Haha Nouja jokertje was wel echt moeilijk te verstaan en Matsoe matsoe soms ook.
De rest niet idd.
Haha Nouja jokertje was wel echt moeilijk te verstaan en Matsoe matsoe soms ook.
De rest niet idd.
Ja oké, dat is waar haha!
Ik denk wel dat ik ondertiteling nodig zou hebben om mân verhaal samen te vatten als ik praat. Meestal ga ik nergens heen met mân verhaal en word ik continue afgeleid dus het zou wel helpen als er ondertiteling met een soort tldr zou zijn voor mij
Zoiets? Hahah
Lekker_laat maar wat gaaf dit! Bedankt voor de tip
Mijn kat is op straat gevonden toen ze rond de 3 jaar oud was. Het asiel had haar een naam gegeven maar die vond ik niet leuk dus heb haar een nieuwe naam gegeven.
als je over VVDâers praat wel ja
Ik geloof niet dat het partijgebonden is
Even wat vragen over een onderwerp dat ik zelf erg interessant vind de laatste tijd
Heb jij last van poepschaamte?
0 stemmers
Bij hoeveel verschillende mensen zeg jij (of durf je) hardop (te zeggen) dat je gaat poepen?
0 stemmers
Vind je het raar/vies/stom/vervelednd als iemand anders (wel iemand die je redelijk goed kent haha) tegen jou zegt dat ie gaat poepen
0 stemmers
Ik heb een collega en die zegt dan letterlijk âhey karl ik ga even schijten beneden dus laat me effe heâ. Daardoor is het hele team wat meer poep vriendelijk geworden
Ik vind het dan wel stom dat mensen het woord schijten gebruiken, alsof je het niet gewoon bij de naam mag noemen. Ga er namelijk niet vanuit dat ze schijten altijd gebruikt
Oke zo is ie wel cute! Oogt op de andere foto als een polyester zweet stofje, altijd een no.
Ja jij moet er toch in rond lopen, als je m leuk vindt moet je m kopen
Nou dan koop je hem wel :â)
Klinkt alsof je hem zelf heel leuk vindt. Gewoon kopen dus! Fuck ons
Ik sta al in de rij
Twijfel. We leven gedeeltelijk zelfvoorzienend, niet geheel. We willen nog wat extra aanpassingen doen in onze levensstijl maar 100% zelfvoorzienend hoeft voor ons niet.
Door de discussie over accenten/dialecten hierboven vroeg ik me af hoe anderen hierover denken.
Je hoort wel eens dat mensen die in de media werken âhun accent moeten aflerenâ. Ik vind dat altijd vreemd, in mijn ogen (of oren ) moeten ze dan toch juist een ander (misschien meer geaccepteerd/gangbaar) accent aanleren.
Of dat mensen uit Haarlem accentloos praten. Maar dat is dan toch gewoon een Haarlems accent dat we veel horen/waaraan we gewend zijn dat het als de standaard wordt gezien.
Vind jij dat accentloos Nederlands bestaat?
0 stemmers