Stel je persoonlijke vraag #17

Ik heb deze eettafel net gratis op kunnen halen, mega blij mee! Maar er zitten wat beschadigingen op dus ik wil hem sowieso verven en twijfel nu om hem licht perzik te verven.
Schermafbeelding 2020-06-28 om 15.37.21

Zoiets als deze kleur:

Schermafbeelding 2020-06-28 om 15.41.30 Schermafbeelding 2020-06-28 om 15.41.36

De rest van het interieur is wit, hout, terracotta, goud aka warme kleuren. Dusss what do you think?

• Ja leuk perzikachtig!
  • Gewoon opnieuw wit verven
  • Andere kleur verven namelijk:

0 stemmers

Hahahaha ik wilde ze kleiner maken maar alles ging even fout

1 like

@Lemongrab Welke kleur zeg jij? Of denk je zet die hele tafel lekker bij het grofvuil haha

1 like

Never forget dat ik op EGF naar een bepaalde post zocht en ik erachter kwam dat ik het zelf had geschreven onder mijn oude accountnaam.

43 likes

Ik ben heel benieuwd naar de foto’s! Ik heb er nog een paar ingepakt om dat ik mijn keuken uit ga breiden maar het is echt een leuke hobby.

Mijn ex had een vliegenmepper waar hij aan gehecht was, kreeg ik anderhalf jaar nadat ik dat huis verlaten had nog een bericht of ik hem had meegenomen en of ik hem echt niet had en even voor de zekerheid wilde checken. Zelfs al had ik dag flutding, dan had ik m zeker niet teruggegeven.
Maar nee, ik heb geen vliegenmepper.

26 likes

Geïnspireerd de post van @LaPetiteRobeNoire
Zaten jullie in het groepje populaire scholieren op jullie school?

• Ja
  • Heel even
  • Nee, maar ik ging wel met sommigen om
  • Nee, maar wilde dat wel
  • Nee
  • Wij hadden geen populair groepje

0 stemmers

Zouden jullie, als jullie terug de tijd inkonden, bij het populaire groepje willen horen?

• Ja
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

1 like

In groep 8 werd ik nog door de hele basisschool gekozen als prinses carnaval, vanaf de brugklas zag niemand me staan :joy:

8 likes

Aaah wat leuk!

1 like

Ik zat op een super kleine middelbare school en er was niet echt sprake van populaire en niet populaire mensen, er waren wel meiden/jongens die knapper waren dan de rest, maar die gingen ook om met de “losers”. Was echt heel chill want er werd ook niet echt gepest ofzo.

2 likes

Wij hadden dat niet echt, alleen misschien ff in de onderbouw. Toen werd mijn groepje wel als populair gezien. Maar in de bovenbouw was geen sprake meer van populaire groepjes voor zover ik weet.

1 like

Ben jij gepest?

• Op de basisschool
  • Op de middelbare school
  • Op een vervolgopleiding
  • Op mijn werk
  • Buiten school/werk
  • Nog nooit
  • Ik heb zelf gepest

0 stemmers

Door de meester van groep 8 waardoor ik naar een andere school moest.
Fuck you meester Rob, hoop dat je geschept wordt door een auto

4 likes

Wat zijn veel gepest!! :hushed: :frowning: Misschien zit ik in een bubbel waarin ik het echt nooit heb meegemaakt van dichtbij. Ik ken geen pesters en geen mensen die zelf gepest zijn. Wel wat irritante bitches maar daar werd nauwelijks aandacht aan besteed als die weer eens iemand wilde uitdagen op het schoolplein. Want dat waren gewoon lachwekkende aso’s.

Ik moet mijn account ook voor m’n werk gebruiken en ben al helemaal te lui om ook nog een spookaccount te maken.

Niet per se om facebook te gebruiken door zelf dingen te posten, maar wel om nog mensen te volgen die ik alleen op facebook heb.

4 likes

Het was soms zo subtiel bij mij. Ik ben tijdens de brugklas constant voor lelijk en dik uitgemaakt, maar geen een van mijn vriendinnen had het echt door. Behalve toen het echt te ver ging kregen ze pas door hoe het zat.

En op het HBO waren het ook van die kleine opmerkingen die misschien niet erg lijken, maar die nog steeds door mijn hoofd spoken.

Ik inderdaad voornamelijk om mee te lezen. En ik vind facebookgroepen met recepten enzo ook wel leuk.

Ja precies dit, om de pagina van werk bij te kunnen houden heb ik een eigen account nodig, heel vervelend. Anders had ik hem al verwijderd.

Ik weet niet of het npu echt pesten was, maar ik heb het wel zo ervaren op dat moment. Het was gelukkig niet heel heftig van iedereen tegen 1 oid, maar ik werd wel eens uitgescholden, voor dom uitgemaakt en moest ook een hele periode alleen naar huis fietsen (12km enkele reis) terwijl ik 6 klasgenoten uit dezelfde woonplaats had.