Nee, dat kennen Henk en Ingrid niet.
Dan snitch ik alle kaas, sorry
Ja precies die worst hoef ik niet maar kaas met mosterd die augurkjes
ik zou wel wat kaas pakken maar meestal zijn die schalen ook al een dag van tevoren voorbereid waardoor het van die plastic zweetkaas wordt
Ugh ik ga echt over m’n nek
Paella van de lage landen
Nee.
Ik moet zeggen dat ondanks mijn snobisme, ik alles wegkrijg als het in mosterd is gedipt.
Wat echt wild is, want ik haatte mosterd tot ik oud was.
Mosterd
- Meer!!!
- Minder
- Alleen dijon fuck USA gele mosterd
0 stemmers
Heeft jullie kantoor daar dan geen richtlijnen voor? Ik vind ook niet dat je iemand kan verplichten, maar vind wel dat diegene dan maar moet thuisblijven.
Heeft diegene daar schijt aan dan heeft hij wss ook geen zin in een test.
ik had laatst een mosterd in wijn
ja!!!van de lidl ooit, leef in stijl
Zum kotzen
Maar hoe zie je dat voor je dan? Als iemand echt echt niet wilt? Vastgebonden door zo een drive thru rijden?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel kut gedrag en vind het dan eigenlijk ook aan een leidinggevende om de persoon in kwestie naar huis te sturen.
Hoe oud is oud? Ik moet er van kokken maar wil t wel ~ leren eten ~, ben volgende maand 23
Ik heb mezelf dit jaar 5 jaar jonger laten verklaren dus ik ben dezelfde leeftijd als jij.
(Maar ik ga alleen met 30plussers om want die zeggen altijd cute dingen tegen me zoals “wooow jij bent zoooo jong, als ik jouw leeftijd was…”)
Heb jij wel eens een geest gezien?
- Ja en dat weet ik zeker
- Ik denk het wel maar ik weet het niet zeker
- Nee en ik geloof ook niet dat geesten bestaan
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers
Ergens lijkt me dat ZO COOL
maar ik zou sowieso mn eigen zicht niet geloven
Ja, maar ik vind een snotneus geen coronaklacht, want dat heb ik 90% van de tijd. Zodra ook mijn luchtwegen aan de beurt zijn zou ik wel testen.