Stel je persoonlijke vraag #17

Dagdroom jij veel?

• Ik dagdroom soms
  • Ik dagdroom vrijwel nooit
  • Ik dagdroom geregeld
  • Ik dagdroom bijna continu

0 stemmers

Als ik dagdroom…

• Ik voer in mijn fantasie gesprekken met anderen
  • Ik fantaseer dat ik tijd met iemand doorbreng
  • Ik verzin verhalen in mijn fantasie waaraan ik zelf deelneem
  • Ik verzin verhalen waarin ik zelf niet voorkom
  • Ik dagdroom vooral over liefde en romantiek
  • Ik dagdroom onrealistische/absurde dingen
  • Ik dagdroom over dingen die eerder gebeurd zijn

0 stemmers

Ik doe dit dus de hele dag door, met alles wat ik doe haha. Ik was mega verbaasd dat vrienden van mij dit helemaal niet doen.

2 likes

Gemiddeld!

the depth from the vaginal opening to the tip of the cervix is 3 to 4 inches when they are not sexually aroused. Other women may have a vaginal depth of five to seven inches. Regardless, during arousal, blood flows to the genital area, and sexual excitement causes the upper two-thirds of the vagina to lengthen by forcing the cervix and uterus to ascend.

3-7 inch (7,6-17,8cm) in niet opgewonden toestand.

Ik begrijp dat dit een trigger onderwerp voor je is, maar het is voor mij lastig te bevatten dat een vagina echt maar 12cm in opgewonden toestand is. Ik zie dat ding er helemaal in gaan, dus waar blijft ie dan?

2 likes

Uitgerokken en opengerokken? :face_with_raised_eyebrow:
Wat zijn dat voor vervoegingen?

2 likes

Je schaamlippen hebben ook nog extra cms he! Dat je lippen de piemel helemaal omsluiten betekent niet dat de hele piemel IN je vagijn zit

Hm dat is bij mij niet zoveel. Ik ga er binnenkort eens op letten waar die blijft :see_no_evil:

Mensen? Piemels? Haar?

7 likes

Kroketten?

17 likes

Aubergines! Die lus ik nieeee

6 likes

Gewoon, alles.

1 like

Wij mogen alleen voor heel specifieke redenen naar kantoor (als je naar kantoor moet is er ook echt iets aan de hand zoals een ontslaggesprek dus laat maar :’)) en dan maar max paar uurtjes.
Ik zou juist graag een volle dag naar kantoor willen een keer, maar dat zit er tot september niet in en mogelijk daarna tot einde 2020 ook niet.

De piemel die je nu gebruikt? :sweat_smile: Zit er ook nog iemand aan of niet :stuck_out_tongue:

20 likes

Ja dat wel.

3 likes

Ok mooi. Klonk wel heel erg geobjectiveerd. Je kon het net zo goed over een dildo hebben gehad.

Ja ik vond ‘de piemel van mijn man’ dan weer te persoonlijk. En nu zeg ik het alsnog.

2 likes

Is anders niet bij te houden :joy:

1 like

Als ik er zo over nadenk heb ik alleen gemiddelde of grote piemels gehad, en dan vaker groot dan gemiddeld haha. Verbaas me er over. Had wel verwacht nu ik ‘wisselende contacten’ heb dat dit ook meer uiteen zou lopen maar niet dus

1 like

Ja ik heb dan een ander vertrekpunt denk ik, mijn ‘vaste partners’ zaten rond het gemiddelde, denk net eronder.
Ik heb afgelopen jaar zelfs bij drie mannen gehad dat ik er gewoon van schrok haha

Minimaal 3

1 like

Heb je wel eens seks gehad met een piemel waarvan je schrok? Bijv. Omdat ie heel klein was of juist mega groot, een hele aparte vorm oid.

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers