Stel je persoonlijke vraag #17

Waarom de “:weary:” ?

Dat hij z’n hobby lekker thuis uitvoert

3 likes

Aaah ja dan snap ik het! Brrr krijg de kriebels van het idee!

1 like

Ik werd op de basisschool in groep 7 als enige achter de kast met m’n tafeltje en stoeltje gezet, voor me stond een pot kikkerdril. Alleen met klassikale uitleg mocht ik m’n tafeltje en stoeltje verschuiven om de uitleg te zien op het bord. Echt hoe je met een kind met ADHD omgaat.:triumph: Maar ik heb wel goede herinneren aan de pot met kikkerdril, had ik toch nog iets om naar te kijken. Maar de juf, stom kutwijf. :roll_eyes: M’n ouders zijn er nog boos over haha.

1 like

Denk jij wel eens random aan “grooeeeeeen”?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nooit Lingo gezien

0 stemmers

Mijn broertje had ooit wandelende takken mee naar huis gekregen, maar blijkbaar kunnen ze zichzelf voortplanten zonder bevruchting en was de bak waar ze in zaten niet goed dicht. We hadden echt het door het heeeele huis wandelende takken toen haha.

15 likes

Hahaha ik roep dit dus veel te vaak als ik met mensen voor een rood stoplicht sta. Vet irritant.

8 likes

Haha!! Ik roep het ook wel eens, maar heb het idee dat veel mensen het niet kennen? Of ze vinden het gewoon niet grappig :geek:

5 likes

Ieeeee! :fearful:

Praten jullie op het forum zoals jullie in het echt praten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ha ik ook!
En als iemand groen zegt, zeg ik het ook vaak op die manier na :’) (was met mijn ex een ding, nu begrijpen mensen me vaak niet echt of vinden het niet grappig :p)

1 like

Oh jij zei hetzelfde haha!

1 like

Hahaha nou ik vind jullie wel heel grappig @carrotcake @ellegirltalk :biggrin:

2 likes

Maar in het echte leven zeg ik nog meer met alleen m’n gezicht.

4 likes

Welke van onderstaande soepen vind je het lekkerst?

• Groentesoep
  • Tomatensoep
  • Champignonsoep
  • Erwtensoep
  • Ik lust helemaal geen soep

0 stemmers

Heb vroeger een keer een bak kikkerdril gehad… Paar weken later liepen er ontzettend veel baby kikkertjes door de tuin :rofl:

4 likes

Zelfgemaakte tomatensoep van mijn moeder. :heart: Bliksoep vind ik ook vies inderdaad.

4 likes

Dit is zo herkenbaar haha, ik hoor ook altijd van vrienden dat mijn gezicht altijd genoeg zegt als er iets is. :rofl: Schijnbaar kan ik ook heel droog kijken in sommige situaties haha.

1 like

I love soep :heart: Favoriet is Turkse linzensoep maar ik hou van alle zelfgemaakte soep (behalve uien).

5 likes

Bij het eten van Skittles en M&M’s doe ik nog steeds altijd Lingo na :joy::no_mouth:

4 likes