Stel je persoonlijke vraag #17

's nachts je wasdroger (of wasmachine) aanzetten, terwijl dat ding veel herrie maakt en je in een appartementencomplex woont (of ergens anders waar het gehorig is), is:

• Heel normaal, doe ik zelf ook
  • Heel normaal, doe ik zelf niet
  • Aso, maar doe ik zelf ook
  • Aso, doe ik zelf niet
  • Tering kut
  • Ik heb bovenstaande apparaten niet, mijn apparaten zijn geluidloos, ik woon in een afgelegen villa, ik heb geen buren, etc nvt.

0 stemmers

Als je een belangrijke afspraak hebt met iemand die je niet kent en je ziet dat diegene ongeveer even oud is, of jonger, spreek je die persoon dan alsnog aan met u (bijvoorbeeld bij een sollicitatiegesprek of zo)

• Ja, ik spreek onbekende mensen altijd aan met u ookal zijn ze waarschijnlijk jong (er)
  • Nee, doe ik niet

0 stemmers

En als ze wel ouder lijken, maar nog steeds jong (max 45 of zo)

• Dan spreek ik die persoon met u aan
  • Dan spreek ik die persoon niet met u aan

0 stemmers

Ik kom wel helpen op eten hoor, ik offer me gewoon op.

Ik doneer alles aan een vrouwen opvang, inclusief oude kleren van mijn vriend voor als er vrouwen binnen komen met tienerzoons ofzo. Soms hoor ik daar nog wel eens van terug (mijn moeder werkt er haha), zoals laatst dat mijn vriend oude sportschoenen had mee gegeven aan me voor de opvang en dat een stel jongens ze supercool vonden, of dat een oude jurk van mij een meisje heel blij heeft gemaakt en dat ze zich een prinses voelde.

Soms doe ik er ook nagellak bij die ik niet mooi vind of mij niet stond, of van die douche producten die je krijgt maar jouw geur niet zijn. Dan krijg ik wel eens foto’s van mijn moeder dat ze een nagellak party hebben gehouden met de kinderen, echt zo leuk om te zien

(ik voel me trouwens niet verheven zoals “kijk deze plebs even blij zijn met mijn afdankertjes”, ik ben gewoon blij dat mijn oude spullen die nog helemaal goed zijn andere mensen zo blij kunnen maken)

33 likes

Ik had hier zelfs de regel (voor mezelf dan) dat ik witgoed niet meer aan zou zetten na 20:00. Ben er nu wel iets losser in, maar ik hou er wel rekening mee.

Nog even en dan hoeft dat niet meer. :partying_face:

2 likes

Heb jij

• Een cocktail shaker
  • Een ijsblokjeshouder
  • Een drankkast
  • Een barretje
  • Cocktailglazen
  • Campagne/wijn emmer
  • Shotglazen
  • Een drankspelletje
  • Een elektrische kurkentrekker
  • Een wijndop
  • Een ander drankaccessoire namelijk:
  • Niks van dit alles

0 stemmers

Een speciaal topic erover lees ik nooit, maar het gaat in andere topics die ik lees (bv Boulevard of bloggers) best vaak over mensen of programma’s die ik niet ken en uit automatisme lees ik dat dan toch, al is het maar scannend. Alleen als het echt heel lang over iets gaat dat me niet interesseert scroll ik echt door.

1 like

Ooo nu denk ik aan het speelgoed van mijn ouders waar ik mee speelde en dat was zo leuk. Zoals de oude klei knikkers van mijn moeder.
En van mijn vader kreeg ik een oude step, een autoped noemden we die. Voor een schoolvoorstelling moesten we met de klas het liedje ‘op de step’ zingen en iedereen moest met step en al op het podium. Iedereen had zo’n zilveren step en ik was de enige met een autoped en voelde me heel cool haha.

autoped

Het achterste gedeelte had ook echt zo’n kussen. Uiteindelijk is ie kapot gegaan toen een buurmeisje erop ging steppen en toen een klapband veroorzaakte :sob:

17 likes

Nee, maar ik lees wel het andere Youtubers topic, terwijl ik maar naar één YouTuber kijk. Beetje hetzelfde idee denk ik

3 likes

Sorry saaie anticonceptie vraag, maar ik zit echt in enorme dubio en vraag me af wat jullie zouden doen.

