Ik heb ALTIJD gaatjes. Volgens mij heb ik geen tanden zonder vullingen. Heb er nu weer een of twee en moet eind juli naar de tandarts
jep ik was in de arena met mijn zusje en alle buurtkindjes
Ik heb volgens mij 1 vulling in m’n kies. Weet het niet eens 100% zeker.
Die meningokokken prik heb ik ook gehad! Mijn buurman werkte in het ziekenhuis en kwam die prik gewoon thuis zetten. Hij zei ook dat in je been beter was dan in je arm dus lag ik daar in m’n onderbroek. 
Wat rot, en veel te herkenbaar. De moeder die zegt dat je je niet moet aanstellen en stoppen met huilen als je in een oester bent gestapt, waarna na uren blijkt dat je hechtingen moet. Heeft jouw moeder ook de diagnose narcisme gekregen?
Ohja ook zo een ja. Ik mocht een keer niet thuiskomen van school omdat mijn moeder zelf ‘ziek’ was en geen zin had in gezeik. Ik had een hele heftige migraineaanval, ik keek helemaal scheel en was lijkwit, mocht pas naar huis komen nadat de concierge mn moeder had gebeld om te vertellen dat ik zijn kantoor onder gekotst had. Vriendinnen moesten me naar huis brengen op de fiets, ze kwam me niet halen.
Geen diagnose, ik denk ook niet dat ze echt narcistisch is… Ze is gewoon echt altijd alleen met zichzelf bezig. Dr zoon, mn broertje, heeft die diagnose overigens wel maar dat uit zich toch anders dan hoe mn moeder doet.
Ja dit had ik ook! Ik was al te oud voor die vaccinatie. Nul symptomen verder maar toen werd ik uitgenodigd voor het bevolkingsonderzoek en toen moest ik wel ineens een lisexcisie. Nog iets minder heftig dan een conisatie en het viel uiteindelijk echt mee en nu is het weer prima. Maar ik had wel graag die vaccinatie gehad.
Hoewel geen idee welke hpv variant dit bij mij veroorzaakt heeft natuurlijk, mogelijk was het er eentje die niet in die vaccinatie zit.
Ik heb ook een afspraak staan om 2 gaatjes te “fixen”…
Ga vanaf nu wel ECHT beter flossen met van die raggertjes, vind het gewoon echt kut dat als ik zo door ga, ik over 10 jaar ook 10+ gaatjes heb gehad
Ja, echt doen hoor. Ik val echt iedere 30jarige in mijn omgeving ermee lastig (met een baarmoeder dan). In mijn omgeving is het ook ongeveer 50/50 qua uitslag negatief en positief op iets. Dat varieert heel erg tot gewoon na een jaar opnieuw een test doen om te zien of je lichaam het alsnog zelf opruimt tot een relatief milde ingreep.
Terwijl de gevolgen op langere termijn bij niks doen wel ernstig kunnen zijn.
Ik zie ook het probleem niet met het herkennen. Bij ons was er altijd 1 echte sinterklaas (dat was die vanuit de serie Dag Sinterklaasje) en de rest waren hulpsinten. Hij kan toch niet overal tegelijk zijn? Nooit een kind naar gekraaid en je kan dat verhaal toch gewoon toepassen op de pieten ook.
Desnoods geef je die pieten ook een nepbaard, een masker, whatever. Alsof die kinderen dat erg vinden. Er is gewoon geen goed argument om nog een zwarte piet op te voeren.
Heeft alleen zin als je nog nooit (penetratie) seks hebt gehad. Ik was net een jaar te oud en baal daar nog steeds van. Zeker omdat een vriendin van mij met haar uitstrijkje nu afwijkende cellen bleek te hebben. Heel normaal, maar die onzekerheid had niet gehoeven met de vaccinatie
Oh hahahah hmm nevermind
Oh hm inderdaad! Maar als ik zie dat 80% tot 90% van de mensen ooit besmet raakt met het virus lijkt me de kans dat als je meerdere bedpartners gehad hebt je zelf al besmet bent (geweest) redelijk aanwezig
Same, had bij mijn eerste uitstrijkje pap 4 en half jaar na lisexcisie gelukkig pap 1. Vond het best heftig. Dus echt doen hoor @grace!
Doet me eraan denken dat ik weer een afspraak moet maken voor een nieuw uitstrijkje, omdat ze na de vorige uitslag zeiden dat ik na een jaar weer moest. Ze sturen hier geen reminder voor ofzo, je moet het zelf in de gaten houden. Is dat bij jullie ook?
Weet niet hoe dat is na onrustige cellen, maar ik had HPV bij het eerste uitstrijkje en ik moest inderdaad ook zelf er weer aan denken om een afspraak te maken.
Ik was laatst op controle geweest en omdat alles goed was moest ik over 1,5 jaar terug komen in het ziekenhuis voor een uitstrijkje. Ze vroeg of ik het zelf wilde onthouden en tegen die tijd een afspraak zou maken of dat ik het meteen wilde inplannen. Heb dus maar meteen een afspraak laten maken, dan vergeet ik het in ieder geval niet en kan m altijd nog verzetten als het tegen die tijd niet uitkomt.
Ik voel me altijd enorm accomplished als ik m er achteruit inzet.
Ik kom net bij het Anne Frank Huis vandaan, dus vandaar even deze vraag:
Ben jij wel eens in het Anne Frank Huis geweest?
- Ja, 1x
 - Ja, meerdere keren
 - Nee, maar wil ik wel
 - Nee, maar hoeft van mij ook niet
 - Anders/geen idee

0 stemmers
Ik wil een theorie testen
- Ik ben geboren in Amsterdam en ben in het AFH geweest
 - Ik ben geboren in Amsterdam en ben niet in het AFH geweest
 - Ik ben niet geboren in Amsterdam en ben in het AFN geweest
 - Ik ben niet geboren in Amsterdam en ben niet in het AFH geweest
 - Het is ingewikkeld/wtf is het AFH