Ik zie ambitie als: een hoger/duidelijk doel hebben. Dit kan zijn geld en aanzien (lees: Zuidas), maar ook persoonlijke- of professionele ontwikkeling.
Als je geen mod zou zijn had ik je sws geflagged. Beetje de vissen beledigen
Ja zie je, dat bedoel ik dus.
Brb ben even huilon in een hoekje
Groetjes,
een ~gevoelige~ vis
Vissen zijn dus nog erger dan kreeften
Wij zijn tenminste nog kanker in het Engels
Ooo ja dit heb ik ook. Als ik bijvoorbeeld iets tegenkom op mijn privé-telefoon dat voor werk of collega’s interessant is dan app ik het naar mijn werktelefoonnummer omdat ik met collega’s in een groepsapp zit met mijn werktelefoon. Of via mijn werktelefoon kan ik het makkelijk mailen naar mijn werkmail als het bijvoorbeeld naar mijn manager moet
ja, en ik ben nederlander maar woon in een ander europees land waar je verplicht een mondkapje moest dragen om alle winkels in te gaan!
Je mag me wel taggen hooowr!
Ik ging met mondmasker maar intussen niet meer.
Hoeveel uur op een werkdag werk jij productief (gemiddeld)?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Heb jij een wiskundetrauma?
- Ja
- Mwoah nee niet echt
- Love wiskunde juist
0 stemmers
Omg deze nachtmerrie heb ik ook ik ben ooit helemaal in paniek wakker geworden
Ik weet daar echt niks meer van af. Heb tot 2009 HAVO gedaan, maar kon in het 3e jaar wiskunde laten vallen. Heb ik toen ook gedaan natuurlijk. Maar van die eerste 2 jaar wiskunde weet ik echt niks meer. Oeps.
Ik weet alleen dat m’n allereerste cijfer op de middelbare school een 4.8 was. Voor wiskunde dus. Ik had ook echt geen flauw idee wat ik toen aan het doen was tijdens dat proefwerk.
Omdat ik niemand ken zonder vaatwasser en ik wil weten of ik in een vaatwasser-bubbel zit.
- Ik heb een huurhuis en geen vaatwasser
- Ik heb een huurhuis en een vaatwasser
- Ik heb een koophuis en geen vaatwasser
- Ik heb een koophuis en een vaatwasser
0 stemmers
Hoe zou je je kind eerder noemen?
- Marcel
- Marcelo
0 stemmers
Wist je dat Marco van Basten eigenlijk Marcel van Basten heet?
Hij klinkt meteen heel suf vind ik, dus ik zou dan toch gaan voor Marcello.
Ik doe wel sinds corona vaker boodschappen in Duitsland waar dat wel verplicht is. Vind het eigenlijk fijner dan dat para gedoe in NL
Ik vind Marcel ook zo’n vreselijk suffe naam. En ik denk niet dat ik een kind zou krijgen waarbij Marcel staat dus dan maar Marcelo. Schrijf je het trouwens niet meestal als Marcelo? Naja ik ken ook maar 1 Marcelo.