Nee ik doel wel echt op gerechten waaraan het uiterlijk niets mankeert; zoals smaakloos, weinig zout, papperig, of juist droog. Een gerecht dat gewoon niet goed heeft uitgepakt maar verder wel eetbaar is. Een verbrande pizza kun je inderdaad makkelijk aantonen dat dat niet ok is. En ik mag hopen dat je dat überhaupt nooit voorgeschoteld krijgt haha
Weet jij wat popdots zijn?
- ja
- nee
0 stemmers
antwoord:
zag ze net bij de AH liggen en kende het nog niet
Ja best lekker
Heb jij ook het gevoel dat je elke dag even naar buiten ‘moet’? Dat je je anders niet helemaal lekker/fit voelt omdat je geen frisse lucht gehad hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja maar ik doe het niet altijd
dat kan ik dus niet :'D als het bijvoorbeeld heel vies weer is dan ga ik alsnog even tien minuten in de deuropening of op het balkon staan haha
Ik ben daar nog iets te makkelijk in. Ik heb bijv. een keer een blubberige uitsmijter gehad die vol zat met stukjes eierschaal en niets gezegd
Mijn vriend heeft één keer wat van een gerecht gezegd/teruggestuurd. Dat ging over een heel dikke hamburger die gewoon echt veel te rood was van binnen. En toen kwam de serveerster na een tijdje weer ermee terug om te zeggen dat het toch zo hoorde omdat het biologisch vlees was (?). Hij is uiteindelijk met moeite wel even terug in de pan gelegd. Jammer dat het zo ging, want je voelt je al bezwaard om iets ervan te zeggen.
Er ligt een kiwi voor m’n neus. Moet ik hem met schil proberen?
- Ja YOLO
- Nee ieueueuwuw
0 stemmers
Ik heb dit laatst geprobeerd. Don’t do it, it’s a trap
Update: is prima te doen, maar de schil is mij te stug
Zespri gold: ja.
Anders: nee!!!
Het was een ordinaire groene kiwi
Ik zit in de metro en er zit hier een ANWB boomer met d’r masker alleen op haar mond en niet op haar neus.
Zou jij hier iets van zeggen?
- Ja
- Misschien
- Nee, durf niet maar zou wel willen
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers
Ik kijk dan alleen het einde van de film maar ga niet later nog het begin kijken.
Ik heb zo’n haat voor NS-bussen, dat ik die altijd ontwijk. Nu was ik bij m’n ouders en vergeten dat er een tijdje geen treinen rijden tussen Den Bosch en Utrecht, dus nu ga ik maar via Breda naar amsterdam. Alleen de trein reed net voor m’n neus weg, dus toen moest ik een half uur wachten (er reed nog wel een stoptrein met maar 2 stops extra, maar als ik die nam, zou ik dezelfde aankomsttijd hebben en ik ga ook liever met intercities ). Dus toen vroeg ik me af of ik de enige ben met zulke uitgesproken ov voorkeuren haha
Als er geen treinen rijden, maar NS-bussen:
- Neem ik gewoon sowieso de NS-bus
- Neem ik de trein met een omweg als dat me maar 0-15 minuten langer duurt
- Neem ik de trein met een omweg als dat me 0-30 minuten langer duurt
- Neem ik de trein met een omweg, zelfs als dat meer dan 30 minuten langer duurt
0 stemmers
Als ik met de trein moet en er rijdt op dat traject zowel een stoptrein als een intercity met ongeveer dezelfde aankomsttijd, maar de stoptrein vertrekt een kwartier eerder:
- Neem ik de stoptrein
- Wacht ik op de intercity
0 stemmers
Als het een snelbus is van A naar B vind ik het wel chill, maar als de bus in elke plaats stopt, zoals de stoptrein anders zou doen, niet.
Dit kan ik echt niet aan. Kan vaak ook met moeite een film niet afkijken
Dit zijn toch gewoon cakepops zonder stokje?
Dat was ook zo’n suffe hype
Ik had één collega die standaard zijn stem begon te verheffen als we het niet met elkaar eens waren. Dan zei ik ook tegen hem dat ik daardoor niet ineens zijn standpunt in zou nemen en dat hij ook op een normale toon met me kan discussiëren.
Hij was ook zo’n type die zich dan heel groot maakte en in je personal space ging staan. Heel irritant.
Als iemand heel arrogant iets zegt tegen mij heb ik wel echt zoiets van “wie denk jij wel dat je bent?” maar ga dan alsnog wel in op de inhoud hoor. Love discussies