Stel je persoonlijke vraag #17

Oh ja dat moment in Game of Thrones :dizzy_face:

Ik zeg tegenwoordig bij alles ongeveer zoiets terug:

Hij: pakt tijdens winkelen een onmogelijk paar schoenen met gigantische hakken en 1 bandje: dit vind ik leuk schat
Ik: ja dan moet je vragen of ze die in je maat hebben

Ik: pakt enkellaarsjes met lage hak en stevige zool
Hij: nee die vind ik niet zo
Ik: gelukkig hoef jij ze niet aan dan

En dat doe ik ook bij onhandige korte rokjes en lingeriesetjes enzo! Werkt goed hoor en vind ik ook grappig. Kost minder moeite dan elke keer gaat zeiken

46 likes

Mijn verjaardag vieren:

• Doe ik graag en groots!
  • Mwah alleen een klein feestje is oke
  • Ik sla mijn verjaardag het liefst over

0 stemmers

Toch mooi dat ik dit op DE dag @Karl_Lagerfeld dat je je intimiderende kant hebt laten zien, schreef :stuck_out_tongue:

3 likes

Doe ik graag, maar niet groots :joy:

Heb jij ooit kikkerdril gevangen?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Heb jij ooit op de basischool een aquarium gehad met kikkerdril/kikkervisjes etc?

• Ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Ben jij ooit bijna op een kikker gaan staan?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Nee er stond een pad op mijn pad

0 stemmers

Ja klopt ook wel! mijn eerste reactie is vaak ondoordacht en explosief en dan denk ik later omg wat overdreven weer

1 like

Hadden jullie vroeger wandelende takken in de klas?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Ja het was een hele bijzondere dag gisteren. Zit nu te ontbijten in mijn gele trui :yellow_heart:

39 likes

Waarom de “:weary:” ?

Dat hij z’n hobby lekker thuis uitvoert

3 likes

Aaah ja dan snap ik het! Brrr krijg de kriebels van het idee!

1 like

Ik werd op de basisschool in groep 7 als enige achter de kast met m’n tafeltje en stoeltje gezet, voor me stond een pot kikkerdril. Alleen met klassikale uitleg mocht ik m’n tafeltje en stoeltje verschuiven om de uitleg te zien op het bord. Echt hoe je met een kind met ADHD omgaat.:triumph: Maar ik heb wel goede herinneren aan de pot met kikkerdril, had ik toch nog iets om naar te kijken. Maar de juf, stom kutwijf. :roll_eyes: M’n ouders zijn er nog boos over haha.

1 like

Denk jij wel eens random aan “grooeeeeeen”?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nooit Lingo gezien

0 stemmers

Mijn broertje had ooit wandelende takken mee naar huis gekregen, maar blijkbaar kunnen ze zichzelf voortplanten zonder bevruchting en was de bak waar ze in zaten niet goed dicht. We hadden echt het door het heeeele huis wandelende takken toen haha.

15 likes

Hahaha ik roep dit dus veel te vaak als ik met mensen voor een rood stoplicht sta. Vet irritant.

8 likes

Haha!! Ik roep het ook wel eens, maar heb het idee dat veel mensen het niet kennen? Of ze vinden het gewoon niet grappig :geek:

5 likes

Ieeeee! :fearful:

Praten jullie op het forum zoals jullie in het echt praten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ha ik ook!
En als iemand groen zegt, zeg ik het ook vaak op die manier na :’) (was met mijn ex een ding, nu begrijpen mensen me vaak niet echt of vinden het niet grappig :p)

1 like