Stel je persoonlijke vraag #17

Zouden jullie dit voor een man kopen?

• Ja als grapje
  • Ja vind ik sexy
  • Gewoon ja
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

En heb ik zojuist de reviews met foto’s bekeken?

• Ja
  • Oui
  • Yes
  • Si

0 stemmers

En een leuk rompertje?

• Ja, als grap
  • Ja, vind ik sexy
  • Gewoon ja
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

En voor jezelf? Anoniem

• Ja
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

Is wel lekker makkelijk

Oja die pleurt t in mn tassie tassen. Zo lelijk.
Witte Aap is toch wel al sinds 2010 ofzo op zo’n lijstje? Misschien niet per se van Lonely Planet maar weet nog dat dat al werd gezegd tijdens mijn studie en dat is langer dan 10 jaar terug. Vind dat café trouwens ook zo saai als wat. Het is altijd vol en dan sta je met je drankje midden in een “loop pad”. Muziek is niet speciaal. Drankjes zijn niet speciaal. Inrichting is niet boeiend. Bediening is niet heel bijzonder aardig ofzo. Vraag me af waar het zo goed op scoort.

4 likes

Cola

• Drink ik niet
  • Light
  • Zero
  • Regular

0 stemmers

Maar dan wel zero zonder cafeïne.

1 like

Ja echt hoor. Heb je ook al de mondkapjes gezien met: Tebbie nou op je muil joh? :nauseated_face:

Stuur de toeristen gewoon naar Amsterdam en laat ons met rust.

11 likes

Met een smaakje. Cherry of vanille en ik had laatst iets met mango?

Ja beetje chaotischer/bewegelijker dan Nederlanders denk ik, veel gekke pasjes tussendoor, minder harmonieus (voor zover dat kan). Volgens mij hakken ze op z’n Italiaans in de video van Hardcore Machine van DJ Mad Dog, kan nu even niet op zoek naar een clipje!

Ik word hier overigens heel nostalgisch van! Ik ben de afgelopen 5 jaar vrijwel niet naar hardcorefeestjes geweest, sinds mijn beste Italiaanse gabbervriend is overleden heb ik nog weinig contacten onderhouden met die hele scene.

2 likes

Als je naar een klantenservice belt wat zeg je dan meestal als je ophangt?

• Tot ziens
  • Doeg
  • Daag
  • Doei
  • Hoi
  • Houdoe
  • Ik zeg niks en hang gewoon op
  • Anders

0 stemmers

Doeeeeei dankjewel jaa hetzelfde ja doeei

33 likes

Bedankt voor de moeite!

Maar je zegt dus niks van doei/daag daarna? Of vlak ervoor?

1 like
  • okee!
  • fijn!
  • bedankt voor de moeite!
  • bliep telefoon uit

Nee dus :sweat_smile:
Oh soms Fijne dag!

4 likes

Super leuke poll!!
Ik heb de populairste gekozen maar dat betekent dus dat de meeste ff’ers dachten dat dat de minst populaire optie zou zijn dus die gedachtegang is goed maar dan wordt het in jouw poll de populairste wat een mindfuck

13 likes

Als je naar de klantenservice belt en je zegt je naam wacht je dan eerst totdat de ander aan de lijn iets van hallo/hoi zegt of stel je gelijk je vraag/vertel je je klacht.

• Ik wacht meestal eerst op een hallo/hoi oid.
  • Ik begin meestal gelijk met m’n vraag

0 stemmers

Ik vind dit gewoon nooit wennen. :joy: Vandaag naar zoveel klantenservices gebeld en het komt zovaak voor dat ik wacht, en dan denk ik ok, ik hoor niks ik begin wel m’n vraag. Vervolgens zegt diegene dan alsnog hallo als ik met m’n vraag begin.

4 likes

Dit is altijd mijn grootste struggle :joy: als ik besluit te wachten op een hoi krijg ik die pas super laat en als ik een keer meteen mijn verhaal wil doen krijg ik juist een hoi terug

8 likes

Ja ik wel! Dus bijv. Goedemorgen met bladibla dan zeg ik met Jumpsuit en wacht ik op een hallo.

1 like

Ik ook!

1 like

Ik begin ook altijd met ik heb een vraag. zeg jij dan hoi met penny ik heb al twee maanden geen internet meer wat kan ik doen?

Ik zeg dan hoi met kaylee
Ander; hoi
Ik; ik heb ff een vraagje, blablabla

4 likes