Stel je persoonlijke vraag #17

Wel genoeg shockerende gezien in m’n werk, maar ja ook genoeg vreemde vaginas. Lang leven het leven van de verpleegkundige!

3 likes

Hoezo is Hugh Grant al zo oud??? :scream:

9 likes

Ik heb gelukkig maar 1 piemel gehad waarvan ik kan zeggen dat ik schrok. Zo’n dunne piemel het leek wel een potlood. De seks was ook niet wat maar hij dacht daar gekgenoeg anders over en zei dat ik een topper was en we het snel weer moesten doen. Ik dacht alleen maar huh :astonished:. Dat hebben we dan toch heel anders beleefd.

3 likes

Anoniem. Kunnen je vingers elkaar aanraken als je je hand om de piemel van je sekspartner doet? :ok_hand:

• Nee
  • Ja
  • Geen flauw idee/n.v.t.

0 stemmers

Ik weet inmiddels echt meer over de Penis van jouw vriend dan van elke man waar ik ooit seks mee heb gehad

83 likes

Vertel😆

Ik dacht dat dit ook Hugh Grant was

Wij gaan nu één dag per week, elk team een andere dag. En dat idd sowieso tot september en waarschijnlijk langer ja… zo balen!

1 like

Laten we zeggen dat je titel “heeft 24/7 toegang tot een enorme lul” zou kunnen zijn.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

25 likes

Das toch al meer dan de meeste mensen? Ik zou daar echt zielsgelukkig mee zijn haha

4 likes

Hugh Jackman :heart_eyes: dat baardje en Aussie accent :heart:

4 likes

Ja hier blijkt van wel, haha! Maar in mijn omgeving (vrienden, familie, buren etc) zijn mijn vriend en ik echt de enige die nog grotendeels thuis werken.

Het voelt toch weer even gepast…

13 likes

Werkzaamheden die niet thuis kunnen (ik doe werk in een laboratorium) mogen op werk, maar daar mogen we voor inschrijven en dat mag niet te vaak (en soms moet het 's avonds of in het weekend om mensen te spreiden). Dus echt “op kantoor zitten” is het niet, al mag je hier wel zitten tussen je andere werkzaamheden door. En sowieso dit tot september.

1 like

Dit vraagt om details!

@Jumpsuit hahaha die potlood penis. Wist niet dat dat bestond. Voelde je er wat van?

@Eddie vind je echt niet dat meer penismassa meer stimulans geeft? Ik vind een grotere penis echt lekkerder dan een kleine. Natuurlijk heeft het ook te maken met hoe iemand seks heeft, maar dat staat los van de vraag welke lengte je fijner vindt als je mag kiezen. Ik vind een grote penis die je kan vastpakken met twee handen ook veel geiler dan een kleine penis. Ik kan juist er meer van genieten, ik vind het gewoon heter. Dat betekent natuurlijk niet dat ik niet kan genieten van seks met iemand met een kleinere penis, maar ik heb gewoon liever een grotere.

Haha hmm die penetratie voelde eigenlijk meer alsof er een vinger in op en neer aan het bewegen was in plaats van een piemel.

Ah gut. Vind dat wel sneu. Liever dat of kort en dik?

Ik vond het ook echtttt sneu voor die jongen, ik zag het ook totaal niet aankomen en heb er alles aan gedaan om m’n schrikreactie niet te laten merken aan hem. Ja dan liever kort en dik als ik moest kiezen!

1 like

Oh ja jeetje dat hij dan nog zo’n verhaal bij gaat vertellen maakt het niet bepaald opwindender. Ik heb met die jongen 2 keer seks gehad en zat ook echt te denken aan z’n vorige vriendin, van hoe zou zij dat hebben ervaren? Het is natuurlijk zeker niet hét belangrijkste in een relatie, totaal niet zelfs, ik heb nu zelf ook een piemel waarvan ik als ik mocht kiezen het iets anders had gezien. Dit vond ik wel next level. Maar bovenal lijkt het me zo rot voor die jongen. Ik denk echt dat dat best inpact kan hebben op je leven.

Anoniem. Hebben jij en je partner allebei een kinderwens?

• M’n partner wel, ik niet
  • Ja wij allebei en deze is vervuld
  • Ja wij allebei en deze is nog niet vervuld
  • Wij allebei niet
  • We twijfelen
  • Dit is (nog) niet ter sprake gekomen
  • M’n partner niet, ik wel

0 stemmers