Stel je persoonlijke vraag #17

Hahaha het is een terugkerend thema!

Volgens mij was er ook een keer een poll met de vraag wie (voorheen) dacht dat ik een beest/Pokémon als avatar had.

Het ging iig zo: @anon39978576 had een avatar voor me gemaakt in Paint en die was voornamelijk oranje (ik in een oranje badpak), en toen heb ik na een van de vele hoe-om-hang-je-een-wc-rol-discussies deze avatar genomen om mijn standpunt uit te dragen. Nog een keer geprobeerd te wisselen van avatar maar dat ontketende een stortvloed aan verdrietige/boze reacties dus ik ben hier voor altijd een soort charmander, vrees ik.

(Nu het toch over mijn online presence gaat: het is eigenlijk ‘Briseïs’, uitgesproken als Bri-zee-jis dus, niet als Bri-zeis. Dus de volgende keer dat je m’n wc-rolletje ziet, voeg het trema dan in gedachten toe!)

20 likes

BOOM BOOM BOOM BOOM I WANT JOE IN MAJ ROOM

1 like

Heeft jouw kat ook een backstory?

1 like

Wow ik wist niet dat er twee waren… Maar ik herken hem wel dus nu vraag ik me af of ik jou erin herken of die andere forummer… Mysterious.

Lijkt me trouwens wel gezellig om 1 dag lang allemaal een andere debiele memewaardige kat als avatar te hebben.

3 likes

Oh doppers vind ik echt kut, heb die hype nooit begrepen. Als ik m’n chilly fles schoonmaak doe ik baking soda met kokend water erin, dat laat ik ff staan en dan spoel ik het uit. En je hebt dus ook van die speciale borstels voor die flessen.

2 likes

Met school én familie én mijn toenmalige penvriendin!

@Suvi 's ochtends om 9u komen er voor die specifieke dag ook nog x kaartjes voor Anne Frank huis beschikbaar. Dus als je dan tomorrowland-stijl op de website zit, krijg je normaal wel kaartjes te pakken.

2 likes

Love m’n Chilly maar koop aub niet die bijbehorende borstel, die stinkt echt naar dood paard. Ik was ‘m gewoon af met m’n vingers en een beetje afwasmiddel, gaat prima! (Maar ik gebruik ‘m ook alleen voor water)

1 like

De eerste toont gelijkenissen met de Arizona green tea.

1 like

Ik zie zoveel mensen weer knuffelen met vrienden en familie, ook op social media zie ik het veel. Ik begin bijna aan mezelf te twijfelen of ik een persconferentie heb gemist

3 likes

Ben jij heel strikt met het sluiten van je gordijnen met het oog op inkijk van (over-)buren of voorbijgangers? Of zou je daar heel strikt in zijn, indien het nu niet van toepassing is?

• Ja, hier ben ik heel strikt in
  • Een beetje
  • Neutraal
  • Niet zo
  • Nee, dat kan me niets schelen

0 stemmers

En waar ben je grotendeels opgegroeid?

• Zuid-Holland
  • Noord-Holland
  • Utrecht
  • Noord-Brabant
  • Zeeland
  • Limburg
  • Gelderland
  • Drenthe
  • Friesland
  • Groningen
  • Overijssel
  • Flevoland
  • België
  • Buiten NL/BE

0 stemmers

Mijn vriend is echt heel precies daarin. Ook wanneer er niet echt iets boeiends valt te zien en overburen best ver weg wonen. Ik dacht, misschien is dat een streekgebonden dingetje?

Ik ben daar erg strikt in. Overdag sowieso semi-doorzichtige gordijntjes, en 's avonds van zodra de lichten binnen aan gaan, gaat de rolluik naar beneden. Ik woon in België en hier doet iedereen dat. “lekker binnen kijken” associeer ik met NL, dus idd streekgebonden volgens mij.

4 likes

Ik ben daar strikt in, maar ik heb een heel groot raam in de woonkamer met direct de stoep eraan vast dus als het donker is en ik heb het licht aan kan dan de hele buurt naar binnen kijken

1 like

Ik koop gewoon geen schoenen waar ik blaren van kan krijgen.

3 likes

Oh dat kan ik me voorstellen ja. Nu was het al donker omdat alle ramen dicht geverfd zijn. Dan geeft het helemaal een aparte sfeer.

Ohh, ik ben echt iemand die het verschrikkelijk vind indien mensen naar binnen kunnen kijken. Ik wil gewoon in mijn onderbroek en getoupeerde haar op de bank liggen, zonder judge van mijn buren. Volgende maand worden hoer rolluiken geïnstalleerd, nu al zin in.

(Ik hoor vaker dat dit voornamelijk in het zuiden van het land een dingetje is - daar woon ik ook)

4 likes

Ik ben afgestudeerd in de nasleep van de crisis van 2008, dus baan vinden was lastig. Uiteindelijk heb ik nog geluk gehad en vond ik na een half jaar een baan. Had nog wel een bijbaantje en woonde nog bij m’n ouders. Maar het viel me wel tegen, had toch een ander beeld toen ik afstudeerde.

Ik verwacht er nu geen last van te krijgen, werk in een branche die er niet veel last van heeft wss.

2 likes

Ik zat toen nog op de basisschool :joy:

15 likes

Oja ik had in het begin wel veel tijdelijke baantjes. En heb ook nog eerst een stage gedaan om uit te zoeken wat ik wilde. Eerste 2 jaar 4 baantjes gehad tot ik op m’n plek zat waar ik nu zit.

Achteraf heb ik er veel van geleerd (vooral wat wil ik niet en hoe kut kunnen werkgevers zijn) maar toen vond ik er als groentje niks aan :sweat_smile:

1 like

Ja volgens mij moet je bij een werkervaringsplek nu wel minimumloon verdienen? Waardoor die plekken inderdaad minder bestaan, ja, want bedrijven wilde obviously niet mensen leren werken, maar gewoon goedkope arbeid :")

2 likes