Heeft jouw werk een groepsapp?
- Ja 1
- Ja meerdere
- Nee (gelukkig niet)
0 stemmers
Heeft jouw werk een groepsapp?
0 stemmers
Dan is het sowieso wel logisch ja. Wij hebben er 3:
Voor iemand die NOOIT een tas draagt, heb ik een veel te onhandige enorme portemonnee.
Ik heb zelf geen WhatsApp #blessed
Ik hoop deze foto ooit te bereiken als ik 55 ben
Ja maar ik zit daar gelukkig alleen in met mijn werktelefoon, niet prive. En die zet ik gewoon lekker uit om 18 uur elke dag.
Omg hoe kan je instellen dat mensen niet kunnen praten?
Het begon ooit als een challenge (maand zonder smartphone) en nu gebruik ik deze:
en heb ik ernaast een (nogal oude) smartphone voor mân werk-Instagram en Storytel. Daar zit geen simkaart in.
En zodoende ben ik al 2+ jaar proud WhatsApploos (en semi-smartphoneloos)! Heb er ook weleens wat over geschreven in het minder-online-topic, geloof ik.
Dit heb ik dus ook maar daardoor vergeet ik heel vaak mân rijbewijs mee te nemen en kreeg ik laatst geen wijn mee
Ik heb verschillende Whatsapp groepen van mijn werk. Maar wel allemaal op mijn werk telefoon. Ik wil niks van werk op mijn privé telefoon.
Maar alleen op mân werktelefoon, niet privĂ©.
ook omdat ze een vrouw is maar ook omdat ze met afstand de meest capabele en integere politicus atm is
Ik heb mijn rijbewijs in het hoesje van mijn telefoon!
Ik ga er in zoân geval vanuit dat er al afscheid genomen is âin het echtâ dus dan vind ik zoân afscheid via Whatsapp niet meer nodig.
Wij hebben er 1 van onze afdeling, daar komen meestal alleen nuttige/praktische zaken voorbij. Nog een van ons bedrijf met wat meer mensen die 1 keer per jaar actief is bij onze klantendagen haha.
En dan heb ik er nog 1 met 3 collegaâs vol met onzin etc. Maar dat is meer een vriendenapp, een van de meest actieve groepsapps die ik heb.
1 maar ik zit er niet in
Omg @grace, deze foto is nog uit mijn influencer tijdperk. Dat hoeft allemaal niet waarheidsgetrouw te zijn
Ik heb er 2 die sinds corona zijn opgestart, omdat het het makkelijkste communicatiemiddel is. Nu ga ik binnenkort op een andere afdeling werken en kan niet wachten tot ik uit deze 2 kan gaan. Ze staan namelijk op mijn prive telefoon (heb geen werktelefoon).
Ik heb ook nog 1 groep met een aantal collegaâs, maar die gaat bijna nooit over werk, dus daar blijf ik wel in