Waarom de “” ?
Dat hij z’n hobby lekker thuis uitvoert
Aaah ja dan snap ik het! Brrr krijg de kriebels van het idee!
Ik werd op de basisschool in groep 7 als enige achter de kast met m’n tafeltje en stoeltje gezet, voor me stond een pot kikkerdril. Alleen met klassikale uitleg mocht ik m’n tafeltje en stoeltje verschuiven om de uitleg te zien op het bord. Echt hoe je met een kind met ADHD omgaat. Maar ik heb wel goede herinneren aan de pot met kikkerdril, had ik toch nog iets om naar te kijken. Maar de juf, stom kutwijf.
M’n ouders zijn er nog boos over haha.
Denk jij wel eens random aan “grooeeeeeen”?
- Ja
- Nee
- Ik heb nooit Lingo gezien
0 stemmers
Mijn broertje had ooit wandelende takken mee naar huis gekregen, maar blijkbaar kunnen ze zichzelf voortplanten zonder bevruchting en was de bak waar ze in zaten niet goed dicht. We hadden echt het door het heeeele huis wandelende takken toen haha.
Hahaha ik roep dit dus veel te vaak als ik met mensen voor een rood stoplicht sta. Vet irritant.
Haha!! Ik roep het ook wel eens, maar heb het idee dat veel mensen het niet kennen? Of ze vinden het gewoon niet grappig
Ieeeee!
Praten jullie op het forum zoals jullie in het echt praten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ha ik ook!
En als iemand groen zegt, zeg ik het ook vaak op die manier na :’) (was met mijn ex een ding, nu begrijpen mensen me vaak niet echt of vinden het niet grappig :p)
Oh jij zei hetzelfde haha!
Maar in het echte leven zeg ik nog meer met alleen m’n gezicht.
Welke van onderstaande soepen vind je het lekkerst?
- Groentesoep
- Tomatensoep
- Champignonsoep
- Erwtensoep
- Ik lust helemaal geen soep
0 stemmers
Heb vroeger een keer een bak kikkerdril gehad… Paar weken later liepen er ontzettend veel baby kikkertjes door de tuin
Zelfgemaakte tomatensoep van mijn moeder. Bliksoep vind ik ook vies inderdaad.
Dit is zo herkenbaar haha, ik hoor ook altijd van vrienden dat mijn gezicht altijd genoeg zegt als er iets is. Schijnbaar kan ik ook heel droog kijken in sommige situaties haha.
I love soep Favoriet is Turkse linzensoep maar ik hou van alle zelfgemaakte soep (behalve uien).
Bij het eten van Skittles en M&M’s doe ik nog steeds altijd Lingo na