Stel je persoonlijke vraag #17

Het is cool om Rotterdam te haten, @lightbox zal wel in Amsterdam wonen.

3 likes

Haha iemand zei laatst heel serieus die niet uit Nederland komt en nog nooit in Rotterdam is geweest dat hij iemand kende die in Rotterdam woonde maarja zij moest verhuizen want ja ze woonde in een gevaarlijke ghetto daar. :rofl:

2 likes

Kwam op jullie werk weleens de Voedsel- en Warenautoriteit?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet meer
  • NVT

0 stemmers

En was die persoon tevreden?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet meer
  • NVT

0 stemmers

Ik heb een keer in een winkel gewerkt die code oranje had. Super handig.

Hahahah waar slaat dit nou weer op :joy::joy:

1 like

Nou ik denk dat het tegenwoordig heel erg meevalt maar zo’n 10/15 jaar geleden werd Rotterdam wel door veel mensen gehaat. :thinking:

2 likes

Toen was het ook wel een grotere bouwval dan nu, toch? Zeker met dat station.

2 likes

Ik heb geen Amerikaanse steden in mijn poll gezet omdat ik dat saai vond, en je daar ook op vakantie kunt om te genieten van iHop en Wal-Mart enzo, ik wilde niet dat dat een optie was.

Hakken doe ik overigens als een Italiaan, en dat vinden (nouja, vonden, is inmiddels ook een tijdje terug) mijn Nederlandse vrienden op feestjes heel grappig. Love hakken, favo overbodige skill die ik als tiener heb geleerd. :two_hearts:

4 likes

Ja en het had ook de meeste probleemwijken, vond er toen ook niet een prettige sfeer hangen.

Rotterdam heeft Tante Nel

8 likes

Bezig met een koala

16 likes

Ik had een buurt-tante Nel toen ik (import) nog in Oud-Mathenesse woonde.

2 likes

Oh wauw die kleuren zijn echt mooi zeg! Lijkt me ook zo leuk om dekens en knuffeltjes te kunnen haken. Zeker als ik die kleuren zie

1 like

Ben je vaker:

• Op een waddeneiland geweest
  • Op de wallen geweest

0 stemmers

En wat is voor jou dichterbij?

• De Wallen
  • Wallonie
  • Een Waddeneiland

0 stemmers

Het scheelt 3 kilometer haha!

1 like

Woon jij op een waddeneiland?

• Ja
  • Nee, maar vroeger wel gewoond
  • Nee

0 stemmers

HAHAHA ik woon hier (ander gebouw wel) en zonder die rode golfplaten.

Maar eens, ik vind het zo lelijk dat ik het weer mooi vind. Iedereen weet ook altijd gelijk waar ik bedoel als ik het heb over blauwe balkons.

Wel idd echt top qua locatie en ruimte (want meeste woningen zijn 2 verdiepingen).

12 likes

40 bollen in totaal, dus 20 Batik en 20 wit. Dat is meer dan ik nodig heb voor 1 deken, maar bij een eerdere deken kwam ik tekort en heb ik veel moeite gedaan om nog blauw in het juiste verfbad te krijgen. Ik verwacht 20-25 bollen ongeveer nodig te hebben, en gebruik de restjes bijvoorbeeld voor eenzelfde deken, maar dan in baby- of poezenformaat.

Mandala’s of doily’s (kleine tafelkleedjes) haken is ook leuk! Dat kan met katoen heel goed en is lekker snel klaar. :smiley:

2 likes

Haha oeps sorry dat ik je huis hebt beledigd :grimacing: Locatie lijkt mij ook ideaal hoor!

Ik kom uit Rotterdam en toen ik in Utrecht ging studeren anno 2007 vonden echt veel mensen Rotterdam stom (ook als ze er nog nooit geweest waren), heb het idee dat het nu wel een cooler imago heeft.

2 likes

Royal is gelukkig lekker goedkoop, nog geen euro per bol.
Ik ben benieuwd waar je mee thuiskomt!

als je wil kan je naar Exit in ServiĆ«, dat festival gaat blijkbaar ā€œgewoonā€ door. Geen idee hoe

https://www.ad.nl/economie/ongeloof-bij-viroloog-om-groot-servisch-dancefestival-in-augustus-heel-naief-van-de-nederlanders-br~abcb765e/

1 like