Stel je persoonlijke vraag #17

Want je kent alleen van die types die toevallig graag in de spotlights staan en hartstochtelijk zijn en dergelijke?

Heb gewoon mn eigen sterrenbeeld gegokt. Is ook de enige die me boeit.

4 likes

Potgroenten, diepvriesgroenten, krieltjes, vegetarisch. Groenten 6 minuten koken en de rest lekker in de oven. Klaar.

4 likes

Goede grassige olijfolie (liefst met vanilleijs en zeezout)

3 likes

Maar wat ben je als je 21 juni jarig bent?

Hoe ambitieus ben jij op carrière gebied van 10 (mega) tot 1 (non-existent)?

• 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

0 stemmers

1 like

Alleen mannelijke boogschutters. De drie keer dat ik dacht dat het boogschutters waren, had ik gelijk.

1 like

Met wie zou jij liever een whatsapp gesprek willen hebben?

• Putin
  • Trump
  • Xi Jinping

0 stemmers

Kun je mijn maan uitrekenen? Of kan ik dat zelf?

Halllloooo waarom zijn er zo weinig vissen? Alle gevoelige mensen verzamelen!

10 likes

Neee no judgement, ik vind het alleen maar leuk als anderen ook into astrologie zijn :full_moon_with_face:

1 like

Wel gemotiveerd om mijn diploma te halen zodat ik eindelijk officieel mijn werk mag doen, maar daarna ga ik een tijdje echt geen moeite en energie meer steken in doorleren. Lijkt me heerlijk om thuis te komen na werk en niets meer te hoeven.

4 likes

Interessant wel hoor! Ben je ook bekend met de human design dan? Misschien is dat wel op hetzelfde principe gebaseerd hoor als wat je net vertel, zo goed ben ik er niet in thuis, maar vind dat ook wel een interessant uitgangspunt.

Kunnen de mensen uitleggen hoe ze het voor elkaar krijgen om al sinds Corona niet meer in een supermarkt te komen? Allemaal bezorgen?

4 likes

Ahh, als je dat dan weer ziet krijg je toch de kriebels!

1 like

M’n moeder haalt ook boodschappen voor mij. Ik eet ‘s avonds daar, dus heb niet veel boodschappen nodig. Ik ben trouwens geen risicogroep, maar m’n moeder vindt het een kleine moeite om wat extra voor mij mee te nemen.

Wist je gelijk wiens kinderen dit zijn?

• Ja natuurlijk
  • Nee geen idee

0 stemmers

Antwoord: Jamie Oliver

Wat is de definitie van ambitieus eigenlijk? Zijn dat puur persoonlijke doelen of ook in vergelijking met een soort universele maatstaf?

Ik heb zelf wel een bepaald carrièrepad voor ogen en bepaalde doelen die ik daarin wil bereiken. Daar wil ik ook graag voor werken dus wat dat betreft ben ik wel ambitieus.

Maar als ik mezelf dan vergelijk met ~ondernemers~ of ~ambitieuze~ zuid-as boys ben ik een luie kumbaya “als je maar gelukkig bent en veel liefde rond strooit”-hippie. Ik zou mezelf dan weer helemaal niet ambitieus noemen.

4 likes

Gelukkig maar. Wat een vervelende mensen zijn dat. Als je daar in gelooft.

Heb je vaak een staart of knot in je haar? Dan kun je de elastieken misschien daar omheen doen. Als je de staart hoog draagt, zit het het best in mijn ervaring.

1 like