Ja dat weet ik toch meit. Maar dacht echt dat lv te kemp was voor jou. Maar hele mooie foto doet me goed om te zien
Juist doordat mijn portemonnee zo groot is vind ik dat ding makkelijker terug in mijn tas. Ik ben echt te vaak dingen kwijt. Maar haal wel wat pasjes er uit of contant geld als ik een kleinere tas mee neem hoor. Wel zo makkelijk.
“Ik doe niet aan Tikkies hoor.” Duwt twintigje in mijn klauwen.
Ben recent verhuisd en het duurde even voordat ik erachter kwam waarom ik de nieuwe wc veel minder chill vind dan mijn oude maar toen besefte ik me opeens: deze heeft geen plateau! Superirritant want meer gespetter en je hebt geen idee hoe je poep eruit ziet?
Als je genoeg poept dan blijft de hoop gewoon liggen hoor. Of leg er wc papier onder, spettert het ook niet en kun je alsnog de boel bestuderen.
Heb ik nog niet mee mogen maken (lekker TMI haha), maar die van het wc-papier neerleggen is wel een goede!
Kon het wel maar pinpas werkt niet meer. Kan eigenlijk overal met mijn telefoon betalen dus heb nu niet direct een nieuwe nodig.
Wij hebben de naam veranderd bij onze kat (toen 6) uit het asiel, hij luistert nergens naar dus dat maakte precies niks uit
@midheavenmoon Wij hebben de naam van onze kat ook veranderd toen we hem adopteerden. Hij was toen bijna 5, maar we vonden zijn naam niet leuk en hij luisterde er toch niet naar.
Als ik zenuwachtig ben ga ik sneller terug naar mijn roots, Limburgs. Meestal wordt zoiets op tv ondertitelt.
Dit is toch een contradictio in terminis?
Denk ineens aan Oh Oh Cherso en dat programma van Barbie & Michael, daar zat ook veel ondertiteling in. Terwijl Haags niet zo moeilijk te verstaan is lijkt mij?
Potentieel omdat ik echt veel te snel praat, maar heb geen heftig accent verder
Haha Nouja jokertje was wel echt moeilijk te verstaan en Matsoe matsoe soms ook.
De rest niet idd.
Ja oké, dat is waar haha!
Ik denk wel dat ik ondertiteling nodig zou hebben om m’n verhaal samen te vatten als ik praat. Meestal ga ik nergens heen met m’n verhaal en word ik continue afgeleid dus het zou wel helpen als er ondertiteling met een soort tldr zou zijn voor mij
Zoiets? Hahah
Lekker_laat maar wat gaaf dit! Bedankt voor de tip
Mijn kat is op straat gevonden toen ze rond de 3 jaar oud was. Het asiel had haar een naam gegeven maar die vond ik niet leuk dus heb haar een nieuwe naam gegeven.
als je over VVD’ers praat wel ja