Stel je persoonlijke vraag #17

Dit is toch een contradictio in terminis?

5 likes

Denk ineens aan Oh Oh Cherso en dat programma van Barbie & Michael, daar zat ook veel ondertiteling in. Terwijl Haags niet zo moeilijk te verstaan is lijkt mij? :joy:

Potentieel omdat ik echt veel te snel praat, maar heb geen heftig accent verder

Haha Nouja jokertje was wel echt moeilijk te verstaan en Matsoe matsoe soms ook.

De rest niet idd.

8 likes

Ja oké, dat is waar haha!

Ik denk wel dat ik ondertiteling nodig zou hebben om m’n verhaal samen te vatten als ik praat. Meestal ga ik nergens heen met m’n verhaal en word ik continue afgeleid dus het zou wel helpen als er ondertiteling met een soort tldr zou zijn voor mij

Zoiets? Hahah

12 likes

Lekker_laat maar wat gaaf dit! Bedankt voor de tip :+1:

1 like

Mijn kat is op straat gevonden toen ze rond de 3 jaar oud was. Het asiel had haar een naam gegeven maar die vond ik niet leuk dus heb haar een nieuwe naam gegeven.

1 like

als je over VVD’ers praat wel ja

Ik geloof niet dat het partijgebonden is

1 like

Even wat vragen over een onderwerp dat ik zelf erg interessant vind de laatste tijd :joy:

Heb jij last van poepschaamte?

• Ja heel erg
  • Gewoon ja
  • Een beetje
  • Nee totaal niet
  • Gewoon nee

0 stemmers

Bij hoeveel verschillende mensen zeg jij (of durf je) hardop (te zeggen) dat je gaat poepen?

• Niemand
  • 1 of 2 (bijv partner of ouders)
  • 3 of 4
  • 5 of 6
  • 7 of 8
  • 9 of 10
  • 10 +
  • Ik zeg dat tegen alles en iedereen

0 stemmers

Vind je het raar/vies/stom/vervelednd als iemand anders (wel iemand die je redelijk goed kent haha) tegen jou zegt dat ie gaat poepen

• Nee (maar zou het zelf niet of niet snel zeggen)
  • Nee (en zou het zelf ook zeggen)
  • Ja (en zou het zelf niet of niet snel zeggen)
  • Ja (en zou het zelf ook snel zeggen)
  • Ik maak dat nooit mee

0 stemmers

Ik heb een collega en die zegt dan letterlijk ‘hey karl ik ga even schijten beneden dus laat me effe he’. Daardoor is het hele team wat meer poep vriendelijk geworden

17 likes

Ik vind het dan wel stom dat mensen het woord schijten gebruiken, alsof je het niet gewoon bij de naam mag noemen. Ga er namelijk niet vanuit dat ze schijten altijd gebruikt :stuck_out_tongue:

Deze jurk kopen?

• Ja doen!
  • Maak een aanfoto!
  • Nee!

0 stemmers

Verdulleme! Jongens whyyy :cry:

Kijk dan!

8 likes

Oke zo is ie wel cute! Oogt op de andere foto als een polyester zweet stofje, altijd een no.

7 likes

Ja jij moet er toch in rond lopen, als je m leuk vindt moet je m kopen

23 likes

Nou dan koop je hem wel :’)

8 likes

Klinkt alsof je hem zelf heel leuk vindt. Gewoon kopen dus! Fuck ons

8 likes