Stel je persoonlijke vraag #18

Hoe draag jij een handtas?

• Ik steek m’n hand vanaf de voorkant van de tas door de hengsels (Audrey met hond).
  • Ik steek m’n hand vanaf de achterkant van de tas door de hengsels (Shoppende Reese).
  • Ik heb geen idee/ik draag nooit een handtas

0 stemmers

O ja dat kan ook nog! 'Hand’tas, duh. En soms passen ze ook om je schouder natuurlijk. Maar ik was vooral geïnteresseerd in hoe mensen hem om hun arm doen haha. Heb het idee dat de ‘via de voorkant’-optie vrijwel nooit wordt gebruikt (wat ik jammer vind eigenlijk want het ziet er zo elegant uit).

1 like

Snap ik

Ik keek laatst een huis vol en toen zocht 1 van de kinderen een huis (ze wonen allemaal in Den Haag) en toen was dat heel lastig door het woningtekort en toen dacht ik “eigenlijk echt super aso dat er nu woonruimte moet komen voor 13 kinderen uit 1 huis”. Terwijl er zoveel mensen willen wonen in Den Haag.

Vind dat je daar echt te veel onze maatschappij mee belast eigenlijk. Ben eigenlijk ook voor een eekindspolitiek hier in NL. Genoeg RGKs!!!

13 likes

Hoe makkelijk kon jij vroeger je ouders bespelen om dingen voor je te kopen?

• Als de beste
  • Lukte soms
  • Lukte bij uitzondering
  • Dat had geen enkele zin

0 stemmers

Gewoon met mn vingers

40 likes

Ja hoor, overdwars moet een mini’tje net lukken :+1:

1 like

Ligt eraan. Van rob geus kinderen is 1 al te veel

2 likes

Genieten van de rel die er dan onstaat

Hoeveel geld zou jij maximaal willen uitgeven aan een sportklasje bij een gym of studio?

• 0,- ga weg met je sportklasje
  • Tot 5,-
  • Tot 7,5
  • Tot 10
  • Tot 15
  • Meer dan 20,-
  • Ik zou een strippenkaart of maandbedrag willen ipv losse prijzen

0 stemmers

Hoe werkt dit? Moet je ergens op klikken of gewoon je hoofd in die witte ovaal positioneren en wachten?

Er klopt geen bal van. Hele kin en kaken onder de puisten en hij zegt 0 puistjes. I wish :sweat_smile:

1 like

Bij mij als puist :sweat_smile:

Wasnoten via een webshop

3 likes

Ik! Toen ik kind was hoor. Mijn beste vriend en ik konden echt het bloed onder elkaars nagels vandaan halen. Hij spuugde als eerste dus die kreeg hij van me terug. Echt zĂł goor en respectloos, maar goed we waren 8 ofzo.

1 like

Ik ben juist super achterdochtig altijd en zou liever naĂŻef zijn wel

21 likes

Mochten vliegende auto’s in de toekomst realiteit worden

• Dat wordt een grote chaos. Er rijden nu al genoeg asociale mensen op de weg, die hoeven we niet in de lucht.
  • Zit potentie in
  • Ik kan me er niets bij voorstellen, kan niet in de toekomst kijken
  • Vliegende auto’s komen er sowieso niet
  • Anders

0 stemmers

Stel, je woont in het huis op rechts. Jarenlang woon je naast een grasveld tot er in 2019 op links een huis wordt gebouwd. De vergunningen daarvoor zijn allemaal afgegeven. Het eindresultaat zie je hieronder. Zou jij als bewoner van rechts vinden dat het huis op links te dicht op jouw huis staat?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Op de Stentor vandaag een artikel over de zoon van de eigenaar van het rechter huis. Hij is tot aan de raad van state gegaan omdat het woongenot van zijn moeder wordt verpest omdat het linker huis 30 cm te dicht op de erfgrens is gebouwd

1 like

Ik zou persoonlijk me meer druk maken om wat voor mensen er komen wonen aangezien ze eerst absolute rust gewend was. Maar qua hoe dichtbij die staat zie ik echt geen probleem, volgens mij heeft rechts alsnog genoeg ruimte

13 likes

30 centimeter. Die vrouw zal sowieso geen enkel genot in haar leven hebben als dat haar woongenot al verpest.
Veel mensen denken dat ze met het kopen van een huis ook direct de omgeving kopen, wat in Nederland ook deels wel zo is want je hebt overal zeggenschap in. Ze wilde gewoon niet dat daar een huis kwam en doet er nu moeilijk over.

Of de zoon verwacht het huis te erven en hij wil gewoon geen buren.

16 likes

Ik vind dit soort dingen vaak prachtig. Ben benieuwd of ze wel bezwaar hebben gemaakt in de periode dat het kon.

5 likes