Oh ja ik heb één keer mijn shine gepakt op school omtrent wiskunde.Ging om een formule die serieus niemand snapte van de klas (zelfs de mensen van de wiskunde + klas niet).Dus mijn docent liep de hele tijd door de klas om iedereen te helpen (ook gewoon meerdere keren langs mij lol) maar ik was eigenwijs en wilde echt geen hulp.Einde van de les had nog niemand de oplossing dus was het huiswerk.Ik thuis weer aan het puzzelen maar kreeg het niet voor elkaar,dus hulp van mijn vader én broertje (beiden super goed in wiskunde) gevraagd en zelfs die snapten het niet (en mijn broertje deed VWO).Ik weer verder puzzelen en toen had ik hem gewoon!!! De volgende dag ben ik nog voor de les begon naar de docent gelopen en geroepen: ik heb hem hoor!! Dus mocht ik hem tijdens de les uitleggen als niemand hem had,en ik mocht hem dus uitleggen en hij was nog goed ook.Je zag iedereen ook een beetje glazig kijken toen ik hem aan het uitleggen was.Was echt zo trots op mezelf 
Treurig toch dat je dit dan meer dan 10 jaar later nog steeds niet vergeten bent en nog steeds trots op bent hahaha.