Stel je persoonlijke vraag #17

Oh jij zei hetzelfde haha!

1 like

Hahaha nou ik vind jullie wel heel grappig @carrotcake @ellegirltalk :biggrin:

2 likes

Maar in het echte leven zeg ik nog meer met alleen m’n gezicht.

4 likes

Welke van onderstaande soepen vind je het lekkerst?

• Groentesoep
  • Tomatensoep
  • Champignonsoep
  • Erwtensoep
  • Ik lust helemaal geen soep

0 stemmers

Heb vroeger een keer een bak kikkerdril gehad… Paar weken later liepen er ontzettend veel baby kikkertjes door de tuin :rofl:

4 likes

Zelfgemaakte tomatensoep van mijn moeder. :heart: Bliksoep vind ik ook vies inderdaad.

4 likes

Dit is zo herkenbaar haha, ik hoor ook altijd van vrienden dat mijn gezicht altijd genoeg zegt als er iets is. :rofl: Schijnbaar kan ik ook heel droog kijken in sommige situaties haha.

1 like

I love soep :heart: Favoriet is Turkse linzensoep maar ik hou van alle zelfgemaakte soep (behalve uien).

5 likes

Bij het eten van Skittles en M&M’s doe ik nog steeds altijd Lingo na :joy::no_mouth:

4 likes

Ultieme hack: maak tomatensoep en doe er appelmoes doorheen.

5 likes

En dan zeker nog een kuipje smeerkaas, het moet toch niet gekker worden :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik voel me mentaal prima maar hormonen zijn een bitch momenteel plus lichte kater en moe = geen ideale combinatie.

1 like

Erwtensoep van m’n moeder, ik vind die echt ZOOO lekker. Zelfs m’n zwager had een keer gevraagd toen het snikheet in de zomer was of ze dat wilde maken toen ze kwamen eten. Overigens geen familie recept ofzo die had ze ooit van een oud collega gekregen die haar een beetje fatsoenlijke Nederlandse recepten gaf. En anders Chinese tomatensoep met veel lente ui. Maar bij erwtensoep vind ik er dus zoveel verschil in zitten. Als het er waterig uitziet dan denk ik al, neen.

3 likes

Ik voel me lichamelijk best wel verrot. Ben ook steeds meer bang dat er iets in mijn hoofd is wat de dokter over het hoofd ziet. :cry:

Dat zegt me niks.

@Oprah mijn moeder deed het altijd met verse tomatensoep.

1 like

De erwtensoep van mijn moeder kan ik altijd eten, ook al is het 30 graden. Die van mijn schoonmoeder daarentegen… :face_vomiting:
En nu heb ik zin in erwtensoep, zeker met dit druilerige weer.

2 likes

Omdat ik al een half jaar het gevoel heb alsof er een strakke band om mijn hoofd zit en ik had laatst ook een week knallende koppijn (wel vaker trouwens). Sowieso heb ik ook continue het gevoel alsof ik mijn oren moet open ploppen maar ze zitten niet verstopt (is al 2x gecheckt). Ik word eigenlijk standaard met hoofdpijn wakker nu.

Dokter kan er helaas weinig nuttigs over zeggen, ze blijven erbij dat het verstopt is tussen mijn neus en oren maar ik geloof het niet zo eerlijk gezegd. Voel me soms echt slecht. Maar ik ga dinsdag mijn suiker weer laten testen (zelf aangevraagd), suikerziekte is wel een dingetje in mijn familie namelijk.

Alleen zo’n echte ouwe Utregter in een tabakszaak die eruitziet alsof ie nog steeds in de jaren 50 leeft mag dat zeggen tegen me.

7 likes

Uiensoep :weary::raised_hands:t2:

4 likes