Stel je persoonlijke vraag #17

Jesse Klaver

12 likes

Ja want groen in je straat maakt heel veel uit qua geluidsoverlast heb ik ervaren. Ik woon op de 6e verdieping, maar als iemand op hakken door mijn kale straat loopt klinkt dat alsof ik op de begane grond woon

2 likes

Ah, geluiddempend ook nog eens dus! Ik dacht aan verkoeling bij hittegolven, sfeer, zuurstof, luchtreiniging en biodiversiteit. Waarom is mijn gemeente zo karig qua bomen
 :angry:

2 likes

Helemaal eens met @Zemraluani qua akwasi. Ik vind m leuk en knap maar z’n woord’kunst’ kan ik echt niet aan. Sowieso spoken word vind ik aanstellerig. Greta ook stom en Tim Hofman ook

4 likes

Als je uit eten bent en de serveerster vraagt halverwege ‘smaakt het?’, wat zeg je dan als het eigenlijk helemaal niet zo lekker is?

• ‘Ja hoor, lekker/prima oid’ en eet het gewoon op
  • Ik geef eerlijk aan dat het niet lekker is, dat het tegenvalt, maar eet het verder wel op
  • Ik laat het niet zover komen, als het niet lekker is ga ik gelijk terug om dat aan te geven
  • Ik vind alles lekker
  • Anders

0 stemmers

En als je lang hebt moeten wachten op je eten en drinken en de serveerster zegt ‘Excuses dat het zo lang duurde.’ Hoe reageer je dan?

• ‘Geen probleem, kan gebeuren’, of een vriendelijke variatie hierop (ook al vond je het wel kut)
  • Je zegt eerlijk dat het inderdaad lang duurde en dat je daar van baalt, maar laat het daarbij
  • Je vraagt een korting/compensatie voor het lange wachten
  • Ik heb nog nooit lang hoeven wachten
  • Anders

0 stemmers

Ik laat een ongemakkelijke stilte vallen bij de tweede

7 likes

Ja dit inderdaad!

Nee ik doel wel echt op gerechten waaraan het uiterlijk niets mankeert; zoals smaakloos, weinig zout, papperig, of juist droog. Een gerecht dat gewoon niet goed heeft uitgepakt maar verder wel eetbaar is. Een verbrande pizza kun je inderdaad makkelijk aantonen dat dat niet ok is. En ik mag hopen dat je dat ĂŒberhaupt nooit voorgeschoteld krijgt haha

1 like

Weet jij wat popdots zijn?

• ja
  • nee

0 stemmers

antwoord:

afbeelding

zag ze net bij de AH liggen en kende het nog niet

Ja best lekker

2 likes

Heb jij ook het gevoel dat je elke dag even naar buiten ‘moet’? Dat je je anders niet helemaal lekker/fit voelt omdat je geen frisse lucht gehad hebt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

ja maar ik doe het niet altijd

23 likes

dat kan ik dus niet :'D als het bijvoorbeeld heel vies weer is dan ga ik alsnog even tien minuten in de deuropening of op het balkon staan haha

1 like

Ik ben daar nog iets te makkelijk in. Ik heb bijv. een keer een blubberige uitsmijter gehad die vol zat met stukjes eierschaal en niets gezegd :cry:
Mijn vriend heeft één keer wat van een gerecht gezegd/teruggestuurd. Dat ging over een heel dikke hamburger die gewoon echt veel te rood was van binnen. En toen kwam de serveerster na een tijdje weer ermee terug om te zeggen dat het toch zo hoorde omdat het biologisch vlees was (?). Hij is uiteindelijk met moeite wel even terug in de pan gelegd. Jammer dat het zo ging, want je voelt je al bezwaard om iets ervan te zeggen.

Er ligt een kiwi voor m’n neus. Moet ik hem met schil proberen?

• Ja YOLO
  • Nee ieueueuwuw

0 stemmers

Ik heb dit laatst geprobeerd. Don’t do it, it’s a trap

2 likes

Update: is prima te doen, maar de schil is mij te stug

Zespri gold: ja.
Anders: nee!!!

1 like

Het was een ordinaire groene kiwi :face_vomiting:

1 like

Ik zit in de metro en er zit hier een ANWB boomer met d’r masker alleen op haar mond en niet op haar neus.

Zou jij hier iets van zeggen?

• Ja
  • Misschien
  • Nee, durf niet maar zou wel willen
  • Gewoon nee
  • Anders

0 stemmers