Stel je persoonlijke vraag #17

@roycedevries was een vrij intimiderende forummer toch?
Ik zou best geintimideerd raken als iemand mn naam/adres oid zou weten icm met onvriendelijkheid.

29 likes

Hahahaha nee blijft wel vermaak

Ik ben een schreeuwlelijk maar ook een zwakkeling, dus door mij moet je nooit geïntimideerd zijn.

Veel van mijn statements zijn ook sterk overdreven hoor, heb weinig heuvels waarop ik echt zou sterven

6 likes

Hahah die heuvels blijven maar terugkomen

9 likes

Ik heb niet het idee dat ik met een accent praat. Ik kom uit omgeving utrecht maar praat zeker niet zo en heb ook niet het idee dat het dorp waar ik vandaan kom een accent of dialect heeft. Maar misschien is dat ook dat ik er “middenin” zie en het niet hoor ofzo?

Wat is erger:

  • Afwas op het aanrecht laten staan
  • Een hele maaltijd in de gootsteen laten liggen na het afwassen

0 stemmers

Wat heb je liever:

  • Opgeruimd maar vies
  • Rommelig maar schoon

0 stemmers

Deze polls komen totaal niet voort uit een ergernis aan mijn huisgenoot

2 likes

Ik denk dat AN als accentloos Nederlands beschouwd mag worden en in het Brits is dat RP. Ik denk het Nederlands zonder streekgebonden uitspraken (zoals ‘dat zoek ik niet’ en ‘ik ga even langs jou zitten’ uit het Brabants) en het uitspreken van woorden zoals ze er staan (melk ipv mellek, langs ipv langes) als accentloos geclassificeerd kan worden

Ik vind jou intimiderend op een manier dat jij een van de weinige mensen bent hier die ik niet probeer te baiten in een discussie omdat ik weet dat ik dan een weloverwogen sterk beargumenteert en lang antwoord terug krijg en ik daar niet op voorbereid ben. En eigenlijk ben ik ook te lui voor diepe discussies.

Maar kan jou nooit wegzetten met een zinnetje bedoel ik.

13 likes

Nee hoor. Ik weet eerlijk gezegd niet waar het over gaat @midheavenmoon.

2 likes

Ik heb weet ik niet gestemd omdat het heel erg afhankelijk is van de situatie. Over het algemeen ben ik niet snel geïntimideerd, maar als ik me niet helemaal op mijn plek voel ben ik bij het minste al snel geïntimideerd. Ik durf ook wel tegen ‘hoger geplaatste mensen’ (in een bedrijf of zo) in te gaan, maar kan me door andere dingen weer heel makkelijk geïntimideerd voelen (heel lange en brede mannen bijvoorbeeld).

Nu ik erover nadenk voel ik me verbaal minder snel geïntimideerd dan fysiek

2 likes

Get a room @Eddie @Zemraluani

43 likes

Ok thanks voor de tag. Im just sitting here minding my own business…

Ik ook niet?? Maar lijkt me niet dus @midheavenmoon :joy:

1 like

Sorry!! Maar ik heb m’n bevestiging dus bedankt allemaal and back to intimiderende forummers.

1 like

Oké hier ga ik: ik vind @Karl_Lagerfeld soms intimiderend, ik wil echt geen ruzie met jou.

3 likes

Mocht niet :sob:
Pashokjes waren dicht

Mijn ene kat hadden ze daar Rutger genoemd.

Dat wilde ik het arme dier niet aandoen.

12 likes

Ik vind jouw polls altijd wel gezellig @Eddie. Raak er helemaal door geïnspireerd. Voelt iemand iets voor een ban van de maand waar we op kunnen stemmen?

19 likes

Ik raak bijna niet geïntimideerd door mensen. Op een forum niet, in het echt niet. Bedenk me altijd maar dat iedereen wel eens moeilijk naar het toilet kan. En dat iedereen wel eens jeuk aan zijn billen heeft.

6 likes

Oh ja ik hd gezegd dat ik niemand intimiderend vond, maar zou ook echt geen ruzie met @Karl_Lagerfeld willlen haha

2 likes