Ik kijk dan alleen het einde van de film maar ga niet later nog het begin kijken.
Ik heb zo’n haat voor NS-bussen, dat ik die altijd ontwijk. Nu was ik bij m’n ouders en vergeten dat er een tijdje geen treinen rijden tussen Den Bosch en Utrecht, dus nu ga ik maar via Breda naar amsterdam. Alleen de trein reed net voor m’n neus weg, dus toen moest ik een half uur wachten (er reed nog wel een stoptrein met maar 2 stops extra, maar als ik die nam, zou ik dezelfde aankomsttijd hebben en ik ga ook liever met intercities
). Dus toen vroeg ik me af of ik de enige ben met zulke uitgesproken ov voorkeuren haha
Als er geen treinen rijden, maar NS-bussen:
- Neem ik gewoon sowieso de NS-bus
- Neem ik de trein met een omweg als dat me maar 0-15 minuten langer duurt
- Neem ik de trein met een omweg als dat me 0-30 minuten langer duurt
- Neem ik de trein met een omweg, zelfs als dat meer dan 30 minuten langer duurt
0 stemmers
Als ik met de trein moet en er rijdt op dat traject zowel een stoptrein als een intercity met ongeveer dezelfde aankomsttijd, maar de stoptrein vertrekt een kwartier eerder:
- Neem ik de stoptrein
- Wacht ik op de intercity
0 stemmers
Als het een snelbus is van A naar B vind ik het wel chill, maar als de bus in elke plaats stopt, zoals de stoptrein anders zou doen, niet.
Dit kan ik echt niet aan. Kan vaak ook met moeite een film niet afkijken 
Dit zijn toch gewoon cakepops zonder stokje?
Dat was ook zo’n suffe hype
Ik had één collega die standaard zijn stem begon te verheffen als we het niet met elkaar eens waren. Dan zei ik ook tegen hem dat ik daardoor niet ineens zijn standpunt in zou nemen en dat hij ook op een normale toon met me kan discussiëren.
Hij was ook zo’n type die zich dan heel groot maakte en in je personal space ging staan. Heel irritant.
Als iemand heel arrogant iets zegt tegen mij heb ik wel echt zoiets van “wie denk jij wel dat je bent?”
maar ga dan alsnog wel in op de inhoud hoor. Love discussies
Oja ik haat het als mensen zo heel fel in hun manier van praten worden terwijl het helemaal niet nodig is. De inhoud komt dan ook veel minder goed over want ik hoor alleen maar de grote opwinding/boosheid/ergernis.
Maar kennelijk voelen zij wel dat dat nodig is. Wellicht omdat ze zich anders niet gehoord voelen of omdat ze het al zo vaak op een rustige manier geprobeerd hebben. Je dan focussen op de manier waarop iets gezegd wordt ipv wat er gezegd wordt is tone policing.
Ik dacht vooral aan een bepaald persoon (lees; mijn ex) die zijn emoties dan niet onder controle kon houden. Ik werd er alleen maar heel klein van en had hem zeker wel gehoord als hij gewoon op een normaal volume en niet zo groot (qua fysiek) praatte. Het begon dan ook niet rustig ofzo.
Zoals jij het uitlegt denk ik aan een maatschappelijk thema wat je duidelijk probeert te maken, dan kan ik het wel snappen ja. Niet in een relatie waar je een rant houdt over het gedrag van de ander.
Het gaat ook meer over een boodschap die je ongemakkelijk vindt dus dan maar de focus op de manier waarop zodat je geen aandacht hoeft te besteden aan wat er gezegd wordt en hoe dat jou ongemakkelijk laat voelen
Ik snap het.
Ik ben denk ik wel iemand die wel eens wat over de toon zegt (en ook te horen krijgt), maar dan ga ik niet alleen maar in op de toon maar daarna ook zeker op de inhoud.
Val je ook snel in slaap tijdens het lezen van een boek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan uren lezen op het forum/scrollen op socials maar steeds als ik lees, val ik in slaap.
I wish
Ik lees altijd de tip om voor het slapen te lezen, maar ik heb dan de neiging om tot diep in de nacht te blijven lezen ipv op tijd te gaan slapen.
Word je ook onrustig van die wind?
- Ja
- Nee
- Wind?
0 stemmers
Ik heb nog nooit in m’n leven een vlog gekeken maar toch weet ik dat Mascha bijna gaat bevallen en dat Anna nooshin dom reageerde bij de opening van haar insta experience
een paar maanden terug begonnen met lezen en sindsdien volg ik ze gewoon
Ik ben echt te druk bezig als ik tegen iedere debiel moet zeggen dat hun neus er ook in moet.
Ja dit heb ik ook! Ik vind lezen heel fijn, maar al heel snel wil ik dan slapen terwijl het midden op de dag is. Als ik op het forum lees, heb ik hier geen last van.
Soms denk ik erover om m’n neuspiercing weer te laten doorprikken na 15 jaar maar kweennie… voel mezelf toch er een beetje te oud voor ofzo. Terwijl ik opzich wel een beroep heb waarin ik ermee weg zou komen.