In groep 8, samen met een groepje vriendinnen op Don’t Cha van de Pussycat Dolls gedanst op een of andere middag waar iedereen op mocht treden in het ‘theater’ van de basisschool en de zaal vol ouders zat
We wilden in groep 8 per se Shaggy met It wasn’t me leren zingen.
Als in:
Honey came in and she caught me red-handed
Creeping with the girl next door
Picture this we were both butt naked
Banging on the bathroom floor
Gelukkig waren we hier met de hele klas schuldig aan
Dit doet me denken aan toen ik op de basisschool zat en ik bij een wat ouder meisje speelde, en daar op MTV het liedje ‘ben je geil of wil je een koekje’ zag. Ik wilde weten wat geil betekende en toen zei ze: vraag dat maar aan je juf. Ik voelde natuurlijk dat er iets was met dat woord, dus durfde het niet te vragen. Ik zocht het op school in het kinderwoordenboek op, maar daar stond het helaas niet in
Het kinderwoordenboek Ik vind dit echt extreem schattig, zie het helemaal voor me.
Heb jij een boete ontvangen door de corona maatregelen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hier ook Sex on the beach, maar dan in het verzorgingshuis voor een zaal bejaarden
Extra knoopjes die aan labels van kleren zitten
- Bewaar ik in een doosje
- Laat ik met label en al aan het kledingstuk zitten
- Gooi ik weg
- Anders
0 stemmers
Trek ik eraf, en met goed geluk vind ik die knoop nog ooit ergens terug. Daarom moet ik denk ik nu wel werken aan meer orde in m’n chaos.
Ik hoop dat elk mens dit doet. Niemand gaat toch een knoopje daadwerkelijk in een speciaal laatje oid. leggen voor het geval dat.
Ze liggen denk ik ergens op mijn slaapkamer, maar waar is de grote vraag
Eh jawel? Ik doe het niet bij alle kledingstukken maar de extra knopen van een jas doe ik in een speciaal doosje hoor. Is me al te vaak (Oké twee keer)overkomen dat ik een knoop verlies en dan met de extra knoop van een andere jas de schade moet herstellen om vervolgens de knoop die ik nodig had weer terug te vinden als ik het al gefixt heb.
Yep ik ook. Vooral jas-knopen zijn belangrijk. Heb er al eens naast gegrepen dus sindsdien heb ik een prachtig knopenblikje.
En als de stof van een kledingstuk versleten is en onbruikbaar is geworden, haal ik vaak de knopen er af en die gaan ook in dat blikje.
Doe maar
Een klein beetje langzaam
Ik voel me nog niet klaar
Om de grote stap te wagen
Is het bij jou ook nog steeds zo vies benauwd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Beetje late reactie, maar kan het niet laten om te delen: ik heb opgetreden op “let’s talk about sex” van Salt ‘n Peppa.
het kapsel van die banjospeler was me eigenlijk ook nooit zo opgevallen
Ja eens, maar ik weet (vanuit werk) dat pieten in dorpen vaak helemaal zwart worden gemaakt, vanwege de herkenning. Vaak zijn dat jongeren uit vereningingen in het dorp, die dus onherkenbaar gemaakt worden.
(Ik ben het hier overigens niet mee eens, want hier zijn organisatorisch sowieso dingen voor te bedenken en ook ‘uitleg’ aan kinderen als e iemand zouden herkennen)
Dat vind ik ook geen argument. Dan kan je alsnog met een buurgemeente pieten wisselen.
In het dorp hiernaast zijn ze ook nog zwart met rode lippen, omdat kinderen ze herkennen. Maar kinderen gaan je sowieso herkennen. Wij wisten vroeger ook wie Sinterklaas en de pieten waren.
Ik heb sommige prikken wel gehad en andere niet, dus niet het volledige programma doorlopen. Heb maar twijfel gestemd want dat komt nog het dichtst in de buurt denk ik.
Ik zat bij de eerste lichting van de HPV prik en heb toen na lang wikken en wegen besloten het niet te nemen omdat het nog zo nieuw was.