Oh haha. Maar je kan ook geen cadeau vragen/benoemen dat je alleen de aanwezigheid al als een cadeau ziet
Ik zou het in een keer willen zodat ik dan een stuk land kan kopen. Elke maand geld krijgen lijkt me wel chill hoor, maar dan ben ik alsnog aan het sparen tot ik kan doen wat ik het liefst wil.
In 1 keer omdat ik dan een fijn huis kan kopenā¦
Ja het is ook best normaal, maar juist daarom vroeg ik het haha. Want het is normaal om geld te vragen maar waarom eigenlijk? Dus ik was benieuwd of jij daar een gedachte bij had.
En @Infidel
Maar als je het 30 jaar lang elke maand krijgt kun je toch ook makkelijk een hypotheek krijgen ermee lijkt me? Je wilt dat huis toch niet volledig bezitten ivm belastingen, dus dan heb ik liever elke maand een vast inkomen waarmee ik en die hypotheek kan betalen en leuke dingen kan doen. Met alles in een keer kun je ook alles in een keer uitgevenā¦
Ja dit vind ik precies zo. Red velvet en carrot cake zijn fantastisch en chocoladetaart valt vaak tegen. Toch trap ik daar elke x weer in. Als het op de kaart staat neem ik het bijna altijd en valt het vaak tegen.
Red velvet vind ik ook vaak tegenvallen trouwens, omdat ik vind dat niks kan tippen aan die van de drie graefjes
Wij hebben het geld bijgelegd bij de huwelijksreis. Dat terugverdienen was bij ons ook echt totaal niet van toepassing. Zowel niet qua bedoeling als in de praktijk. Weet dat in bepaalde culturen (waaronder die van mijn moeder) vaak wel de hele bruiloft wordt terugverdiend inclusief zakcentje voor het bruidspaar). Maar dan had ik daar moeten trouwen haha, bij ons kwam het niet eens een beetje in de buurt. Dat envelopje was meer zodat ik idd niet met tafels vol lelijke shit zou komen te zitten. Vond het echt al lief als mensen iets kleins gaven en het leukste was nog een gin pakket van vriendinnen.
En hebben er toch een supertoffe huwelijksreis mede door kunnen betalen en dat vond ik ook echt een vet cadeau.
Ik heb niet zoveel kaas gegeten van hypotheken⦠en in mijn hoofd was het simpeler een huis volledig van eigen geld te kopen in 1x. Maar nogmaals ik ben nog een kind op dit gebied
Is deze vraag geĆÆnspireerd op je verjaardag? Zo ja, welke taart heb je vandaag gekozen?
Fergie hoorde er wat mij betreft nooit bij. Als je dan toch BEP moet luisteren, dan alleen die plaat uit ā98.
Edit: wacht, deze was nog wel leuk gedaan en meer recent.
Tldr; ik houd niet van BEP maar geef blijkbaar wel tips.
Mān favoriete taart is de limoentaart van Koekela Op 2 staat de lemon meringue van Koekela
is ace zoān rare naam?
Vergeleken met andere namen die ik wel eens voorbij hoor komen vind ik dit best wel normaal.
Maar misschien ik mis hier een soort relevante achtergrondinfo, want ik ken deze mensen niet.
ik vind een vader van 89 opmerkelijker
Ooooh ik dacht dat deze poll over de naam ging omdat er āleuke naamā tussen staat. kwartje valt eindelijk hoor
Ik heb op zielig leeftijd ouders gestemd, maar dat vind ik alleen vanwege de leeftijd van zn vader
Ja ik ook!
Hahaha ja klopt!! Mijn ouders hebben aardbeienkwark en appeltaart gemaakt
De bijnaam van mān ex was ace en dat was een klootzak eerste klas dus daarom vind ik het een stomme naam
Ooooh hoe kon ik lemon merengue pie vergeten? Zo lekker!