ik ook! Ik vind het trouwens wel leuk om cadeaus te geven maar dan wel liever uit mezelf en niet uit een lijst omdat het moet.

1 like

Boomer alert: ik spaar magneten van landen die ik bezoek!

22 likes