Stel je persoonlijke vraag #17

Ja precies. Dat denken in fruitbeelden is zo Cosmopolitan circa 2005 gedachtegoed.

1 like

2,40 aan 2 Vietnamese loempia’s op de markt. :upside_down_face:

1 like

Er was een spaaractie op JBL producten met prima kortingen bij mijn plaatselijke supermarkt dus voor het hele gezin koptelefoons en draagbare speakers.

Nja ik let er vooral op dat er een maat of twee verschil zit tussen bovenlijf en onderlijf (~peer~) dus daar houd ik zeker rekening mee. Maar niet op de manier dat ik daardoor vind dat bepaalde dingen me automatisch niet staan. Ik had wel een ex die me daar gretig op wees :roll_eyes: jarenlang niks gedragen dat strak om mijn heupen zat uit onzekerheid, terwijl ik hartstikke slank en sexy was.

2 likes

Ik droom heel vaak dat ik met iemand vecht (en dan geen kracht in mn benen heb als ik wil trappen)
En als ik zaktraining doe denk ik heel vaak aan bepaalde situaties die ik frustrerend vind, zodat dat eruit komt. Niet specifiek over iemand dan

1 like

Het is bij mij soms zo’n aggresieve opwelling door misofonie (in hoeverre dat dan mag bestaan). Kan echt bij iedereen zijn die op dat moment kutgeluiden maakt.

4 likes

Ik kan echt van 0 naar 100 gaan qua irmand haten en dan alles bedenken wat ik met diegene zou doen (incl googlen) maar is ook snel weer over.

1 like

Vergiftigen

Vermoorden zonder bloed

:joy::joy:

9 likes

Haha ik heb bijna alles aangevinkt maar ben verder geen psycho hoor!! Ik heb het maar bij 1 persoon die ons gezin zoooveel heeft aangedaan dat ik iedere techniek aangrijp

6 likes

Het lijkt me soms wel leuk om een ei te gooien naar iemand

13 likes

even een soort aanvulling na het lezen van @grace en @Acculader hun verhalen over hun partners die commentaar hadden op hun kleding en zeiden dat ze dingen niet konden dragen. vond ik best raar en ik zou zelf ook goed duidelijk maken dat hij daar geen invloed op heeft, maar het zou absoluut blijven hangen in mijn achterhoofd.
heeft/had jouw partner commentaar op je kleding(keuze) of heb je een partner gehad met kritiek?

  • ja en ik luister(de) ernaar
  • ja, maar ik doe/deed er niks mee.
  • nee, maar ik zou er wel naar luisteren.
  • nee en dat zou hij ook niet moeten wagen.

0 stemmers

Niet zo zeer van “ik wil dit iemand aandoen” maar denk wel es na over hoe je bepaalde marteltechnieken uit moet voeren en hoe raar dat moet zijn. Japanese bamboo torture vind ik fascinerend, alhoewel er volgens mij geen bewijzen bestaan dat dat ooit echt uitgevoerd is.

2 likes

Ja mijn ex deed dat en dat was ook een van de redenen dat ik er op een gegeven moment wel klaar mee was.

6 likes

Niet liever een tomaat die van iemands gezicht afdruipt?

2 likes

Mijn ex was een zak en die relatie had veel meer problemen dan alleen dat! De enige les hier is: leg het niet aan met eikels!!!

3 likes

Hoe denk je dat Trump meestal slaapt?
Van links naar rechts

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • onder zijn bed

0 stemmers

1 like

Eigenlijk denk ik als een zeester maar die staat er niet bij :joy:

8 likes

Ja idd, zo’n zeester die het volledige bed bezet zodat Melania (als ze ubh in hetzelfde bed slaapt) op het randje ligt.

6 likes

image

En hoe zal Rutte slapen?

  • Foetus
  • log
  • Yearner
  • Soldier
  • Freefaller
  • Starfish
  • Hij slaapt niet :frowning:

0 stemmers

Maar wordt Melanie draadloos opgeladen of aan een draadje?

  • draadloos
  • aan een draadje
  • ze word opgeladen door steeds iets rond te draaien

0 stemmers

2 likes