Stel je persoonlijke vraag #17

Echte mannen eten geen kaas!!

4 likes

Ignorance is bliss

1 like

Ik vind Rutte zo iemand die maar 4 uur slaap nodig heeft per nacht.

8 likes

Ik denk sowieso dat ie de helft minder slaapt dan trump.

Zou wel raar zijn als Rutte niet goed kan slapen en dan zichzelf maar googlet en dan op dit forum terecht komt.

20 likes

Haha ja ik denk dat Trump echt 10 uur slaapt en pas rond 11u aan zijn werkdag begint. En misschien nog een middagdutje doet.

2 likes

Pas maar op straks komt er nog een vraag over een politicus en het poepkrukje. :cry:

1 like

Ik vind het eigenlijk oprecht veel leuker om na te denken over domme hypothetische scenarioā€™s dan voor de zoveelste keer in te vullen wie van het forum ik wel en niet mag. Dat laatste weten we onderhand wel, terwijl Trumpā€™s slaaphouding tenminste nog onontgonnen terrein is

31 likes

Knietje geven
Vingers in ogen steken
Knieschijven kapottrappen
Steken met sleutels

1 like

Wat

:weary:

1 like

Ik heb net teveel onderzoek gedaan hiernaar. Blijkbaar was eye gouging een heel populaire sport/vechtmethode back in the days voor er pistolen waren. En blijkbaar is het nog steeds de effectiefste en eerste go to zelfverdedigingsmethode die je zou moeten gebruiken op straat. Wordt ook geleerd in krav maga enzo. In een hoek van 45 graden van onder je vingers erin jabben is het best en het minste risico voor vingerblessures. En hier is een video van een gast die de oogballen in een varkenshoofd gaat duwen om uit te testen wat er met de ogen gebeurt als je dat doet. Ik heb hem niet afgekeken maar veel plezier en let me know wat de conclusie is :stuck_out_tongue:

oogballen in varkenshoofd

https://youtu.be/WqSsDlIow88

3 likes

Hm maar 10 seconden laat ie die varken zien en je ziet precies niks. Alleen maar hem praten en dat is saai hahahah

1 like

oh als dit toch eens echt kon he, mijn droom

Wat is de staat van Robert Jensens sokken?

  • Optimale conditie
  • Lichte slijtage onder de hiel
  • Er zit een gat bij zijn tenen
  • Hij laat de gaten herstellen door rechtse rakkers.
  • Hij draagt geen sokken en is stiekem een linkse hippie in de ontkenningsfase

0 stemmers

Oh haha sorry ik heb hem zelf dus niet gekeken. Ik las wel in de description dat ie blijkbaar ook een uitgebreidere versie had maar die kan ik niet vinden. Wel een heleboel andere nare shit gezien. Maar je kunt het vast ook zelf recreƫren.

1 like

Een gat in zijn tenen verklaard zijn gedrag wel. Ik kan daar zelf helemaal gestoord van worden.

5 likes

De laatste om het af te maken:

Als Robert ten Brink Rummikub speeltā€¦

  • Dan laat hij iemand anders expres winnen want AYNIL
  • Dan wil hij per se winnen omdat hij normaliter vaak quizen presenteert of anderen in het zonnetje zet.
  • Een van zijn vijf dochters wint
  • Zijn vrouw wint want hij is toch al gelukkig in het spel van de liefde
  • De hond ontneemt het spelplezier en stoot alles van tafel.

0 stemmers

Mijn vader zegt dit dus altijd :sweat_smile: "niet per se in iemands ballen trappen, maar probeer in zijn ogen te steken! Veel effectiever! ". Lijkt mij echt gruwelijk ranzig, je vingers zo onder het oog. Liever dan met een voorwerp.
Ik hoop dat dit oppopt mocht ik het ooit nodig hebben

1 like

downloadfile-3
Is wel zo. Je hebt iemand het meeste gehandicapt gemaakt als ie niks meer kan zien, dan kan jij snel wegrennen. Effectiever dan een knietje. En bovendien heb je er niet veel kracht voor nodig dus ook als jij 1m50 en 40kg bent en je attacker 200 kun je het doen. Lijkt mij ook wel goor maar denk dat dat niet snel gebeurt als je een snelle steekbeweging maakt. I dunno haha, hopelijk hoeven we er niet achter te komen.

2 likes

Hij vindt dat ik te vaak in mā€™n flared pants loop en zou graag willen dat ik een strakke jeans draag. Of nog erger zoā€™n mega kort spijkerbroekje. Nou nee. Ik heb zelfs mā€™n spijkerbroek die hij heel mooi vond in de prullenbak gegooid. Heel savage maar er zaten toch vlekken in die er niet uit gingen en ik ben zā€™n paradepaardje niet. :clown_face:

7 likes

Lol dit zegt mijn vader ook altijd. Je moet zā€™n ogen eruit krabben/steken/knijpen. Ja het is dan misschien niet leuk om te doen blablablabla maarja het moet gewoon, en dan ook nog daarna of ondertussen zā€™n hele balzak aan gort knijpen.

3 likes