Deze gevoelens kan je natuurlijk ook allemaal hebben tijdens het vliegen
Ik vind vliegen an sich saai en vaak oncomfortabel maar ik associeer het wel met leuk omdat ik eigenlijk altijd iets leuks ga doen als ik ga vliegen 
Wel lachen, alleen die ene keer met dikke turbulentie vanuit Amerika vond ik minder.
Stewardessen die ook verplicht moesten gaan zitten en flinke zakkers.
Heenreis lag ik KO in een half leeg vliegtuig, alle ruimte op de rij was voor mij. Buurvrouw nam snacks voor mij aan terwijl ik lag te slapen.
Ik vind lange vluchten ook echt fijn, al scheelt het wel per maatschappij. Ik zat eens in een vliegtuig waar de stoeltjes net zoveel afstand hadden als bij Ryanair, en toen vond diegene voor me het een goed idee om de stoel vanaf minuut 1 naar achteren te klappen. Elke keer bij het eten moest ik haar aantikken en ik kon amper uit mijn eigen stoel komen.
Korte vluchten vind ik niet erg want ze zijn maar kort, al zit je met de knieƫn in de nek van degene voor je. Ik zorg ervoor dat ik water en snoep en wat te lezen heb en niet naar de wc hoef. Dan hou ik het wel drie uur uit.
Ik vind het wel leuk. Een opstijgend vliegtuig is echt mijn lievelingsgevoel. En ik houd van vliegtuigeten (omg toegestaan), zoān leuke verrassing wat er allemaal in die bakjes zit. En idd lekker chillen, lezen, film kijken, wijn drinken. Heb het dan over langere vluchten.
Maar voel me er wel slecht over. Heb ook āalā ruim een jaar niet gevlogen en ben het het komende jaar ook zeker niet van plan.
Ik ben vorig jaar eerste klas naar Amerika gevlogen maar zelfs dat was nog kut
als je langere vluchten met maaltijden hebt: vraag die van te voren aan als je vegan bent.
De cocktails waren wel lekker
De drukcabine heeft gewoon zijn werking op luchtigerigheid van de mens. Dus het kan wel kloppen dat het wat meer gaat stinken.
Dieetwensen moet je toch sowieso van tevoren aangeven?
Op eerdergenoemde vlucht met de Ryanair stoelen had ik vegetarisch aangevraagd. Dat was wel een hoopje ellende. Het was alleen maar groente, niets vullends en er zat nog net een beetje zout op. De mensen naast me kregen heerlijke yoghurt, kaas, en andere vegetarische dingen bij hun normale maaltijd. Zo stom.
Nou, met al die rationele verklaring tussendoor heb je je reputatie wel gered 
Bedankt voor het uittypen! Ik ben echt dol op dit soort verhalen.
Als iedereen die vliegen eigenlijk zo onprettig zegt te vinden voortaan dichtbij huis op vakantie gaat scheelt dat volgens mij al een hoop
waarom kwel je jezelf als het niet móet.
Fucking gĆŖnant zou ik dat vinden
Ik vind de techniek van vliegtuigen en het kunnen vliegen (hallo super zwaar vliegtuig!!) machtig.
Ik ga toch ook niet met het vliegtuig voor de vliegtuigreis zelf?
Ben het er mee eens dat je zeker naar je eigen vlieggedrag moet kijken en waar mogelijk een mouw aan moet passen. Mijn halve familie woont echter aan de andere kant van de wereld, daar heb ik wel een āonnodige, vervelendeā vliegreis voor over.
Dat is wel vrij apart maar wat je niet gebruikt gaat de prullenbak in toch? Geven ze denk ik niet aan de volgende gast. Dus als je het meeneemt is het tenminste niet verspild. Maar wel heel zuinig. Maar eigenlijk best stom dat we het liever weggooien dan nuttig maken.
Ahh, snap ik! Ik was als kind al bang voor de vampier onder mān bed die ik nooit gezien heb 
Ja, voor jou moet het dus omdat je anders niet bij ze kan komen
maar vind de opsommingen van vervelende vliegreizen een beetje veel luxe-probleem worden onderhand.
Echt? Ook als het ingepakt zit? Dan ga ik die dingen voortaan ook meenemen hoor.
Ik weet het niet zeker! Iemand in de horeca weet dit vast? Zou het wel erg zonde vinden dus.
Aah @anon44064118 okee goed om te horen! Dan wel heel zuunig ja haha
Zakjes suiker
- Daar zit te veel in.
- Daar zit precies genoeg in.
- Daar zit te weinig in.
0 stemmers
Klontjes suiker
- Te groot
- Te klein
- Precies goed
0 stemmers
Mijn oma nam altijd de suikerzakjes mee, ze had diabetes en stel dat ze onderweg onwel zou worden had ze iig suiker bij. Maarja dat er thuis nog 1000 zakjes lagen beseften wij ons pas toen ze overleed en we kiloās suiker haden.