Stel je persoonlijke vraag #17

Knietje geven
Vingers in ogen steken
Knieschijven kapottrappen
Steken met sleutels

1 like

Wat

:weary:

1 like

Ik heb net teveel onderzoek gedaan hiernaar. Blijkbaar was eye gouging een heel populaire sport/vechtmethode back in the days voor er pistolen waren. En blijkbaar is het nog steeds de effectiefste en eerste go to zelfverdedigingsmethode die je zou moeten gebruiken op straat. Wordt ook geleerd in krav maga enzo. In een hoek van 45 graden van onder je vingers erin jabben is het best en het minste risico voor vingerblessures. En hier is een video van een gast die de oogballen in een varkenshoofd gaat duwen om uit te testen wat er met de ogen gebeurt als je dat doet. Ik heb hem niet afgekeken maar veel plezier en let me know wat de conclusie is :stuck_out_tongue:

oogballen in varkenshoofd

https://youtu.be/WqSsDlIow88

3 likes

Hm maar 10 seconden laat ie die varken zien en je ziet precies niks. Alleen maar hem praten en dat is saai hahahah

1 like

oh als dit toch eens echt kon he, mijn droom

Wat is de staat van Robert Jensens sokken?

• Optimale conditie
  • Lichte slijtage onder de hiel
  • Er zit een gat bij zijn tenen
  • Hij laat de gaten herstellen door rechtse rakkers.
  • Hij draagt geen sokken en is stiekem een linkse hippie in de ontkenningsfase

0 stemmers

Oh haha sorry ik heb hem zelf dus niet gekeken. Ik las wel in de description dat ie blijkbaar ook een uitgebreidere versie had maar die kan ik niet vinden. Wel een heleboel andere nare shit gezien. Maar je kunt het vast ook zelf recreƫren.

1 like

Een gat in zijn tenen verklaard zijn gedrag wel. Ik kan daar zelf helemaal gestoord van worden.

5 likes

De laatste om het af te maken:

Als Robert ten Brink Rummikub speelt…

• Dan laat hij iemand anders expres winnen want AYNIL
  • Dan wil hij per se winnen omdat hij normaliter vaak quizen presenteert of anderen in het zonnetje zet.
  • Een van zijn vijf dochters wint
  • Zijn vrouw wint want hij is toch al gelukkig in het spel van de liefde
  • De hond ontneemt het spelplezier en stoot alles van tafel.

0 stemmers

Mijn vader zegt dit dus altijd :sweat_smile: "niet per se in iemands ballen trappen, maar probeer in zijn ogen te steken! Veel effectiever! ". Lijkt mij echt gruwelijk ranzig, je vingers zo onder het oog. Liever dan met een voorwerp.
Ik hoop dat dit oppopt mocht ik het ooit nodig hebben

1 like

downloadfile-3
Is wel zo. Je hebt iemand het meeste gehandicapt gemaakt als ie niks meer kan zien, dan kan jij snel wegrennen. Effectiever dan een knietje. En bovendien heb je er niet veel kracht voor nodig dus ook als jij 1m50 en 40kg bent en je attacker 200 kun je het doen. Lijkt mij ook wel goor maar denk dat dat niet snel gebeurt als je een snelle steekbeweging maakt. I dunno haha, hopelijk hoeven we er niet achter te komen.

2 likes

Hij vindt dat ik te vaak in m’n flared pants loop en zou graag willen dat ik een strakke jeans draag. Of nog erger zo’n mega kort spijkerbroekje. Nou nee. Ik heb zelfs m’n spijkerbroek die hij heel mooi vond in de prullenbak gegooid. Heel savage maar er zaten toch vlekken in die er niet uit gingen en ik ben z’n paradepaardje niet. :clown_face:

7 likes

Lol dit zegt mijn vader ook altijd. Je moet z’n ogen eruit krabben/steken/knijpen. Ja het is dan misschien niet leuk om te doen blablablabla maarja het moet gewoon, en dan ook nog daarna of ondertussen z’n hele balzak aan gort knijpen.

3 likes

Never forget dat deze tip ook vroeger in de cosmogurl stond als zelf verdedigingstip. Mijn vriendinnen en ik hebben daar zo om gelachen toen (wat doe je als iemand je aanvalt? Steek je vingers in zn oog!) Maar ik ben dat dus noooit vergeten en heb daar echt veel aan gedacht als ik in mijn eentje in het donker ergens liep ofzo

1 like

De hitte van deze week is nog niet uit m’n huis :sweat_smile:

7 likes

Bij mij gaat de warmte net zo snel eruit als het erin komt, ben ik eigenlijk wel blij mee. Dit weekend was het beide ochtenden 16 graden in de woonkamer dus dan gaat ie wel aan ja

Ik heb dus een keer eieren gegooid naar een groepje dat tot diep in de nacht heel veel herrie stond te maken onder m’n raam. Het was doodeng maar fantastisch.

Ik sliep met een vriendin in het huis van haar broer, die er niet was. We werden echt uren wakker gehouden door een groepje dat keihard aan het schreeuwen was, muziek uit een lijp speakertje draaide etc. Uit ellende gingen we maar weer wijn drinken en raakten zo behoorlijk aangeschoten. Inmiddels stond het groepje nog steeds te schreeuwen en slechte bubbling beats te draaien, toen we veel te melig bedachten om via het balkon eieren te gaan gooien naar ze. Het lastige was alleen dat het balkon aan de achterkant van het huis zat, en het groepje aan de voorkant stond. M’n vriendin zou eieren gaan gooien en ik stond heel sneaky tussen de gordijnen te kijken of ze raak zouden zijn.

De eerste was meteen al vet goed: middenin het groepje landde deze op de grond. Ze gingen meteen tekeer WHAT THE FUCK WAS DAT! OMG EEN EI
en de volgende kwam alweer aanzeilen en landde precies op het achterhoofd van de grootste schreeuwer die natuurlijk heeeeelemaal lijp werd. Inmiddels schudde ik van het lachen maar ze keken meteen naar alle ramen of ze iets zagen. Ik was echt zo bang dat ze stenen door de ruiten gingen gooien, want ze waren echt zooo boos. Maar ondertussen ging ik nog steeds stuk.

We hebben ons een half uur niet durven te bewegen in het huis, terwijl de tranen over onze wangen liepen van het lachen, omdat ze nog steeds aan het kijken waren waar het vandaan kwam. Toen ging de kat in de vensterbank zitten en riep die gast meteen van DAAR DAAR IK ZIE ZE en zo’n chick gelukkig: doe rustig, dat is maar een kat gek. Al zaten ze dus wel bij het goede huis :joy:
Gelukkig gaven ze het op een gegeven moment op haha

10/10 would recommend

100 likes

Oh ja dat moment in Game of Thrones :dizzy_face:

Ik zeg tegenwoordig bij alles ongeveer zoiets terug:

Hij: pakt tijdens winkelen een onmogelijk paar schoenen met gigantische hakken en 1 bandje: dit vind ik leuk schat
Ik: ja dan moet je vragen of ze die in je maat hebben

Ik: pakt enkellaarsjes met lage hak en stevige zool
Hij: nee die vind ik niet zo
Ik: gelukkig hoef jij ze niet aan dan

En dat doe ik ook bij onhandige korte rokjes en lingeriesetjes enzo! Werkt goed hoor en vind ik ook grappig. Kost minder moeite dan elke keer gaat zeiken

46 likes

Mijn verjaardag vieren:

• Doe ik graag en groots!
  • Mwah alleen een klein feestje is oke
  • Ik sla mijn verjaardag het liefst over

0 stemmers