Stel je persoonlijke vraag #17

@Zemraluani omdat ze lekker recht voor d’r raap is, net zoals @Banananana
@anon42392789 geen idee waarom. Misschien omdat ze goed in Nederlands is en ik autocorrect op mijn mobiel uit heb staan en daardoor soms echt enorme typfouten maakt
Jij en @Shaaar omdat jullie zo slim zijn. Jullie zijn echt goede politici :stuck_out_tongue:

Oh en alle moderators hou ik ook liever te vriend :open_mouth:

2 likes

Wat eerlijk! En snap ook dat ik zo overkom.

4 likes

Karl, heb jij wel eens klappen uitgedeeld eigenlijk?

Nee nog nooit! Ik ben meer iemand die klappen krijgt en dan naar de politie gaat om aangifte te doen.

38 likes

*Uitlokt

8 likes

Heb jij wel eens iemand geslagen? En dan niet je kleine broertje of zusje omdat ze tyfus irritant waren.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens op het punt gestaan om klappen uit te delen? Maar wat je uiteindelijk toch niet deed want daar ben je te braaf voor.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Gaat ons royke hier ook notities van maken?

1 like

Wel ff side note, ik kan me gewoon heel slecht uiten. En ik ben zwak, dus het is meer een soort aai

Ik vind Leonie ter Braak wat betreft het afleren van een accent echt geweldig. Op tv praat ze (naar mijn idee) redelijk acccentloos Nederlands, terwijl ze natuurlijk hartstikke Twents is. Heeft dit jaar ook mee gespeeld in een Twentse film waar ze gewoon Twents praat.

Sorry maar zij praat echt niet accentloos. Kom je zelf uit Twente? Ik hoor een duidelijk accent bij haar.

23 likes

Ik denk wel bij jou grote mond klein hartje? Ik denk dat je wel explosief kan zijn, maar of dat meteen intimiderend is. Als je echt intimiderend zou zijn, dan had je je gele trui denk ik al lang terug :o

9 likes

Haha oh. Kom zelf inderdaad uit Twente, wellicht ligt het daaraan.

2 likes

Hahahah ja dat is wel echt zo

1 like

Dat bloemenjurkje ernaast is ook leuk (welke winkel?)

Het datetopic (leed dat daten heet). Is wel members only,

H&M!

1 like

Een man die (zonder toestemming) meerdere keren aan mijn kont zat tijdens uitgaan heb ik een keer een bitchclap verkocht, voelde erg goed :cool:

Verder ben ik best wel kumbaya en vredelievend overigens, ik zie mezelf in andere situaties niet snel overgaan tot fysiek geweld. Meestal ben ik degene die tegen een ander zegt dat hij ff tot 10 moet tellen

7 likes

Oh volgens mij wonen wij in dezelfde stad! Ten minste, ik herken deze paspoppen opstelling en outfits haha

Yes! (Ik zag je pb)

1 like

Dit is ook het enige wat ik wel eens gedaan heb, een man die steeds aan m’n kont zat op een feestje een bitchclap gegeven. Voelde inderdaad goed!

1 like