Stel je persoonlijke vraag #17

Met zijn grote zus Agent Provocateur

49 likes

Mijn naam heeft nogal veel betekenissen in andere talen. In het Filippijns betekent het vagina, in het Spaans een vluggertje en in het Frans gebruik je het ‘liefkozend’ voor de piemel van een baby. Oh en in de queer scene betekent mijn naam een soort feestje/bijeenkomst. Vind het wel grappig want tijdens het reizen vertellen mensen vaam wat mijn naam in hun taal betekent en zorgt altijd wel voor grappige momenten

10 likes

Ik probeerde te googlen wat vagina in het Filipijns is en kwam alleen pekpek tegen, leuke naam heb je haha.

22 likes

Ik kreeg als resultaat kutsara haha

21 likes

en ik Puki? Haha hoe googlen wij

4 likes

Haha ik heb het nooit gecheckt, mijn biologie docent op de middelbare school nam mij na de les een keer apart om de Filipijnse betekenis van mijn naam te vertellen. Oké even opgezocht de taal is niet Filipino maar Tagalog haha.

Heb je zojuist geprobeerd de naam van @Desalnietteplus te achterhalen?

• Oh jazeker
  • Nee hoor
  • Ik ben Desalnietteplus

0 stemmers

Is het je gelukt?

• Volgens mij wel
  • Nee

0 stemmers

Nee een vrouw, maar ze had wel de pest op de mij

1 like

Pippa is handjob!

1 like

Als @Desalnietteplus cosa hecha rápidamente heet, dan heb ik het gevonden.

58 likes

Haha die had ik ook. Ben de overeenkomst tussen cosa hecha rápidamente en puki nog aan het zoeken.

1 like

Heh wat grappig! Ik heb even gecheckt of het niet streekgebonden is, maar Italiaanse Google zegt ook handjob:

3 likes

Ik dacht eerst ook aan Drake, nu denk ik aan Glee hahahaha

Ah lief dat je daar aan denkt maar heb al zoveel clues gegeven haha. @ezw yes ook een Drake nummer! Maar jij weet mijn naam sowieso want wij hebben wel eens gemeet in Gent!

Oh ik ben er nu wel achter, maar meer omdat het ergens op het forum eerder over je naam gegaan moet zijn denk ik? @Desalnietteplus
Ineens schoot t me weer te binnen haha

1 like

Oh jaa, toen moesten we nog rennen om de laatste trein te halen en hebben we nog wild geplast in een woonwijk haha

1 like

Oh pff ik heb hem eindelijk door, dit had echt iets geweest wat me wakker zou houden in de nacht ‘wat heeft te maken met een gay slang voor feest maar ook met Glee en Drake’.

4 likes

:broken_heart: knuffel voor kleine Banananana

2 likes

Nu zit dat liedje van jouw naam in m’n hoofd @Desalnietteplus

1 like

HAHAHAHA :joy: ja en onze dochter heet Hunkemöller :joy:

20 likes