Stel je persoonlijke vraag #17

Carnaval

1 like

LOL

1 like

ik vraag me af of er in assen veel te verpesten valt

Deze meneer kan ons wel een handje helpen met de survival

3 likes

Haha nouja zeg :joy::joy: carnaval is het leukste feest van het jaar!

Ja denk wel dat dit gaat gebeuren haha!

1 like

Ik lees hier op het forum dus super vaak over aioli, terwijl ik daar in “het echt” nog nooit over gehoord heb (België). Is dat gewoon looksaus of is het nog een speciale soort looksaus?

Dit is zeker uit een of andere horrorfilm die ik nooit gezien heb

1 like

Ja jij hebt al goede limburg marketing laten zien

2 likes

Echt een hele heftige looksaus uit spanje(?)

Nee ik vind het wel anders dan echt een saus! Ik vind het wat dikker en meer een smeersel zoals hummus, zonder het korrelige. De versie die ik ken is veeel meer knoflookachtig dan normale knoflooksaus. Hier staat wat over de samenstelling en het verschil: https://www.ikbenkoken.nl/recipe/alioli-catalaanse-knoflooksaus/

1 like

Ah Dinant! Die omgeving daaro is zoooo mooi

2 likes

De saaiheid en de rust. Maar dat is waarschijnlijk waar de mensen die er wonen aan gehecht zijn. En als die toeristen zich gaan verplaatsen wie weet waar ze dan nog meer heen zullen gaan na Assen.

Gvd werd net weer met padden geconfronteerd, waar ben ik in godesnaam aan begonnen. #boshuisje #bosbabe #doodsangsten

9 likes

Het komt uit Catalonië en heet daar alioli omdat het officieel puur knoflook met olijfolie is.
Maar wat je hier in de supermarkt koopt zit denk ik ook ei in dus is meer een soort knoflookmayo. Maar het is wel heel anders dan looksaus (denk ik?)

Oké ik heb echt de indruk dat wij dat in België niet eten ofzo. Of toch niet in mijn leefwereld. :upside_down_face:

1 like

Ik ken alleen de anale driehoek in België.

11 likes

image

60 likes

Ik durf nog niet eens alleen naar beneden te gaan in mijn huis na 24:00.

3 likes

Ik zeg dus al jaren dat dat mij zo leuk lijkt maar ja ik val er gewoon nog steeds niet op :sweat_smile:. Ik weet inmiddels vrijwel zeker dat ik geen romantische gevoelens voor een vrouw zou kunnen krijgen.

1 like