Stel je persoonlijke vraag #17

Je poll is: zou je het doen
De enige mogelijkheid om ja te stemmen is als je het al gedaan hebt.
Ik zou het wel doen maar heb nog niet gedaan.

En excel is superfun. Ik maak hele grote documenten.
Geen lijstjes van wat ik in huis heb (in kastje kijken is minder moeite) maar van financiën enzo en facturen.
Wel alleen voor werk.

ik heb op de middelbare school een hele hoop troep geleerd, maar ik heb ook een halfjaar lang excel gehad. Ik genoot er echt oprecht van en nu nog breng ik rekeningen/dingen voor werk/school graag in kaart met excel. Het voelt ook echt alsof ik hele ingewikkelde dingen doe en met een paar klikjes van mijn muis en met een draaitabelletje alles kan oplossen.

2 likes

ik zeg dit nu wel maar ik ken mezelf ook goed genoeg dat ik waarschijnlijk alsnog tegen iedereen en overal vertel

1 like

Ik zou het denk aan zo min mogelijk mensen vertellen want volgens mij komt daar altijd gezeik van.

2 likes

met wie zou jij het liefst vrienden zijn:

• beyonce
  • taylor swift
  • katy perry
  • lady gaga
  • ariana grande
  • shakira
  • pink
  • rihanna

0 stemmers

trouwens als je taylor swift zegt ben je af

6 likes

Ik wil gewoon chiller met Taylors katten. Pink vind ik ook wel leuk maar die heeft kinderen ew

2 likes

Dat diegene alles aan mij geeft

Because I’m worth it

1 like

Hoe lang kan je eigenlijk leven van 1 miljoen, hoef je dan nooit meer te werken?

1 like

Een gemiddeld jaarsalaris is 35k toch dus als je niks geks doet kun je er zo’n 28 jaar van leven. Maarja er gaat 9 ton naar de belasting dus aan het eind van de rit kun je er een maand mee doen.

4 likes

Welke taal kunnen jullie goed verstaan?
    • Engels
    • Duits
    • Nederlands (duh)
    • Zweeds
    • Afrikaans
    • Deens
    • Noors
    • Yiddish
    • Luxemburgs
    • IJslands
    • Faeröers

0 stemmers

1 like

Vaak zijn prijzen wel belastingvrij toch? Als in die belasting hebben ze er al afgehaald.

Haha ja ik zat ook al te rekenen, 30% naar de belastingdienst dus 20 jaar ong. Maarja ik zou ook wel ff een lekker ossootje willen kopen eigenlijk dan zodat ik ver weg van de volledige mensheid ben en mezelf kan omringen met louter biggetjes en geitjes dus dan gaat het ook al hard.

3 likes

Volgens mij is het zo dat wanneer je 3 of 4 miljoen hebt, je dan kan leven van de rente.

Edit: dit was ongeveer twee jaar geleden zo.

2 likes

als iemand op ijslands of faeroers stemt claim ik je bij deze tot mijn persoonlijke docent

7 likes

Volgens mij alleen de staatsloterij, in principe moet je overal 30,1% kansspelbelasting betalen over loterijen

1 like

Degene die het dichtst bij mij staat is mijn man en we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen, dus in theorie is dan automatisch de helft voor mij

12 likes

Huh nu toch niet? De rente op mijn spaarrekening is 0,00% tot 0,01%

Edit: voor bedragen hoger dan 1 miljoen zelfs -0,50% bij ING

3 likes

Als ik dat geld zou winnen zou ik denk ik een chill huis kopen en dan een mega chill feest geven voor al m’n vrienden, lijkt me zo leuk!

4 likes

Klopt, sorry dit was een jaar of twee geleden. Ik zal mijn post even aanpassen. De rente percentages zijn nu ruuuuuk

Jaaaa! Een vriend had ze me gestuurd voor mijn verjaardag vorige week, superlief :heart_eyes: De gewone zijn al keigroot, aan een halve heb je dan al genoeg, maar zag op de site dat ze ook kleinere hebben dus die zou ik zelf volgende keer proberen. En je kan ze dus ook blijkbaar 2-3 maanden in de vriezer bewaren dus ik heb nog een voorraad ook. Ben ze echt aan alles en iedereen aan het aanraden nu haha #nospon

36 likes