Met dank aan Silke en Laura.
Jij mag niks zeggen want je hebt net Penny’s poll hierboven verziekt.
Hoe vaak moet jij op je handen gaan zitten om geen truth bombs te droppen of reality checks uit te delen op dit forum?
- Meid, iedere dag wel een keer
- Valt mee, 1x per week ofzo
- Bijna nooit
- Sgat, ik ga me toch niet op zitten winden over dingen die op een forum gezegd worden
0 stemmers
Die marginale driehoek doet me er aan denken dat de regio hier 15 jaar geleden “De Lonsdale-driehoek” werd genoemd.
Ik snap die high five niet Oprah. Ik spreek geen Limbo.
Nou als het dat alleen was, stond bekend als een regio met relatief veel van die racistische neo-nazi-achtige plattelandsjongeren, je kent ze wel toch. Lekker snuiven en stampen op hardcore in vage tentjes met je Lonsdale-shirt en gouden ketting.
Zijn er mensen die op een “where yo TikToks at” topic zitten te wachten om leuke video’s te delen?
- Tyf op met je TikToks
- Yes please
0 stemmers
vind in t memetopic wel prima
Ja wilde net zeggen…
Sorry dit lijkt echt een scene uit bassie en adriaan ofzo is dit echt
Heb hem net gegoogeld en nu komt er vaag wat naar boven ja maar zijn naam zo herkende ik niet. Moet wel zeggen dat ik nog niet geboren was toen hij werd aangehouden dus mogelijk heeft dat er iets mee te maken. En toen hij veroordeeld werd en hij dus waarschijnlijk veel in het nieuws kwam was ik dus ook nog vrij jong
Wat is er mis met Flevoland
Wat vind je van?
‘Banana’ van Conkarah feat Shaggy
- Love it!
- Vreselijk!
- Mwah/neutraal
- ???
0 stemmers
‘Alane’ van Robin Schulz en Wes
- Love it!
- Vreselijk
- Mwah/neutraal
- Het originele van Wes is veel beter
- Beide versies zijn niet leuk
- ???
0 stemmers
Heb jij een dual sim telefoon?
- Ja, daar heb ik voor gekozen
- Ja, toevallig
- Nee, dat hoef ik ook niet
- Nee, maar dat zou ik wel willen
- Dual wat?
0 stemmers
Oh die 2e kende ik dus toch wel. Ik herinner me vooral dat iemand dat nonstop op repeat in de auto erop had. Werd echt gek.
Koffie?
- Zwart
- Met melk
- Met suiker
- Met melk en suiker
- Drink ik alleen als het zo’n fancy latte koffiemilkshake achtig iets is (a la Starbucks)
- Ieeeeeeuwww koffie!
0 stemmers
ja ik zat nog te twijfelen om espresso, cappuccino etc toe te voegen maar dan werd het zo’n lange poll. Misschien voor de volgende! Zwart is dan inderdaad de meest logische optie
Ik drink alleen cappuccino. M’n man vond daarom pas nog dat ik geen uitgesproken mening over de koffieboon mocht hebben want ik dronk het alleen met melk.
ik heb gestemd op ieeuw koffie maar niet omdat ik het niet lekker vind, integendeel zelfs. maar ik verdraag caffeine heel slecht en ga helemaal spacen dus vandaar dat ik geen koffie drink
Okee andere vraag!
Hoe drink je je koffie het vaakst/het liefst?
- Cappuccino
- (Dubbele) Espresso
- Ristretto
- “Gewone” koffie (zwart, of met melk/suiker)
- Latte
- Flat white
- Een fancy koffie met toeters en bellen a la Starbucks
- IJskoffie
- Koffie met een likeurtje erdoor
- Decaf
0 stemmers
Ben vast weer wat opties vergeten, maar soit.