Stel je persoonlijke vraag #17

De hitte van deze week is nog niet uit m’n huis :sweat_smile:

7 likes

Bij mij gaat de warmte net zo snel eruit als het erin komt, ben ik eigenlijk wel blij mee. Dit weekend was het beide ochtenden 16 graden in de woonkamer dus dan gaat ie wel aan ja

Ik heb dus een keer eieren gegooid naar een groepje dat tot diep in de nacht heel veel herrie stond te maken onder m’n raam. Het was doodeng maar fantastisch.

Ik sliep met een vriendin in het huis van haar broer, die er niet was. We werden echt uren wakker gehouden door een groepje dat keihard aan het schreeuwen was, muziek uit een lijp speakertje draaide etc. Uit ellende gingen we maar weer wijn drinken en raakten zo behoorlijk aangeschoten. Inmiddels stond het groepje nog steeds te schreeuwen en slechte bubbling beats te draaien, toen we veel te melig bedachten om via het balkon eieren te gaan gooien naar ze. Het lastige was alleen dat het balkon aan de achterkant van het huis zat, en het groepje aan de voorkant stond. M’n vriendin zou eieren gaan gooien en ik stond heel sneaky tussen de gordijnen te kijken of ze raak zouden zijn.

De eerste was meteen al vet goed: middenin het groepje landde deze op de grond. Ze gingen meteen tekeer WHAT THE FUCK WAS DAT! OMG EEN EI
en de volgende kwam alweer aanzeilen en landde precies op het achterhoofd van de grootste schreeuwer die natuurlijk heeeeelemaal lijp werd. Inmiddels schudde ik van het lachen maar ze keken meteen naar alle ramen of ze iets zagen. Ik was echt zo bang dat ze stenen door de ruiten gingen gooien, want ze waren echt zooo boos. Maar ondertussen ging ik nog steeds stuk.

We hebben ons een half uur niet durven te bewegen in het huis, terwijl de tranen over onze wangen liepen van het lachen, omdat ze nog steeds aan het kijken waren waar het vandaan kwam. Toen ging de kat in de vensterbank zitten en riep die gast meteen van DAAR DAAR IK ZIE ZE en zo’n chick gelukkig: doe rustig, dat is maar een kat gek. Al zaten ze dus wel bij het goede huis :joy:
Gelukkig gaven ze het op een gegeven moment op haha

10/10 would recommend

100 likes

Oh ja dat moment in Game of Thrones :dizzy_face:

Ik zeg tegenwoordig bij alles ongeveer zoiets terug:

Hij: pakt tijdens winkelen een onmogelijk paar schoenen met gigantische hakken en 1 bandje: dit vind ik leuk schat
Ik: ja dan moet je vragen of ze die in je maat hebben

Ik: pakt enkellaarsjes met lage hak en stevige zool
Hij: nee die vind ik niet zo
Ik: gelukkig hoef jij ze niet aan dan

En dat doe ik ook bij onhandige korte rokjes en lingeriesetjes enzo! Werkt goed hoor en vind ik ook grappig. Kost minder moeite dan elke keer gaat zeiken

46 likes

Mijn verjaardag vieren:

• Doe ik graag en groots!
  • Mwah alleen een klein feestje is oke
  • Ik sla mijn verjaardag het liefst over

0 stemmers

Toch mooi dat ik dit op DE dag @Karl_Lagerfeld dat je je intimiderende kant hebt laten zien, schreef :stuck_out_tongue:

3 likes

Doe ik graag, maar niet groots :joy:

Heb jij ooit kikkerdril gevangen?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Heb jij ooit op de basischool een aquarium gehad met kikkerdril/kikkervisjes etc?

• Ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Ben jij ooit bijna op een kikker gaan staan?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Nee er stond een pad op mijn pad

0 stemmers

Ja klopt ook wel! mijn eerste reactie is vaak ondoordacht en explosief en dan denk ik later omg wat overdreven weer

1 like

Hadden jullie vroeger wandelende takken in de klas?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Ja het was een hele bijzondere dag gisteren. Zit nu te ontbijten in mijn gele trui :yellow_heart:

39 likes

Waarom de “:weary:” ?

Dat hij z’n hobby lekker thuis uitvoert

3 likes

Aaah ja dan snap ik het! Brrr krijg de kriebels van het idee!

1 like

Ik werd op de basisschool in groep 7 als enige achter de kast met m’n tafeltje en stoeltje gezet, voor me stond een pot kikkerdril. Alleen met klassikale uitleg mocht ik m’n tafeltje en stoeltje verschuiven om de uitleg te zien op het bord. Echt hoe je met een kind met ADHD omgaat.:triumph: Maar ik heb wel goede herinneren aan de pot met kikkerdril, had ik toch nog iets om naar te kijken. Maar de juf, stom kutwijf. :roll_eyes: M’n ouders zijn er nog boos over haha.

1 like

Denk jij wel eens random aan “grooeeeeeen”?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nooit Lingo gezien

0 stemmers

Mijn broertje had ooit wandelende takken mee naar huis gekregen, maar blijkbaar kunnen ze zichzelf voortplanten zonder bevruchting en was de bak waar ze in zaten niet goed dicht. We hadden echt het door het heeeele huis wandelende takken toen haha.

15 likes

Hahaha ik roep dit dus veel te vaak als ik met mensen voor een rood stoplicht sta. Vet irritant.

8 likes

Haha!! Ik roep het ook wel eens, maar heb het idee dat veel mensen het niet kennen? Of ze vinden het gewoon niet grappig :geek:

5 likes