Enige wat daar leuk aan zou zijn is dat ik het geld wat ik dan bespaar aan huur zou kunnen uitgeven aan kleding enz.
Ik denk dat ik dan direct bots met mân moeder als ik weer thuis zou wonen, die vindt het namelijk lastig om me met rust te laten. Al slaap ik maar een nacht bij ze dan komt ze 's ochtends al tig keer op de deur kloppen en de meest random dingen vragen/vertellen. Zou echt een slot op mân deur laten maken dan. Ik hoor het nu al âJumpsuuuuit?!â En weer geklop op de deur oh my gaaawd.
@anon28710462 oh ja dat klinkt nog zo vervelend niet! Mocht je niet met je vriend in quarantaine?
Is er iemand bekends zoals een politicus, actievoerder die eigenlijk helemaal wokeproof is die je desondanks haat/echt heel irritant vindt.
- Ja echt meerdere
- Ja eentje
- Nee woke = direct liefde
0 stemmers
Namen graag van wie je kut vindt!!
Ja omg ik haat 1 zo een meisje echt. Maar ze is eigenlijk vet leuk maar ze is zooo woke op alles dat ik soms echt denk pff chill
Ik haat 90% van de wereld dusja
Ik baseer het bedrag inderdaad wel een beetje op het soort gast dat ik ben. Ben ik voor heel de dag uitgenodigd geef ik meer dan dat ik avondgast ben. Maar verder differentieer ik toch wel minder, omdat de kosten bijna niet in te schatten zijn.
Linda Duits
Madeleijn dinges van Zeikschrift
Sylvana Simons.
Ik vind Akwasi dus echt super super kut als hij aan woordkunst doet. Ik vind hem verder een prima kerel en ik vind ook helemaal prima wat hij allemaal zegt maar zijn kunst vind ik echt zoân bagger. En ik vind zijn houding erbij ook irritant, alsof ie iets echt het gespikkeld koperdraad uitgevonden heeft terwijl hij een gedichtje opdraagt.
En Greta Thurnberg vind ik ook echt afschuwelijk.
Kinderen met goede bedoelingen kunnen bij mij gewoon niet het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Misschien ben ik daarom toch wel geschikt voor het docentschap.
Sterker nog, ik trek binnen een week weer bij mijn ouders in (samen met vriend). Niet ideaal, maar ook geen problemen mee verder. Het is maar voor een paar maanden gelukkig. Kunnen in november pas in de nieuwe woning.
Mijn vriend bleef in het begin van de lockdown werken. Ik niet, waardoor ik ervoor koos om naar mijn ouders toe te gaan, in plaats van 8 uur per dag alleen opgesloten zitten in ons flatje. Mijn broertje woont thuis, mijn zusje die in het buitenland woont was op bezoek en kon ineens niet meer terug naar haar huis, en mijn ouders werken niet meer, waardoor het ergens heel knus was. Het kwam al jaaaren niet voor dat we zoveel tijd met zân vijven konden doorbrengen, grappig ook hoe anders het is als volwassenen. Ik had toen ik jonger was best veel irritaties in dat huis en met mijn familie, maar tijdens de lockdown is er eigenlijk 0 wrijving geweest en was het vooral leuk om met elkaar te lunchen enzo.
Het plan was eigenlijk dat mijn vriend ook zou komen, maar dat mocht toen hij eindelijk vanuit huis kon werken niet meer, echt heel erg stom! Er zaten maar 20 km tussen ons en toch hebben we elkaar 8 weken lang niet één keer gezien.
Jesse Klaver
Ja want groen in je straat maakt heel veel uit qua geluidsoverlast heb ik ervaren. Ik woon op de 6e verdieping, maar als iemand op hakken door mijn kale straat loopt klinkt dat alsof ik op de begane grond woon
Ah, geluiddempend ook nog eens dus! Ik dacht aan verkoeling bij hittegolven, sfeer, zuurstof, luchtreiniging en biodiversiteit. Waarom is mijn gemeente zo karig qua bomenâŠ
Helemaal eens met @Zemraluani qua akwasi. Ik vind m leuk en knap maar zân woordâkunstâ kan ik echt niet aan. Sowieso spoken word vind ik aanstellerig. Greta ook stom en Tim Hofman ook
Als je uit eten bent en de serveerster vraagt halverwege âsmaakt het?â, wat zeg je dan als het eigenlijk helemaal niet zo lekker is?
- âJa hoor, lekker/prima oidâ en eet het gewoon op
- Ik geef eerlijk aan dat het niet lekker is, dat het tegenvalt, maar eet het verder wel op
- Ik laat het niet zover komen, als het niet lekker is ga ik gelijk terug om dat aan te geven
- Ik vind alles lekker
- Anders
0 stemmers
En als je lang hebt moeten wachten op je eten en drinken en de serveerster zegt âExcuses dat het zo lang duurde.â Hoe reageer je dan?
- âGeen probleem, kan gebeurenâ, of een vriendelijke variatie hierop (ook al vond je het wel kut)
- Je zegt eerlijk dat het inderdaad lang duurde en dat je daar van baalt, maar laat het daarbij
- Je vraagt een korting/compensatie voor het lange wachten
- Ik heb nog nooit lang hoeven wachten
- Anders
0 stemmers
Ik laat een ongemakkelijke stilte vallen bij de tweede
Ja dit inderdaad!