Mijn wiskunde docent nam daar juist heel erg de tijd voor, maar je moest wel zelf het initiatief nemen.
Al het wiskundegepraat deed me denken aan een weggestopt moment waarop ik mijn wiskundeboek was vergeten thuis en de leraar door de hele klas riep ânou dan ga je toch lekker naar huis en op je paard zitten joh!! Ga er maar uit!â
oke doei
Mijn docent had vooral geen geduld,ik had net even wat meer tijd nodig om het te snappen.En ik had ook zoân docent die dan juist de mensen aanwees om de som/formule uit te leggen die het echt niet snapten.Dat was ik dus meestal (dubbel trauma hiero).En ik kan prima rekenen maar wiskunde,nah.
Oh ja ik heb één keer mijn shine gepakt op school omtrent wiskunde.Ging om een formule die serieus niemand snapte van de klas (zelfs de mensen van de wiskunde + klas niet).Dus mijn docent liep de hele tijd door de klas om iedereen te helpen (ook gewoon meerdere keren langs mij lol) maar ik was eigenwijs en wilde echt geen hulp.Einde van de les had nog niemand de oplossing dus was het huiswerk.Ik thuis weer aan het puzzelen maar kreeg het niet voor elkaar,dus hulp van mijn vader én broertje (beiden super goed in wiskunde) gevraagd en zelfs die snapten het niet (en mijn broertje deed VWO).Ik weer verder puzzelen en toen had ik hem gewoon!!! De volgende dag ben ik nog voor de les begon naar de docent gelopen en geroepen: ik heb hem hoor!! Dus mocht ik hem tijdens de les uitleggen als niemand hem had,en ik mocht hem dus uitleggen en hij was nog goed ook.Je zag iedereen ook een beetje glazig kijken toen ik hem aan het uitleggen was.Was echt zo trots op mezelf 
Treurig toch dat je dit dan meer dan 10 jaar later nog steeds niet vergeten bent en nog steeds trots op bent hahaha.
Ja, leuk en aardig maar wat had je voor citoscore?
Weten mensen dit nog??
Ik heb echt geen flauw idee,veels te lang geleden.Weet nog wel dat we ook scores kregen in categorieën,dus rekenen/wiskunde en taal etc.Heb alleen onthouden dat mijn score voor rekenen en wiskunde heul laag was haha (hier begon het trauma dus al).
Weet zelfs nog hoeveel ik fout had. Heb echt te vroeg gepiekt.
ik had geen cito maar nio (wel vergelijkbaar vgm)
en ik weet nog dat een meisje uit mân klas toen zei âja het is slimmer om zo snel mogelijk overal iets in te vullen dan na te denken over goede antwoordenâ
zij had praktisch een negatieve score
Ik had ook NIO, volgens mij kwam daar gewoon je IQ uit als score
Beetje verwarrend die vwo/atheneum/gymnasium optie haha. VWO is 1 van de 2
Het enige wat ik nog weet van de cito is dat we de brief met de uitslag in de klas kregen en dat sommige moesten huilen omdat ze een lage score hadden. Zou zoiets niet beter naar huis kunnen worden gestuurd.
Bij ons werd het eerst gewoon verteld door de leraar⊠vet lullig want ze gingen ook echt van laag naar hoog. Daarna kregen we de brieven. Mijn school was daar sowieso een beetje raar in
Voor de mensen die een uitstrijkje laten nemen (en GEEN afwijkend resultaat hebben/hadden), hoe vaak laten jullie het doen?
- Jaarlijks
- Om het jaar
- Eens per 3/4 jaar
- Minder vaak dan eens per 3/4 jaar
0 stemmers
Ik laat morgen mân jaarlijkse uitstrijkje afnemen maar lees net op de (Belgische) site van baarmoederhalskanker dat het aanbevolen wordt om het eens per 3 jaar te laten doen
Wist ik dus niet, dacht ieder jaar
Bij mij vertelde de leraar hardop in de klas wie de laagste maar ook de hoogste score had weet ik nog wel.Echt heel lullig.
Mijn meester overhandigde de envelop met een schuddend hoofd, had lager gescoord dan voorspeld. Zo hard gehuild hierom thuis, voelde me helemaal gefaald. Stomme vent
Ik heb wel eens een online kopje koffie gedoneerd aan een (hier ook actieve) blogger haha, mag dat ook? 
Ik doe het alleen als het weer de tijd is volgens het bevolkingsonderzoek, elke 5 jaar is dat dacht ik?
In Nederland is het eens per 5 jaar vanaf je 30e en krijg je automatisch de oproep daarvoor.
Mijn vriend ken ik van de middelbare 
Ouderwetse mavo, ik weet niet wat het nu zal zijn