Stel je persoonlijke vraag #17

De tering :neutral_face: wie heeft dit nou weer goedgekeurd.

4 likes
  • Open
  • Voor
  • Eigen
  • InterPRETatie

0 stemmers

Bestaansrecht! Welke je het leukste vindt (niet het leukst om te annihileren)

1 like

Stel je voor dat alle straten in de Bijlmer worden omgetoverd tot stranden
 lijkt me best gezellig haha.

1 like

dramatische poll

1 like

InterPRETatie eigen open voor

1 like

Ik vond zojuist een spelfout op de website van het Drents museum en dat vond ik nog dramatischer:

In oktober 2019 ontving het Drents Museum de Museumtijdschrift Tentoonstellingsprijs 2019 voor de tentoonstelling Iran - Bakermat van de Bescaving.

Heb jij ooit een website/bedrijf laten weten dat er ergens een spelfout stond?

• Ja
  • Nee
  • Spelfouten vallen mij nooit op

0 stemmers

Ben je ooit in Trier geweest (Duitsland)?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Wat vond je van deze plaats?

• Trierst
  • Mooi
  • Saai
  • Neutraal
  • Ik ben er nooit geweest / heb er geen foto’s van gezien.
  • in vergelijking met Blankenberge wel een pareltje
  • Ouderwets
  • Geen idee

0 stemmers

Haha ik ga hier binnenkort heen en heb sindsdien het gevoel alsof ik de pensioenleeftijd nu echt bereikt heb.

3 likes

Dan ben ik als klein kind al pensioengerechtigd haha. Ik vind dat soort stadjes/steden zo leuk. :smiling_face_with_three_hearts:

Wat is mooier

• Trier
  • De Ardenne

0 stemmers

1 like

Meeste mensen weten niet dat limburg veel mooier is dan de rest van NL. Maar gelukkig liggen we ook hoog dus we kunnen niet eens onder water komen te staan

27 likes

Beskaving kan straattaal zijn

3 likes

Het is hier wel een typo. Op de andere pagina’s staat het wel als beschaving geschreven.

1 like

Ik werkte in een verzorgingshuis en op de site stond “voelt verrouwd” in plaats van “voelt vertrouwd”
Heb ik ze toch maar even laten weten :thumbsup:

21 likes

We hebben niks tegen de natuur. We willen enkel de bewoners verjagen richting België en Duitsland.

2 likes

Love troosteloze plekken juist, dat zijn m’n favo plekken. Vind al die sneue dorpjes in WalloniĂ« ook fantastisch. En morgen ga ik naar de Ardennen om te kamperen en het gaat een beetje miezeren :ok_hand:

10 likes

Fucking lullig weer dit alsof jullie het ook maar 1 dag zouden uithouden in deze ruige natoer. Heb je gezien wat @Krabsalade al allemaal in haar huis heeft gehad

8 likes

Het enige wat ik lees Karl, is dat jullie niet eens fatsoenlijke huizen kunnen bouwen.

3 likes

En ik vraag me af hù, wat hebben we nou echt aan Limburg behalve een “buitenland in eigen land” - ervaring.

Maak er thuis een mooi schilderij van. :slightly_smiling_face:

1 like