Ik heb nu 5 jaar een hormoonspiraaltje. Die moet eruit en nu moet ik verzinnen wat ik nu ga doen. De opties waartussen ik twijfel zijn:

1. nieuw spiraaltje erin en weer 5 jaar niet hoeven menstrueren en geen pregnancy scares bij geknapte condoom met gasten die ik nauwelijks ken (heb geen vaste partner).
  2. Geen nieuwe spiraal, en au naturel gaan. ik zit m’n hele leven al aan de hormonen en heb ook wel wat psychische problemen gehad en vraag me altijd af hoe ik ben zonder. Ook soort van fijn idee om geen hormonen in m’n lijf te hebben. Ik ben dan alleen wel beetje nerveus hoe dat gaat met sekspartners want wil niet zwanger worden van mensen die niet mijn partner zijn.

Ik wil niet aan de pil en koperspiraaltje ben ik bang dat ik heftig ga menstrueren (begon ooit als 14-jarige met de pil vanwege zware menstruaties).

Oké heel levensverhaal

• Nieuw spiraaltje
  • Au naturel
  • Koperspiraaltje proberen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Wat een goed idee is dit. Ga ik in gedachten houden als ik iets weg wil doen wat ik niet meer gebruik!

1 like

Ik heb nu soms al stress met pil en condoom :joy:. Hormoonspiraal wil ik niet en koperspiraal ben ik ook echt bang om dan terug te gaan naar de helse pijn. Dus ik lees even mee

1 like

Als je momenteel geen seks hebt zou ik het misschien een paar maanden zonder proberen. Weet je ook weer hoe het is zonder -extra- hormonen in je lijf. En als je niet echt effect merkt kun je altijd weer een spiraal proberen. Persoonlijk ben ik wel echt fan van het mirenaspiraal, mijn tweede zit er alweer ruim 2 jaar in nu, wat betekent dat ik 7 jaar niet ongesteld geweest ben holladiejee

3 likes

Mijn zoontje speelt nu met heel veel speelgoed waar ik vroeger ook mee heb gespeeld, super leuk!

1 like

Pfoe lastig. Ik snap wel dat je even geen hormonen in je lichaam wil. Ik heb ook twee jaar geleden ervoor gekozen om au naturel te gaan, ik zat toen wel in een vaste relatie. Later weer gekozen voor een spiraal, omdat ik gek werd van de menstruaties. Ik heb nu gestemd op ‘nieuwe spiraal’, omdat ik ook te bang zou zijn om zwanger te worden van iemand die niet mijn partner is.

1 like

Koperspiraaltje wordt toch afgeraden als je last hebt van veel bloedverlies? Kan natuurlijk wel dat je menstruatie nu niet meer zo hevig is als je niks meer neemt. Maar ik zou echt te panisch zijn om alleen met condoom seks te hebben. Ik merk ook dat ik juist stabieler ben met spiraal. Maar denk eigenlijk dat je het beste kan overleggen met je huisarts/gynaecoloog.

2 likes

Ik heb twee jaar geleden geleden mn mirena eruit laten halen na 6 jaar (was te laat) De eerste maand zonder ging prima, de 3 maanden daarna weer elke maand 1.5 week echt goed ziek geweest net als vroeger. In overleg met de gynaecoloog daarna weer een mirena laten plaatsen

1 like

Voor de mensen die een vaatwasser hebben:
Koop jij servies, keukenspullen, etc die niet in de vaatwassen mogen?

• Ja, dat koop ik en dan was ik het met de hand af
  • Ja, dat koop ik en dat stop ik het toch in de vaatwasser
  • Nee, dat soort dingen koop ik niet
  • Ik heb geen vaatwasser :frowning:

0 stemmers

Ik gebruik ook al jaren condooms en ook nog nooit gehad. Ik heb weleens (voor de lol) staan trekken en alles aan zo’n ding, maar niet kapot te krijgen hoor. Tenzij je misschien scherpe nagels of tanden erin zit, maar anders moet je echt je best doen.

Nou het ging altijd goed tot mijn ex die heel lang weigerde eens op te meten welke maat 'ie nou nodig had :upside_down_face: Toen we eenmaal de goede maat hadden ook nooit meer problemen gehad

1 like

Snap jij dat zoveel meisjes/vrouwen er uit willen zien als Kylie Jenner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers