Stel je persoonlijke vraag #17

Als beheerder kan dat, dan mogen alleen beheerders een berichtje doen

@Briseis hoe dan

3 likes

Wat @Luzarl zegt idd.

Het begon ooit als een challenge (maand zonder smartphone) en nu gebruik ik deze:

download

en heb ik ernaast een (nogal oude) smartphone voor m’n werk-Instagram en Storytel. Daar zit geen simkaart in.

En zodoende ben ik al 2+ jaar proud WhatsApploos (en semi-smartphoneloos)! Heb er ook weleens wat over geschreven in het minder-online-topic, geloof ik.

30 likes

Dit heb ik dus ook maar daardoor vergeet ik heel vaak m’n rijbewijs mee te nemen en kreeg ik laatst geen wijn mee :grimacing::sob:

Ik heb verschillende Whatsapp groepen van mijn werk. Maar wel allemaal op mijn werk telefoon. Ik wil niks van werk op mijn privé telefoon.

Maar alleen op m’n werktelefoon, niet privĂ©.

ook omdat ze een vrouw is maar ook omdat ze met afstand de meest capabele en integere politicus atm is

1 like

Ik heb mijn rijbewijs in het hoesje van mijn telefoon!

1 like

Ik ga er in zo’n geval vanuit dat er al afscheid genomen is ‘in het echt’ dus dan vind ik zo’n afscheid via Whatsapp niet meer nodig.

Wij hebben er 1 van onze afdeling, daar komen meestal alleen nuttige/praktische zaken voorbij. Nog een van ons bedrijf met wat meer mensen die 1 keer per jaar actief is bij onze klantendagen haha.
En dan heb ik er nog 1 met 3 collega’s vol met onzin etc. Maar dat is meer een vriendenapp, een van de meest actieve groepsapps die ik heb.

1 like

1 maar ik zit er niet in :tada:

Ik heb er 2 die sinds corona zijn opgestart, omdat het het makkelijkste communicatiemiddel is. Nu ga ik binnenkort op een andere afdeling werken en kan niet wachten tot ik uit deze 2 kan gaan. Ze staan namelijk op mijn prive telefoon (heb geen werktelefoon).
Ik heb ook nog 1 groep met een aantal collega’s, maar die gaat bijna nooit over werk, dus daar blijf ik wel in

Ja dat weet ik toch meit. Maar dacht echt dat lv te kemp was voor jou. Maar hele mooie foto doet me goed om te zien

5 likes

Juist doordat mijn portemonnee zo groot is vind ik dat ding makkelijker terug in mijn tas. Ik ben echt te vaak dingen kwijt. Maar haal wel wat pasjes er uit of contant geld als ik een kleinere tas mee neem hoor. Wel zo makkelijk.

Ben recent verhuisd en het duurde even voordat ik erachter kwam waarom ik de nieuwe wc veel minder chill vind dan mijn oude maar toen besefte ik me opeens: deze heeft geen plateau! Superirritant want meer gespetter en je hebt geen idee hoe je poep eruit ziet?

2 likes

Als je genoeg poept dan blijft de hoop gewoon liggen hoor. Of leg er wc papier onder, spettert het ook niet en kun je alsnog de boel bestuderen.

1 like

Heb ik nog niet mee mogen maken (lekker TMI haha), maar die van het wc-papier neerleggen is wel een goede!

Kon het wel maar pinpas werkt niet meer. Kan eigenlijk overal met mijn telefoon betalen dus heb nu niet direct een nieuwe nodig.

Wij hebben de naam veranderd bij onze kat (toen 6) uit het asiel, hij luistert nergens naar dus dat maakte precies niks uit :joy:

7 likes

@midheavenmoon Wij hebben de naam van onze kat ook veranderd toen we hem adopteerden. Hij was toen bijna 5, maar we vonden zijn naam niet leuk en hij luisterde er toch niet naar.

1 like

Als ik zenuwachtig ben ga ik sneller terug naar mijn roots, Limburgs. Meestal wordt zoiets op tv ondertitelt.