Stel je persoonlijke vraag #17

Ik vind drinken na dorst veel bevredigender, maar ik kan echt onredelijk hangry worden van trek.

8 likes

Andras Pandy was een seriemoordenaar die zijn familie in bijtend zuur oploste.
Ronald Janssen heeft minimaal 4 mensen vermoord, mogelijk meer.
Patrick Haemers was leider van een bende die overvallen uitvoerden en o.a. de eerste minister ontvoerden.

2 likes

Ik mis er vooral ook een warmwaterkraan.

1 like

Dat weet ik, ik spelde de namen expres verkeerd om te raden wat de naam van de vriend van @Molotov is

4 likes

Vind jij de term ‘master bedroom’ acceptabel?

• Ja, prima
  • Nee, die benaming is niet meer van deze tijd

0 stemmers

Hoe noem jij een dergelijke kamer in het Nederlands?

• Hoofdslaapkamer
  • Ouderslaapkamer
  • Grote slaapkamer
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Voor de mensen met kinderen (anoniem):

Heb jij je kind wel eens (1 keer of vaker) geslagen?

• Ja (corrigerende tik valt hier ook onder)
  • Nee

0 stemmers

oei dat had ik gemist

Gewoon een slaapkamer?

13 likes

Kan jij ook niet tegen het gevoel van watten? (van die watten in een zak waar je zelf stukjes uit moet plukken)

Kan me vaag herrineren dat ik dit eerder op het forum had gevraagd of ergens genoemd ofzo, maar weet het niet meer zeker. Wattenschijfjes en wattenstaafjes kan ik wel handelen.

• Nee!!! Kippenvel!
  • Geen problemen mee
  • Weet ik niet
  • Anders

0 stemmers

In het Nederlands “maaster betroem” horen doet echt mijn aan m’n oren :tired_face: hoor nog liever nagels over een krijtbord schrapen.

5 likes

Voor degenen die in een stad wonen:
Als jij het voor het zeggen had, zou je je stad dan autoloos willen maken en groene stroken door de straten willen trekken?

• Ja
  • Nee laat auto’s met rust
  • Nee ik zou wat ander willen met de vrij gekomen ruimte

0 stemmers

Heb nu op ja gestemd maar meer omdat ik er nooit zo bij stil heb gestaan. Nu ik er wat meer over nadenk is het eigenlijk wel een rare term, maar ik gebruik hem sowieso niet

Stad is al wel voor een groot deel autoloos, maar dit ziet er wel fancy uit

de grote slaapkamer is “onze slaapkamer” ik denk dat mensen wel begrijpen dat we niet in het kleinste hok aan de achterkant zijn gaan liggen om een grote kamer leeg te laten

de andere kamer noemen we kamer 2 of waskamer of de andere kamer

1 like

Hoe luister jij thuis muziek?

• direct uit mijn laptop/ander apparaat
  • matige speakers
  • goede speakers
  • fantastische speakers
  • koptelefoon
  • ik luister geen muziek

0 stemmers

Ga je op vakantie?

• Ja, in Nederland
  • Ja, in Europa
  • Ja, buiten Europa
  • Nee ik blijf thuis
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

Speel je een instrument?

• Ja, meerdere
  • Ja, eentje
  • Nee, maar dat vind ik wel jammer
  • Nee, had ik ook niet gewild

0 stemmers

Ik zie ineens dat Netflix een serie heeft gemaakt van de boeken van de Babysittersclub. Las jij die boeken vroeger ook altijd? Is echt ultiem jeugdsentiment voor mij :heart:

• Ja
  • Nee, vond ik stom
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

2 likes

Hahaha ja, dit wordt een saaie poll :joy:
Terwijl ik nu zit te Googlen of ik die boeken nog ergens goedkoop kan bestellen!

1 like

Ik was hier verslaafd aan :innocent: Had echt iets van 65 delen en alles gelezen. Werd vorige maand ook nog besproken in het Wat je als kind fancy vond topic!

Gertie was de luidruchtige, sportieve chick die alles altijd regelde, Petra woonde tegenover het Vondelpark en had suikerziekte en was volgens mij als eerste met jongens bezig, Joke was de hippe Aziatische meid die van mode hield en haar oma Mimi woonde bij haar thuis, Inge was verlegen en woonde alleen met haar vader. En Betty weet ik niet meer zo goed, zij was geen OG lol. Trouwde Inge’s vader niet met Betty’s moeder en werden zij stiefzussen?

2 likes

Ja heb alleen nog de eerste aflevering gezien en moest ook even schakelen. Vooral Cher van Clueless als moeder vond ik lastig om mee te dealen :joy:

@Crystalfire Ja, volgens mij heb je gelijk! En op een gegeven moment kwamen ook nog Tine en Jessie erbij. En Tine had 7 broers en zussen waaronder een drieling dacht ik, was ik altijd heel erg van onder de indruk

2 likes

Cindy :heart_eyes:
En Floortje en de olijke tweeling :heart_eyes:

9 likes