Hoe vaak adem je in een minuut wanneer je rustig op de bank zit?
- 1-6
- 7-9
- 10-12
- 13-15
- 16-18
- 19-21
0 stemmers
Hoe vaak adem je in een minuut wanneer je rustig op de bank zit?
0 stemmers
Heb ik dit getimed met een stopwatch? Jazeker.
Haha ik ook! Mijn moeder klaagt altijd dat ik een hele diepe en langzame ademhaling heb. Ben dus wel benieuwd hoe het bij de rest zit
Ik denk in + uit = 1 adem
Hoe vaak adem je - in 1 minuut? Dus gewoon in en uit. Lijkt me ook een beetje raar als je 6 x in ademt maar wel 8 x uit toch?
Plastic Love is echt geweldig! Zo stom dat het niet op Spotify staat
Ik zou het niet weten, maar als ik ga timen ga ik er expres op letten
Hier ook zo’n scammer… ook mijn oma moest eraan geloven. En dan nog naar de V&D voor de merchandise en naar de Free Record Shop voor de singles.
Ja ik ook! Ik bedenk me nu ook dat ik een paar van zulke glazen had, maar dan volgens mij wel met net iets andere plaatjes:
Maar je kunt ze toch dubbel tellen en vervolgens delen door twee?
Haha, moet hierdoor denken aan mijn vriends brein die gister ook zo’n kronkel had die iets heel makkelijks ingewikkeld maakte. Ik vroeg: wil je 1 boterham? Hij: ik wil twee boterhammen die we dan op elkaar doen en doormidden snijden en dan allebei de helft. Ik: … ok, 1 dus. Haha, zo grappig hoe hersens kunnen werken.
Ah zo lief! Vond hij het zelf ook leuk?
Ik ging ooit met mijn vader naar Harry Potter in de bios. Natuurlijk heel ander genre maar de beste man vraagt zich nu nog steeds af waar hij naar heeft gekeken haha. Snapte er niks van
Echt heerlijk al die Spice Girl memorabilia. Zonder die meuk waren de negentiger jaren toch minder leuk.
Denk jij dat er ooit weer zo’n fenomeen komt zo uitgebreid als de spice girls? (Dus met enorme sponsordeals, merchandise waar de sky the limit is, tig hitsingles etc)
0 stemmers
In vergelijking met de Spice Girls is de hysterie rondom. …
0 stemmers
Welke film zou jouw vader beter waarderen?
0 stemmers
Je kan BTS echt niet met de Spice Girls vergelijken, omdat het over een andere regio gaat (Azië en VS). Maar ik denk dat als je kijkt met alle prul die uitkomt, dat het wel groter is.
De hype is aan mij voorbijgegaan, maar ik weet wel wie wie is
Nooit van BTS gehoord lol
Voor de mensen die weinig tot niets weten/hadden met de spice girls hoe oud ben je nu?
16 - 18 ==> dus 16, 17 daarop stemmen
0 stemmers
Ik ben 24 moet ik dan 22-24 of 24-26 stemmen.