Ojaaa! Ik ben zo slecht in polls vergeet zo vaak opties
Hahaha nee joh, het leven is hard soms moet je gewoon kiezen
Voor de Pratt stemmers:
Denk je dat de Duitser die in verband wordt gebracht met Maddie McCann er daadwerkelijk iets mee te maken heeft?
- Ja
- Nee
- Ik twijfel maar ik neig naar ja
- Ik twijfel maar ik neig naar nee
0 stemmers
I knowww. Ik doe in mijn hoofd altijd maar alsof hij echt Andy van Parks en Rec is
Zou kunnen, maar lijkt me sterk
Chris Zegers obvs
@Twonights @Oprah @SayMyName
ik ben benieuwd waarom jullie denken dat hij er niks mee te maken heeft! willen jullie dat delen?
Duidelijke omschrijving, weet nu hoe je heet. Is een gave naam!
ik slaap dus als het zo heet is met de slaapkamerdeur wagenwijd open en:
heb jij ook al je zo ligt 's nachts met de deur open dat je niet helemaal naar de deuropening durft te kijken als je midden in de nacht wakker wordt omdat je denkt dat er ineens wat staat?
- jaaaa
- nee doe normaal
0 stemmers
Haha, ik ben op de Biblebelt opgegroeid dus wist meteen welke naam je hebt. Inderdaad een mooie naam en een Bijbelverhaal dat je niet zomaar vergeet als je het gelezen hebt.
Waar ben je het liefst naar vernoemd?
- supermarktketen
- lingeriemerk
- verzekeringmaatschappij
- automerk
0 stemmers
En wat zou je erger vinden?
- Vernoemd zijn naar een pedofiele zanger(es)
- Vernoemd zijn naar figuur uit de geschiedenis die iets te maken had met slaven.
0 stemmers
Welk geloof hang jij aan? (En dan echt geloven, niet ‘opgevoed met … maar ik doe er niets mee’)
- Rooms-katholiek
- Nederlands hervormd
- Protestants
- Gereformeerd
- Islam
- Anders
- Niet gelovig
0 stemmers
Van deze opties is katholiek het meest passend (want dat ben ik tegenwoordig) maar ik ben streng gereformeerd opgevoed en dat raak je niet helemaal kwijt.
Katholiek met een gereformeerd sausje zeg maar.
Gereformeerd staat er ook bij, bedoel je die optie dan niet? En ik snap dat je dat niet helemaal kwijtraakt, als je ergens mee opgevoed wordt vormt je dat vaak echt.
Je indeling is een beetje vreemd, gereformeerd en Nederlands hervormd zijn subgroepen binnen het protestantisme. (Waarbij Nederlands hervormd de naam van één heel specifiek kerkgenootschap is dat inmiddels al zo’n vijftien jaar geleden is opgeheven.)
Nederlands hervormd opgevoed, maar verder doe ik er niks mee
Sowieso een random selectie
Nee ik ben echt katholiek, ben inmiddels gevormd, ingeschreven en getrouwd in de RKK. Ik ben uitgeschreven uit de gereformeerde kerk.
Maar bepaalde katholieke zaken zoals biechten, carnaval of de maria-verering doe ik echt niet. En dat is denk ik toch dat opstandige calvinistische dat ik uit mijn opvoeding heb overgehouden.