Stel je persoonlijke vraag #17

Oh ja jeetje dat hij dan nog zo’n verhaal bij gaat vertellen maakt het niet bepaald opwindender. Ik heb met die jongen 2 keer seks gehad en zat ook echt te denken aan z’n vorige vriendin, van hoe zou zij dat hebben ervaren? Het is natuurlijk zeker niet hét belangrijkste in een relatie, totaal niet zelfs, ik heb nu zelf ook een piemel waarvan ik als ik mocht kiezen het iets anders had gezien. Dit vond ik wel next level. Maar bovenal lijkt het me zo rot voor die jongen. Ik denk echt dat dat best inpact kan hebben op je leven.

Anoniem. Hebben jij en je partner allebei een kinderwens?

• M’n partner wel, ik niet
  • Ja wij allebei en deze is vervuld
  • Ja wij allebei en deze is nog niet vervuld
  • Wij allebei niet
  • We twijfelen
  • Dit is (nog) niet ter sprake gekomen
  • M’n partner niet, ik wel

0 stemmers

Oh wow wat heftig! Krijg dan gelijk van die " I didn’t know i was pregnant’ vibes :astonished:. Maar alles is goedgekomen toch?

M’n vriend heeft al een zoon van 18 en wil absoluut geen kinderen meer. Ik wil niet per se, maar stel dat m’n vriend zich toch bedenkt, sta ik er wel voor open.

1 like

Fijn dat alles goed is gekomen, maar het lijkt me wel enorm schrikken. Hoe kwam je erachter dat je zwanger was als ik vragen mag? Ik ben 2 keer zwanger geraakt terwijl ik zorgvuldig anticonceptie slikte. Met de nuvaring was ik zoo secuur. En toch zat het me dwars want m’n tieten ontploften ineens en ik had zoooo’n enorme honger. Ik deed dus toch maar een test en toen die positief bleek te zijn schrok ik me wezenloos. Heb er eigenlijk een half trauma aan overgehouden omdat ik nu soms m’n lichaam niet vertrouw ook al heb ik een spiraal.

Ohh wat heftig jeetje. Gelukkig kwam je er nog achter! En na 30 weken pas een zwangere buik? Bizar joh. Zou dat dan komen doordat je het niet weet? Zoiets hoor je vaker. Alsof je mentaal het tegenhoudt ofzo dat je het van buiten ziet. Random gedachtegang hoor.

1 like

Ik wil bijna geen brood meer kopen omdat we het te vaak weggooien. Ik koop nu 1 half brood per week en doe dat in de vriezer.

1 like

Je bent ontslagen toen je zei dat je zwanger was? Jeetje wat moet dat een heftige tijd zijn geweest. Onverwacht zwanger en onverwacht ontslagen :broken_heart:

Eet jij wel eens warm tijdens je ontbijt? Bijv. rijst, soep etc.

• Nee nooit
  • Ja maar zelden
  • Ja dagelijks

0 stemmers

Hoewel…warme broodjes

7 likes

Ik kan dus echt alles door m’n maag stauwen elk tijdstip van de dag. Het maakt volgens mij m’n maag niks uit of ik 's ochtends een yoghurtje met fruit moet hebben of een stuk pizza. Misschien heeft dit ermee te maken dat ik ook een groot deel van m’n leven niet per se op de Nederlandse manier heb gegeten.

Havermout met gekarameliseerde appels mmmm

3 likes

Wooooow wat een klootzakken, bizar zeg! Hebben ze een goedlopende website ofzo die we onderuit kunnen halen?

Superfijn dat het het allemaal waard is geweest!!

5 likes

Hoe heb je dan gegeten je leven lang?

He he :smirk::smirk:

9 likes

@Jumpsuit oh bedoel je ook echt warme havermout? Want dat eet ik wel elke dag. Maar ik dacht aan een echte avondmaal en dat eet ik bijna nooit. Soms pizza als ik brak ben. Maar dan is het koude pizza en als avondeten wil ik geen koude pizza🤔

1 like

Ik had dit ook een keer, die kerel deed het op de app voorkomen alsof hij een mega lul had en toen was het letterlijk een micropenis

Bij deze kerel overigens ook gezegd dat ik bang was om verliefd te worden en daarom niet wilde afspreken (god ik heb dit excuus vaker gebruikt dan ik dacht lol)

Hij slidde gisteren toevallig in mn dms om te vragen hoe het in de liefde ging en om te vertellen dat zijn relatie slecht ging

:+1:

16 likes

Lust jij koriander?

• Ja, lekker
  • Neutraal
  • Nee, gewoon vies
  • Nee, smaakt naar zeep
  • Nooit gegeten / geen idee

0 stemmers

Kunnen wij nog iets doen? Tomaten op iemands hoofd laten splashen, eieren gooien, een spies installeren onder aan de trap?

17 likes

Ja, dit heb ik ook gehad! Vroeger smaakte het naar zeep maar tegenwoordig vind ik het heerlijk. Toch niet helemaal genetisch dus.

5 likes