Stel je persoonlijke vraag #17

Snap jij dat zoveel meisjes/vrouwen er uit willen zien als Kylie Jenner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja en nee, maar ik neig meer naar nee.
Ik begrijp dat sommigen onzeker van haar gefotoshopte uiterlijk worden en denken dat ze er ook zo uit moeten zien om geaccepteerd te worden.
Maar ik snap niet dat ze ook echt de ingrepen doen. Niks mis met dunne lippen en een bescheiden kont

1 like

geen ja als in ā€˜want ze ziet er zo goed uit’ maar ja als in ā€˜ik ben ook 13 en zeer onzeker geweest dus ik snap dat wel’

8 likes

Nee dit is het eigenlijk wel. Het is wel chill om niet ongesteld te worden, maar vind het niet onoverkomenlijk.
Maar na het lezen van jullie reacties ga ik idd denk ik gewoon proberen au naturel, en als het niet bevalt laat ik alsnog mirena plaatsen.

Thanks everyone!

2 likes

Veel mensen doen dit nu ook vanwege corona, die hebben hun grote bruiloft af moeten zeggen en doen nu dus wel een kleine ceremonie omdat ze graag op die dag wel echt willen trouwen. En geven dan later, volgend jaar oid, een groot feest nog voor iedereen. Ik snap het wel!

1 like

Ja dit is met name mijn ervaring. Dat het te los zit en het sperma er toch een beetje langs loopt. Zeker met ā€˜losse’ partners, ik heb niet even iedereens maat op voorraad

1 like

Ja mijn ex had dus een grotere maat nodig maar zelfs dat lag gevoelig… tis zo stom dat er van zo’n standaard uitgegaan wordt inderdaad. Naja goed ik moest op gegeven moment twee keer in een maand een MAP slikken was dat eindelijk reden om dat wel te gaan doen, maar had ook liever gehad dat die dingen me bespaard waren gebleven.

1 like

Hahaha ik zie het helemaal voor me, zo’n nachtkastje met netjes in bakjes een hele voorraad condooms in alle maten en smaken. Of nog beter, zo’n lange beige regenjas die je dan aandoet met aan de binnenkant een hele voorraad

23 likes

Ja, echt scheef idd
Maar mannen heb natuurlijk het liefst seks zonder condoom :roll_eyes: want ik ben toch zeker wel aan de pil

3 likes

Ik breng alle mooie items naar de kledingbank en hoop dan dat er een meisje of vrouw echt super blij mee gaat zijn. Ik spaar ook mn kartonnen tasjes op en die doe ik er dan bij omdat kleding in die tasjes een veel lekkerder gevoel geven

33 likes

Nooooooooooo

Heb je sinds je 14e wel eens een periode zonder hormonale anticonceptie gehad, of altijd met?
Ik ben op mijn 12e begonnen met de pil, ook vanwege te heftige menstruaties, en was altijd heel bang om te stoppen omdat ik dacht dat die heftige menstruaties weer terug zouden komen. Rond mijn 19e heb ik toch een jaartje zonder anticonceptie gedaan en gelukkig waren mijn menstruaties lang niet zo heftig meer. Ik heb dat wel eens aan mijn huisarts gevraagd en die zei dat het best normaal is om op jonge leeftijd heftige menstruaties te hebben, maar dat je er ook overheen kan groeien. Ik heb nu overigens weer een Mirena spiraal en ben daar zeer tevreden mee, maar mocht ik ooit van deze hormonen af willen zie ik mezelf ook wel een koperspiraal gebruiken, ondanks mijn horror menstruaties van vroeger haha. (Maar voor nu vind ik het uitblijven van mijn menstruaties door de spiraal nog veeeel te fijn dus ik houd het lekker bij de Mirena)

Anyway: ik zou in jouw situatie denk ik au naturel gaan om te kijken hoe dat bevalt, en dan kan je altijd later alsnog een spiraal laten zetten als je dat graag wil toch?

1 like

Nee inderdaad al vanaf m’n 14e non-stop hormonen, dus weet helemaal geen eens hoe het is zonder. Debiel eigenlijk!

1 like

Ik zou je wel willen aanraden om zonder hormonale anticonceptie te proberen, ik moest op vrij jonge leeftijd aan de pil vanwege heftige menstruaties, denk dat ik 14/15 was? Elke maand was ik ziek thuis van school omdat ik overgaf en bijna flauwviel van de buikpijn. Nu slik ik de pil al zo’n 2/3 jaar niet meer en mijn menstruaties zijn noooooit meer zo erg geweest, ik heb denk ik 1 dag echt buik- en rugpijn en daarna is het gewoon voorbij. Ook heb ik nu niet 1 vaste partner en met condooms bevalt het me gewoon goed. Zou het een kans geven, je kan natuurlijk altijd weer terug, maar voor mij heeft het echt wel wat gedaan (en ook echt verbeteringen gemerkt qua mentale gesteldheid eigenlijk!).

Herkenbaar die heftige menstruaties… Ben nog niet vergeten dat ik helemaal trillend van de pijn en kotsmisselijk in het ziekenlokaal van de middelbare school zat. En werd weggestuurd toen ze erachter kwamen dat mijn menstruatie de oorzaak was, want ziekenlokaal was enkel voor ā€œechteā€ zieken. :sob:

1 like

Ik denk dat dit vooral komt omdat Kylie Jenner zo’n maakbaar uiterlijk heeft. Veel meisjes zien dit en denken ā€˜oh, dat kan ik ook behalen met plastische chirurgie’.

1 like

Zelfs Kylie Jenner ziet er niet uit als Kylie Jenner. Ik kan me echt niet voorstellen dat veel mensen zoveel tijd, energie, geld en ingrepen wil investeren in zo’n tijdelijk uiterlijk beeld.

4 likes

Een Coronabucket

1 like

Je komt binnen op een feestje en dit zijn de hapjes:

6458002a9891366151c301209d1c2938

• Lekker man!
  • Huilon maar ik doe het ermee
  • Ik raak het nog niet aan al krijg ik €1000

0 stemmers

Ff je plaatje gejat @instantramen

1 like

Wel vega worst aub