Stel je persoonlijke vraag #18

Haha ja ik ook en zo fascinerend.

Volgend het artikel is hij al in bezwaar gegaan bij het wijzigen vh bestemmingsplan.

https://www.ad.nl/binnenland/conflict-om-nieuwbouwhuis-dat-30-centimeter-te-dicht-op-erfgrens-zou-staan-absurde-situatie~a7e72632/

2 likes

ja die ziet zijn erfenis in rook opgaan denk ik

Maar wat wil zij of haar zoon hiermee bereiken? Dat huis wordt natuurlijk niet afgebroken ofzo :sweat_smile: en 30 cm oh my god. Vind het gewoon gĂȘnant als je daar zo over valt. En er staan idd bomen tussen. Pleur er anders een hoge heg tussen. Alsof ze beter slaapt als die 30 cm haar grond is.

M’n ouders hebben eigenlijk 4 meter meer tuingrond maar dat is op 1 of andere manier fout gegaan en een bejaarde man die naast hun woont heeft die grond. Ik vind het wel schattig want hij houd voor zover ik weet van tuinieren. En soms hoorde je hem dan in de tuin bezig als ik op het gras lag en dacht ik, ahw lief.

7 likes

1 puistje zegt 'ie. Was dat maar waar
 moet helaas elke 4 weken €65,- betalen aan de huidtherapeut voor m’n acne :joy::sob:

haha omg dit is wel echt erg!

2 likes

Jaaa deze zag ik laatst al voorbijkomen. Dit is wel heftig hoor!

2 likes

Haha wow dit is verschrikkelijk. Langs de andere kant als die man echt zo van groen houdt dan is dat in ieder geval niet te zien in zijn “tuin”.

15 likes

Wie zet er nou een crematorium zo pontificaal in een woonwijk?! Zijn buren hebben er denk ik ook last van. Hoop echt dat ze het slopen, want wat hij ook zegt, ze kunnen wel gaan verhuizen maar hun huidige huis is zo ook niet te verkopen of met een groot verlies. En wat voor bedrijf is dat ĂŒberhaupt dat ze denken er goed aan te doen om daar hun bedrijf te plaatsen/bouwen?

2 likes

Shit ik kan het niet meer vinden, maar vorige week las ik een krantenartikel dat een man zijn hele huis+schuren een halve meter moet verplaatsen omdat er fouten zijn gemaakt bij de aanwijzing van wat zijn grond is oid. Hij ging er tegen in beroep (of bezwaar) en heeft als argument gegeven dat als de gemeente hem verplicht tot verplaatsen, al zijn buren ook moeten verplaatsen. Heeft hij dus 3 buren ofzo meegenomen in die discussie. :’)
Echt alles afbreken en een stukje verder weer alles opbouwen. Kost echt tonnen.

1 like

Oh wat een idioterie, ik heb ook echt het gevoel dat dit typisch Nederlands is. Klagen over centimeters grond.:tired_face:

Denk je dat dit bedrijf gesloopt wordt?
https://www.ad.nl/dordrecht/wonen-in-het-groen-verandert-in-nachtmerrie-staat-er-een-crematorium-in-je-achtertuin~a674f447/

• Nee ze hebben vast schijt en laten het lekker staan
  • Ja dit wordt wel gesloopt

0 stemmers

Stel je wil binnen NL (voor de mensen uit België binnen België) verhuizen naar een andere stad op minstens 1,5 uur rijden van waar je nu woont. Daardoor moet je je huidige baan opzeggen, thuiswerken of overplaatsing oid is geen optie. Je gaat niet met iemand samenwonen ofzo. Hoe zou je dat aanpakken?

• Eerst een woonplek zoeken in nieuwe stad
  • Eerst een baan zoeken in nieuwe stad

0 stemmers

Woonruimte vinden in m’n huidige stad heeft me een half jaar gekost, en zo lang ben ik nog nooit op zoek geweest naar werk. En anders kan ik altijd nog even heen en weer reizen voor werk tot ik iets in de nieuwe woonplaats heb gevonden, of tijdelijk een ander baantje daar nemen

2 likes

Met anderhalf uur reistijd zou ik wel kunnen leven en waarom zou ik een baan zoeken in een stad als ik daar nog helemaal geen woonplek heb. Dus als ik moet kiezen zou ik eerst een woonplek zoeken en als ik die heb gevonden ook pas mijn baan veranderen. Anders zit je misschien met een baan in een plaats waar het onmogelijk blijkt om aan een woonruimte te komen. Sowieso zou ik het denk ik wat meer naast elkaar laten lopen.

Ja denk eerst een baan? Zou voor mij misschien ook nog wel van de baan afhangen waar ik zou willen gaan wonen in een stad (hangt er een beetje vanaf hoe groot de stad is, maar als je werkplek helemaal in het westen van een stad is en je woonplek in het oosten kom je met een beetje pech nog op een uur reistijd uit).
Maar als het heel moeilijk is om een woning te vinden ergens is het misschien ook weer anders.

1 like

Nep casualiteit:

• Ik was te vroeg geboren en ben meestal overal te vroeg
  • Ik was te vroeg geboren en ben meestal overal te laat
  • ik was te vroeg geboren en ben meestal (net) op tijd.
  • Ik was te laat geboren en ben meestal overal te vroeg.
  • Ik was te laat geboren en ben meestal overal te laat.
  • Ik was te laat geboren en ben meestal overal (net) op tijd.
  • Ik was op tijd geboren en ben meestal overal te vroeg.
  • Ik was op tijd geboren en ben meestal overal te laat.
  • Ik was op tijd begoren en ben meestal (net) op tijd.

0 stemmers

1 like

Wow als dit echt zo zou zijn had ik een vet goed excuus, 2 weken te laat geboren :joy:

2 likes

Dan zou ik door bedrijven geroemd moeten worden voor het hebben van een extreem proactieve werkhouding waarmee ik alles twee weken van te voren al doe. :joy:

1 like

Ik ben overal te vroeg behalve op school, daar ben ik standaard 10 min te laat

2 likes

Twee weken te vroeg gehaald, ben overal irritant vroeg. Haaat mezelf dan, mijn vrienden vinden het ook mega irritant.

Wat een vervelende vent, echt. Zo dicht staan die huizen toch ook helemaal niet bij elkaar
 hij vecht gewoon een hetze met de gemeente uit, blij dat hij verloren heeft.

1 like