Hhaha zo leuk, FF Spice Girls feestje!
Nooit een tekenbeet bemerkt, maar kreeg opeens een prachtig volledig ronde rode cirkel op m’n been die steeds groter werd en daarna bleker werd in het midden (erythema migrans). En terugkijkend ongeveer een maand daarvoor door het bos gelopen in Georgië dus waarschijnlijk daar de beet opgelopen. Verder geen klachten. Maar wel ziekte van Lyme dus, antibiotica gekregen, vlek ging weer weg, einde. Maar vond het zelf natuurlijk keifascinerend.
Ik vind half tien helemaal niet zo laat eigenlijk! Het is nu ook nog licht rond die tijd.
Ik doe uberhaupt bijna nooit open als ik niemand verwacht uiteindelijk ben ik dan wel nog uren aan het nadenken wie het zou kunnen zijn (kan je niet zien vanuit het raam oid hier)
@Acquiesce @Willem Wow wat heftig!! Ik zou daar wel echt van schrikken denk ik. En is alles nu weer oké of hebben jullie er nog last van?
Godver, ik ben de spice de résistance helemaal vergeten. Zie je ik ben gewoon geen echte fan. SPICE WORL is een fucking cultfilm.
Neejoh, juist deze duidelijke beelden met duidelijk verhaal en duidelijke huidlaesie zijn goed te behandelen. Als behandeling lang op zich laat wachten kan het wel zijn dat er meerdere plekken komen en je bijv. ook ontstekingen in je lichaam kunt krijgen (gewrichtsontstekingen e.d.). Dat kunnen wel echt vervelende beelden zijn, maar i.p. goed te behandelen.
Waar jij het over hebt is denk ik ‘chronische Lyme’, en dat is weer een heel verhaal op zich.
Ik ben echt zwaar ziek geweest, ziekte van Lyme uiteindelijk ook. Maar eer ze daar eens achter kwamen duurde een eeuw. Toen ik eenmaal uitvalsverschijnselen aan mijn rechterzijde had namen ze mij serieus.
@lightbox @Max ja dat zegt mijn vriend dus ook. Hij belde aan bij de buurvrouw en niemand deed open. Hij vond half tien helemaal niet laat, maar als ik haar was had ik ook niet open gedaan. (Misschien was ze niet thuis maar dat terzijde)
Het favo liedje kan ik gewoon echt niet kiezen
Maar ik had vroeger altijd van die foto’s die je dan in een pakje bij de boekhandel kon kopen. En dan een soort speciaal fotoboek wat je bij het concert kon kopen, 300jr geleden in de Gelredome. Maar mijn meest trotse bezit is een horloge, nog altijd de mooiste van mn collectie.
Ben vorig jaar naar het concert in Manchester geweest en toen echt qua performance volledig afgeknapt op Geri, maar helemaal verliefd geworden op Mel C, waanzinnig!!
Ik heb Mel C een keer solo gezien en haar eerste solo-plaat is eigenlijk best goed.
Jongens ik was te jong voor de Spice Girls, oke?
Vorig jaar was mijn man ergens gaan wandelen met collega’s als werkuitje. Toen hij terugkwam had hij bijna 20 teken meegenomen. Dat was echt bizar. Ze zaten van zijn enkels, oksels tot bilnaad Ik vond het wel leuk om ze te verwijderen. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden.
Oh wow daar zou ik wel licht van in paniek raken haha ik vind het toch naar dat zo’n teek zo vastzit aan je (en 20 dan helemaal shit)! Maar lijkt me ook wel leuk om weg te halen.
Ik vroeg het me dus af omdat m’n vriend gister thuiskwam met een teek aan z’n been en hij toch maar even naar de huisarts is gegaan (was misschien al langer dan 24 uur geleden gebeten). Ik heb die teek weggehaald uiteraard maar ben toch wel blij dat hij is gegaan nu ik hier de verhalen lees. Schrijf zelf wel altijd de datum van de beet op maar verder let ik er nooit zo op (alleen check als ik in bosrijke omgeving ben geweest).
Speciaal even voor je gecheckt welke stickers de zesjarige max in haar dagboek heeft geplakt maar helaas, geen glitter Mel B
Haha ik identificeerde mij als 6-jarige mini-ginger enorm met Gerri, had het jurkje (omg), platformslippers, barbie-Gerri en de film keek ik iedere dag. Was dan ook echt jankennnnn toen mijn moeder mij vertelde dat ze was gestopt. Dit was echt zo’n “ik weet nog precies waar ik was en wat ik deed”-moment
Ha, het dagboek of de stickers? Het dagboek is best wel cringe hoor, ik was een grofgebekt kind blijkbaar (vriendinnetjes, broertje, vader, iedereen heb ik klootzak genoemd?). En ik schreef er ook in toen ik 13-14 was en in best een donkere periode zat, die stukken heb ik tot op heden niet durven teruglezen. Maar verder ben ik blij dat ik hem nog heb! (“dag dagboek mijn ouders gaan scheiden en op sportdag ben ik geschaafd op allebei de knieën”, prioriteiten, yo)
Luisteren jullie wel eens naar city pop of muziek wat daarop lijkt?
Samenvatting
- Ja
- Nee
- Wat?
0 stemmers
En luisteren jullie wel eens naar dit kanaal?
- Ja
- Nee
- Wat?
0 stemmers