Stel je persoonlijke vraag #17

Ik douche tijdens de thuiswerksituatie wel minder dan voorheen dus onbewust draag ik in ieder geval een steentje bij :sweat_smile:

9 likes

Ik ben altijd zo verbaasd over hoeveel mensen hun afval achterlaten als ze bijvoorbeeld gaan picknicken.

  • Ik doe dit ook soms maar ik voel me daar dan achteraf wel schuldig om.
  • Ik doe dit ook omdat ik gewoon lui ben.
  • Ik doe dit ook & I don’t give a fuck.
  • Ik doe dit ook, maar enkel in bvb. de stad, als ik weet dat er iemand dit komt opruimen.
  • Ik doe dit niet maar het kan me niet schelen als een ander dit doet.
  • Ik doe dit niet en het maakt mij boos als mensen dit wel doen.

0 stemmers

En anoniem?

  • Ik doe dit ook soms maar ik voel me daar dan achteraf wel schuldig om.
  • Ik doe dit ook omdat ik gewoon lui ben.
  • Ik doe dit ook & I don’t give a fuck.
  • Ik doe dit ook, maar enkel in bvb. de stad, als ik weet dat er iemand dit komt opruimen.
  • Ik doe dit niet maar het kan me niet schelen als een ander dit doet.
  • Ik doe dit niet en het maakt mij boos als mensen dit wel doen.

0 stemmers

keukenrol en vuilniszak zijn echt de standaard items die ik meeneem naar een picknick (en de vuilniszak kan ik het begin dienen om droog op te zitten, win win)

3 likes

Niet bewust. Ik ben lui dus ik: douche minder vaak sinds corona, stapel afwas de hele dag (soms anderhalve) op en heb een balkon dus geen badje oid. Ohja en ik weet niks van planten dus die geef ik wss niet vaak genoeg water…

1 like

Je hele leven gratis

  • Fruit
  • Groente
  • Vlees
  • Vleesvervangers
  • Chocolade
  • Brood
  • Chips

0 stemmers

1 like

Ik vind fruit zo stom om te kopen :sweat_smile:

1 like

Waarom stom :open_mouth:

Omdat het zo duur kan zijn en snel op is. Als het gratis zou zijn zou ik zoveel nemen

Ja het is wel echt duur! De reden dat ik nu mn eigen aardbeien en frambozen verbouw hahaha. Nadeel vind ik ook echt dat de aanbiedingen gelden op van die bakken waarbij er vaak een rotte tussen zit en tegen de tijd dat ze rijp genoeg zijn om te eten, je gelijk 10 van die dingen moet opeten, anders zijn ze beschimmeld

10 likes

Ik heb het gevoel dat mijn halve loon opgaat aan bosvruchten, ik zou het echt zooo fijn vinden om gratis fruit te kunnen halen!

9 likes

Nectarines geven me zo’n zomers gevoel. Eigenlijk vooral de geur, beetje nostalgie. Als kind hadden wij die bij mij thuis nooit, maar op vakantie in Frankrijk kocht mijn moeder ze wel. Dus als ik nu een nectarine eet of ruik, waan ik me op een Franse camping. En ik vind ze ook gewoon lekker.

5 likes

Ik ga vanmiddag frambozen snacken

1 like

Hele nieuwe definitie van manjuice dit.

Hier is het echt mega klef benauwd. Ik zweet me de pleuris binnen en word er echt een beetje flauw van

1 like

Vreselijk omdat ik moet werken :hot_face:

1 like

Ik kijk nu al uit naar thuiswerken in deze temperaturen :thumbsup:

4 likes

Doe maar +10 graden Pls

7 likes

Duivels

6 likes

Ja ik ben een slang, niet alleen qua karakter.

Moet echt opwarmen, voel me altijd helemaal soepel als het heet is, dan zijn m’n spieren zo lekker los en m’n huid blij.

Love hitte. Vorige zomer 42 graden liep ik serieus zingend door de straat.

16 likes

Jij bent niet goed meit

24 likes