Stel je persoonlijke vraag #17

Welke taal kunnen jullie goed verstaan?
    • Engels
    • Duits
    • Nederlands (duh)
    • Zweeds
    • Afrikaans
    • Deens
    • Noors
    • Yiddish
    • Luxemburgs
    • IJslands
    • Faeröers

0 stemmers

1 like

Vaak zijn prijzen wel belastingvrij toch? Als in die belasting hebben ze er al afgehaald.

Haha ja ik zat ook al te rekenen, 30% naar de belastingdienst dus 20 jaar ong. Maarja ik zou ook wel ff een lekker ossootje willen kopen eigenlijk dan zodat ik ver weg van de volledige mensheid ben en mezelf kan omringen met louter biggetjes en geitjes dus dan gaat het ook al hard.

3 likes

Volgens mij is het zo dat wanneer je 3 of 4 miljoen hebt, je dan kan leven van de rente.

Edit: dit was ongeveer twee jaar geleden zo.

2 likes

als iemand op ijslands of faeroers stemt claim ik je bij deze tot mijn persoonlijke docent

7 likes

Volgens mij alleen de staatsloterij, in principe moet je overal 30,1% kansspelbelasting betalen over loterijen

1 like

Degene die het dichtst bij mij staat is mijn man en we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen, dus in theorie is dan automatisch de helft voor mij

12 likes

Huh nu toch niet? De rente op mijn spaarrekening is 0,00% tot 0,01%

Edit: voor bedragen hoger dan 1 miljoen zelfs -0,50% bij ING

3 likes

Als ik dat geld zou winnen zou ik denk ik een chill huis kopen en dan een mega chill feest geven voor al m’n vrienden, lijkt me zo leuk!

4 likes

Klopt, sorry dit was een jaar of twee geleden. Ik zal mijn post even aanpassen. De rente percentages zijn nu ruuuuuk

Jaaaa! Een vriend had ze me gestuurd voor mijn verjaardag vorige week, superlief :heart_eyes: De gewone zijn al keigroot, aan een halve heb je dan al genoeg, maar zag op de site dat ze ook kleinere hebben dus die zou ik zelf volgende keer proberen. En je kan ze dus ook blijkbaar 2-3 maanden in de vriezer bewaren dus ik heb nog een voorraad ook. Ben ze echt aan alles en iedereen aan het aanraden nu haha #nospon

36 likes

Goed om te horen! Ik heb de grote doos van die kleinere versie besteld. :star_struck:

1 like

Ja het is nu om te janken. Als je een bank zou weten met een fatsoenlijk rentepercentage zou ik me aanbevolen houden haha

:heart_eyes: Toen was ik er ook! Alleen tot december haha. Maar mega tof, echt beste land om te zijn nu haha! Heb je nog reisplannen nu totdat je teruggaat?

Leaseplan bank
Die heeft nog goede rentes

1 like

Heb je al eens cursus/workshop/training gevolgd bij een influencer?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wil ik wel nog doen

0 stemmers

Ken je iemand die zo’n cursus heeft gevolgd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

hahahaha 100 stemmen en niemand wil vrienden zijn met beyonce

7 likes

Regent het nu ook bij jou?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Onweert het ook?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het fijn de regen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En het onweer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Zij schijnt raar te zijn in het echt en niet spraakzaam. Zie dan al echt voor me hoe een gesprek tussen ons zou gaan.
“En wat doe jij voor werk Vaiana?”
“Niks. Jij?”
“Ik ben BeyoncĂ©.”
:neutral_face:
:face_with_raised_eyebrow:
“Lekker weertje hù?”

22 likes

Jaa ik dacht dat het heel erg op Nederlands zou lijken!

1 like