Zal ik een wokgerecht of pokebowl bestellen vanavond? Ik heb keuzestress!
- Wok
- Pokébowl
0 stemmers
Zal ik een wokgerecht of pokebowl bestellen vanavond? Ik heb keuzestress!
0 stemmers
Wat een onzin
Ook onzin
Onrustig? Ik word er GEK van!!
No no no no, probeer me niet te overtuigen. Ik heb nu geen geld
Eindhoven heeft véél meer winkels & in Venlo is het ka-pot druk want heel Duitsland is daar (vooral nu).
Venlo is NIKS aan… Roermond is veel leuker, mocht dat evt. mogelijkheid zijn. Vind ik een stuk gezelliger dan Eindhoven
In Roermond ook echt bi-zar druk deze dagen … je weet hoeveel Duitsers sowieso al iedere dag richting Roermond rijden maar nu met corona, ik vind het echt bizar, je moet gewoon bijna het looptempo van de meute aan houden omdat er geen plek is om in te halen.
Maar sowieso gezelliger dan Venlo ja hahaha (niet moeilijk), maar ook niet heel veel winkels.
Effe gewoon qua ketens: geen zara, geen mango, geen bershka, geen pull & bear, geen monki, geen sissy boy.
Hoorde vandaag inderdaad wel een uur file… Maar ik zou nu sowieso in een weekend überhaupt geen enkele stad opzoeken, doordeweeks gaat het wel denk ik.
Heb jij Titanic gezien? (zag dat hij volgende week maandag weer op tv is)
0 stemmers
Pas 300 keer
Mijn eerste zoen was tijdens het kijken van Titanic, cliché he
Toch wel tijdens de autoscene he
Haha geeen idee meer, zou zomaar kunnen!
Ik heb 'm ooit in de bioscoop gezien!
Ik zit even te rekenen, is dat 23 jaar geleden
Standaard op elk slaapfeestje vroeger, was toen ook echt mijn favo film. Denk zo’n 7 keer volledig gezien
Theedrinkers. Drink jij ook tijdens heel heet weer nog steeds thee?
0 stemmers
Als je over 1 van deze 2 onderwerpen een gesprek moest voeren tijdens een 1e date. Welke zou je dan kiezen?
0 stemmers
Haha ik dacht heel even dat dit over scharrelen/fwb ging (dat je dus scharrelde met een uitsmijter) maar toen ik bij de stukjes eierschaal kwam had ik door dat het over wat anders ging
Ooit begonnen en nooit verder af gekeken. Heb zo geen aandacht voor zulke lange films